Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AuDio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Kabanossille ja Orinille onnittelut tänä keväisen kauniina päivänä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Makkaralle ja Kokkolan kollille onnittelut Espoon suunnalta.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

18 vuotta tänään. Mitäs sanotte, kun minua on tiistai-iltana varoiteltu menemästä baariin? Syytä olisi kuulemma vartoa pikkulauntainta, eli keskiviikkoa!? :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

18 vuotta tänään. Mitäs sanotte, kun minua on tiistai-iltana varoiteltu menemästä baariin? Syytä olisi kuulemma vartoa pikkulauntainta, eli keskiviikkoa!? :D

Katos pentelettä! Onnea vaan! :D Se on kompromissin paikka ja meet tänään ja huomena. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Tosiaan selkeä kompromissi, eikä torstainakaan käväisy välttämättä mitenkään hullumpi keissi olisi. Ja sen jälkeen tuleekin tietysti perjantai ja lauantai, jolloin pistetään kans putki päälle. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Mitäs sanotte, kun minua on tiistai-iltana varoiteltu menemästä baariin
Onnittelut täältä sammaloituneesta tornitalostakin käsin.
Melkein Joblona odottelisin torstaihin saakka, sillä siitähän alkaa mahtava neljän päivän ry.. vapaaputki. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Ahhah, myöhästyneet kiitokset onnitteluista!!

18-vuotiaana kikkailemisen saloja on tullut jo käytyä läpi tavalla jos toisellakin; tänään kävin muodon vuoksi Alkossa miniostoksilla. :rolleyes:
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Suureelliset onnittelut yllisveli TeRm0zelle vanhentumisen johdosta. Alat olla pikku hiljaa miehen parhaassa iässä! :) Muistahan nauttia tästä hetkestä.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Tattis vaan! Taitaa tosin pian kääntyä niin päin, että syntymäpäivisin saa esitellä surunvalitteluita kun vuosia tulee lisää koko ajan kiihtyvällä tahdillla.
Kolmenkympin kriisi lähestyy uhkaavasti.. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Valvovalle kyylle (myöhäisherännäiset) ja Termozille onnittelut. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Yo dawg! I heard Paavi likes getting older, so we put years in his years so he can get older while he gets older. Onnittelut siis boardin komeimmalle Forgelle.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

On meillä hauska Paavi, se täytti 22 vee, mutta sitten loppui riimit eikä tässäkään ollut järkeä.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

On meillä hauska Paavi, se täytti 22 vee, mutta sitten loppui riimit eikä tässäkään ollut järkeä.

Näin just :D
Mut mite ihmeessä Paavilla on jatkuvasti synttäreitä... Muokkaatko syntymäaikaasi, että sua onnitellaan useammin, kun juurihan sulla oli synttärit, eikä siitä voi olla vuotta vielä :p :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Kokkolan entiselle hyväkuntoisimmalle Paaville onnittelut täältä entisestä naapurista. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onnittelut Paaville ja posselle (Creaper, lemmu, jazzo, M4ksy, ilmo)!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

On tuo Paavi sitten mystinen mies kun joka kuukausi näyttää synttäreitään viettävän
mutta ikä ei kasva sitten millään. :D Onnea jälleen täältäkin päin!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Onnea Paaville fyysisen iän karttumisen johdosta. Sitä henkistä puolta ei kannata niin olla päivittämässä :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenien syntymäpäivät

Well whaddya know, birthdays are my specialty! Kiitoksia kaikille onnittelijoille. Mielestäni täytän vuosia vain kerran vuodessa, enkä muusta tiedä. Päissäni olen nyt. No enkä ole, miksikä te minua oikein luulette.
 
Ylös Bottom