Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Meikä on tulee sit perässä. 21v tänään täyteen o/ juhlan kunniaks lintsaan viimeisen ruotsin tunnin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

D - Komppanian siloposkelle Kukkoselle ( vai Kukkosille ) kauheest onnea ja sitä rataa. Ota tuosta poika pähkinä :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

KonsoliFINin omalle Tom Cruiselle, feldonille onnittelut yhdestä lisävuodesta niiden jo olevien lisäksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

feldonnittelut! Ei ole antaa ginipulloa synttärilahjaksi - vieläkään. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

feldonnittelut! Ei ole antaa ginipulloa synttärilahjaksi - vieläkään. ;)

You fail. Minä sentään annan hienolle miehelle monnittelujen ohella vilpittömän kateuteni, joka toimikoon voimavaranasi valloittaessasi maailmaa.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Kiitos, voi kiitos! Liikutun aina kun näin moni muistaa. Samoin siitä foorumin automaattiviestistä, joka tulee automaattisesti, mutta on kumminkin kiva:

Hello feldon,

We at KonsoliFIN BBS would like to wish you a happy birthday today!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

No perkeleesti onanointia, eikusta onnea herralle sinne suunnalle, muista pitää nestetasapaino alkkoholin voimalla kurissa, varsinkin kun näitä helteitä onpi :D

Jees, näin teemme. :) Ja tosiaan, jos joku ihmettelee että paljonko niin 27 tuli mittariin. Eli nuori, mutta ei enää niin vetreä. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onnittelut täältäkin myön Hinininiinille!! :D Tukka putkella perse edellä puuhun vaan tänään :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

mä mä mä mä mä! :D

Synttäri juhlimiset tällä hetkellä berliinissä... Huomenna ehkä jossain tanskassa :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Hehe.. Itellä tuli sweet sicksteen täyteen eilen... Klo 17:10 jos tarkkoja ollaan ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Jepajee, huomenna tulee kauan odotettu 18 mittariin, ja laillisestikin saan nyt nelipyöräistä ajaa. On kyl hjuva fiilinki juuri nyt.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Itsellänikin kahden päivän päästä, mutta hiukan pienemmissä lukemissa...16.
 
Ylös Bottom