Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin on reilua kaikkien kannalta. Vaiko?
Eli 22 pelaajaa on ilmoittautunut (minun lisäksi), joten vielä 7 kaukalon kauhua mahtuu mukaan.
Olen sitä mieltä, että arvon nuo valitsemisnumerot, joten jokainen voi siitä sitten ottaa mieluisensa joukkueen suhteessa tuuriinsa.
Näin on reilua kaikkien kannalta. Vaiko?
Joo tarkemmin ajatellen arvotaan vaan se valintajärjestys. Kuka sen arvonnan sit tekee? Saanko mä?
Tuo haiskahtaa vähän kusetuksen alulta... En nyt tarkota että en luottais tämän saitin porukkaan, mutta ihteäni kyl on vähän mietittänyt tuo arvonta... Periaatteessa sillä arpojallahan on kaikki valta että minkä joukkueen saa... Toki tämä on vain peliä, eli hauskanpitoa, mulle ainakin sama mikä joukkue mul on...
Tuo haiskahtaa vähän kusetuksen alulta... En nyt tarkota että en luottais tämän saitin porukkaan, mutta ihteäni kyl on vähän mietittänyt tuo arvonta... Periaatteessa sillä arpojallahan on kaikki valta että minkä joukkueen saa... Toki tämä on vain peliä, eli hauskanpitoa, mulle ainakin sama mikä joukkue mul on...
Aikoinaan kun x-boxin puolella järjestettiin turnauksia niin arvottiin noi vuorot mesen kautta. Keskusteluun osallistui muutama todistaja ja arpoja nosti web kameran välityksellä nimiä hatusta. Tämä toimi ihan ok eikä kukaan voinut väittää arvontaa "laittomaksi". Olen itsekkin sitä mieltä edelleen että joukkueen valinta numerot arvottaisiin.