Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Arcane täyttää 15v? Jos Juho123:n ikä taannoin yllätti, niin tässä lienee toinen tapaus.

Onnittelut nyt kuitenkin vakkarilukijalle. NCO:lle samoin.

Corca sanoi:
Arcane täyttää 15v? Jos Juho123:n ikä taannoin yllätti, niin tässä lienee toinen tapaus.

Onnittelut nyt kuitenkin vakkarilukijalle. NCO:lle samoin.

On maailma kyllä ylläreitä täynnä ei voi muuta sanoa, kaikki tälläiset joita luulee 18-> ovatkin vielä "pahimmassa" teini-iässä :D Onnea vaan kaikille minunkin puolesta.

Corca sanoi:
Kappas vaan, yhdellä FilmiFIN-ylläpitäjistä tulee neljännesvuosisata täyteen.

Uotilan Teemulle myöhäisillan toivotukset. :)
Tässä vaan mietin, että onkohan Teemu jo päässyt irti siitä kolmenkympin kriisistään, josta eräällä toisella foorumilla pari vuotta sitten valitteli.

Teemu sanoi:
mulla on jo nyt pre-kolmenkympinkriisi, eli kärsin varhaisaikuisuuden tajuamisesta vaikka olen hiukan yli kahdenkymmenen.

Silloin on syytä alkaa huolestua, kun tv:tä katsella huomaa jääkiekkoilijoiden/jalkapalloilijoiden/it-miljonäärien olevan itseään nuorempia. Tällöin tulee tunne, ettei ole saavuttanut mitään merkittävää elämässään. Sen olen päättänyt, jos en onnistu pääsemään tästä "angstista" yli ennen 25. ikävuotta, lähden muukalaislegioonaan

No ainakin vielä vaikuttaisi kaveri täällä Suomessa vaikuttavan, joten varmaan on tuosta jo yli päässyt.

Jukka Palmén sanoi:
Tässä vaan mietin, että onkohan Teemu jo päässyt irti siitä kolmenkympin kriisistään, josta eräällä toisella foorumilla pari vuotta sitten valitteli.
Teemu sanoi:
mulla on jo nyt pre-kolmenkympinkriisi, eli kärsin varhaisaikuisuuden tajuamisesta vaikka olen hiukan yli kahdenkymmenen.

Silloin on syytä alkaa huolestua, kun tv:tä katsella huomaa jääkiekkoilijoiden/jalkapalloilijoiden/it-miljonäärien olevan itseään nuorempia. Tällöin tulee tunne, ettei ole saavuttanut mitään merkittävää elämässään. Sen olen päättänyt, jos en onnistu pääsemään tästä "angstista" yli ennen 25. ikävuotta, lähden muukalaislegioonaan
No ainakin vielä vaikuttaisi kaveri täällä Suomessa vaikuttavan, joten varmaan on tuosta jo yli päässyt.
Lollo. :D

Kolmenkympin rajapyykki alkaa uhkaamaan yhdellä sun toisellakin kaverilla (:o), mutta aina voi lohduttautua tiedolla, että jos pelit, elokuvat ja internetin käyttö vie päivittäisistä toimista edelleen karhunosan, toivo on jo menetetty. Voi siis jatkaa iloisin mielin entiseen tapaan kaiken maailman muotikriiseistä piittaamatta. ;)

Corca sanoi:
Lollo. :D

Kolmenkympin rajapyykki alkaa uhkaamaan yhdellä sun toisellakin kaverilla (:o), mutta aina voi lohduttautua tiedolla, että jos pelit, elokuvat ja internetin käyttö vie päivittäisistä toimista edelleen karhunosan, toivo on jo menetetty. Voi siis jatkaa iloisin mielin entiseen tapaan kaiken maailman muotikriiseistä piittaamatta.

Joo ja lauantaina ollaan enää neljän vuoden päässä tuosta hirveästä tulevaisuudesta. :(

Mullakin on kohta. Ihan kohta. Tuohta on syntymäpäivien tiimoilta tosin jo kertynyt aika miellyttävästi, vaikka vasta maanantaina juhlitaan lapsilisän loppua.

Jarmo Hänninen sanoi:
Joo ja lauantaina ollaan enää neljän vuoden päässä tuosta hirveästä tulevaisuudesta. :(
Hehe, niinpä näkyy. Onnittelut. :)

Toivottelen minäkin onnea, vaikken täällä oikeastaan ketään tunne. En itse saanut täällä onnitteluja vaikka 21 tuli mittariin toissapäivänä, johtuen ehkä siitä etten sattunut tätä ketjua huomaamaan tai edes tiennyt tästä :D

Joo, onnittelut vaan PeteG:lle (ja myös muille päivänsankareille). Alat päästä vähitellen miehen ikään :cool: ja alkaa sullekkin jossain vaiheessa parta kasvaa.:p

Ylös Bottom