Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ludson

Member
Ajattelin pistää tällaisen pystyyn, jos innokkaita löytyisi. Itseäni tuo normaali peli kiinnostaa huomattavasti enemmän, kun Be a Pro häsläys, mutta random 1vs1 pelitkin voivat alkaa kyllästyttää.

Itselläni ei ole mitään kokemusta tuosta liigasta, mutta olen ymmärtänyt että se olisi kauden tapainen, pudotuspelit mukaanlukien.

Eli 30 osallistujaa mahtuisi(Nhl joukkueilla pelit).


Normaalisäännöillä ja 5 min erillä. Runkosarjasta jokainen voisi pelata jokaista vastaan kerran, ja pudotuspeleissä on paras seitsemästä.

Olisiko ketään muita kiinnostuneita minun lisäkseni selvittää konsolifinin paras pelaaja?

Jos olen jotenkin väärässä, miten tämä online liiga toimii, niin olen kiitollinen jos joku paremmin tietävä viitsii korjata minua ;)

Eli en tajunnut, kuinka hankalaa valitsemissjärsjestyks on käytännössä, joten nyt toiveesta arvoin kuitenkin joukkueet. Peliähän tämä vain on, joten toivottavasti ei sora-ääniä joukueista kuulu.

Liigan nimi on sitten Konsolifin Liiga PS3 ja lyhenne kfin. Salasana: kfin

Liittykää sinne teille annetuilla joukkueilla.




Pelaajat, joukkueet, PSN:


1 Ovaska1------- St.Louis
2 psychozazu ------------ Chicago
3 Nupenviina_ ----------- Pittshburg
4 TomppaFIN ---------- Anaheim
5 Appice ------------ Phoenix
6 MaXion ----------- Edmonton
7 salee007 ---------- Atlanta
8 vasember ---------- San Jose
9 anselmi ------------- Los Angeles------------------------turhapuro73
10 TKT ----------- Calgary
11 PinzELorDFln ----------- Carolina
12 Maestro ------------- Dallas
13 Penguin_85 ------------- Columbus
14 Reaper ------------- New York Rangers
15 Wertyman ------------- New York Islanders
16 miqzu ---------- Washington
17 Defame ----------- Florida
18 Tonitsi ----------------- Buffalo
19 kohelopete ------------ Nashville
20 Ludson ------------- Ottawa
21 Hamsteri --------------- Colorado
22 Kantsyuk #10 ---------------- Toronto
23 Madonizer ----------- Philadelphia
24 mikek ------------ Minnesota
25 Anatoli68 --------------- Boston
26 kibe#84 ------------- Montreal
27 Selmi ------------- Detroit
28 acidjazz ------------- Vancouver
29 Huzko --------------- New Jersey
30 peikkis -------------- Tampa Bay
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

No itseäni kiinnostaa mut kyl mun mielestä ite tiimin sais valita. Jos sais otan Coloradon.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Voin tulla mukaan jos vaan porukkaa saadaan. 5min erät käy ja joukkueet randomillakin käy, mutta mieluummin saisi itse valita.

PSN: vasember
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukaan voisin lähteä, jos esteenä ei olisi se että olen ensi viikon töitten takia poissa kotoa, mutta sen jälkeen olisin taas valmis hyppäämään kaukaloon. Voisko tehdä joukkueen valintojen suhteen sillä tavalla, että joukkueen valitsemisvuorot arvottaisiin ja näin jokainen edes vähän pääsisi vaikuttamaan joukkueeseen millä tulisi pelaamaan, vai meneekö liian vaikeaksi?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

mukana ollaan tottakai :cool:
PSN: maxioni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mä oon ainaki messis:cool:. Mutta onks mitää järkee arpoo joukkeit ja miten se muka suoritettais? Ja viel sen verran että jos pidetään pelkät nhl joukkueet niin miten voi mahtuu 32 tyyppii mukaan jos nhl joukkueit on vaa 30?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukana!!!!!!!!!!

Ja omasta mielestäni olis parempi, että nuo joukkueet arvottaisiin...
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukana juu. Toivottavasti onnistuu. Mun puolesta Ludson voisi 'arpoa' joukkueet.

PSN: turhapuro73
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mielestäni tuo valitsemisnumeron arpominen kuulostaa ihan hyvältä idealta.

Tosiaan, NHL joukkueita on 30, ja peli taitaa laskea liigaan mukaan myös 2 All Stars joukkuetta, sillä maksimiosallistujia liigaan on 32.

Pitääpi katsella, josko tuota pelaajamäärää saisi tiputettua tuonne kolmeenkymmeneen

Jep, kolmekymmentä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo siis eihän siinä mitään järkee ois jos jollain ois ne tähdistöjoukkueet :/ Ja eikös varmaa vaa 1 kierros pelata jos 30 joukkuetta on vai kuinka?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

saako mitenkään lohkoja, esim jos saa 30 pelaajaa, niin 6kpl:tta 5:n joukkueen lohkoja?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Tarkottaako tämä sitä että et enää pelaa meidän joukkueessa eashl:lää?? Sillä vaan että halukkaita varmaan ois.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ei täs mun tietääkseni mitää lohkoi voi laittaa, eikä siin mitää järkee oliskaa jos koko aja vaa samoja vastaan pelattais:p
 
Ylös Bottom