Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mutta onko niitä enää pakko edes arpoa, kun noin monelle jo sopii nuo joukkueet mitkä on ilmotettu...?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Nimenomaan, minkä takia tästä täytyy tehdä näin vaikeaa??
Mitähän tiimejä siellä sitten on jäljellä meille jotka emme mitään varanneet? Oma kantani on, että joku (vaikka sitten Wertyman) arpoo valintajärjestyksen. Ei tarvita mitään valvojia, luottoa on.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Itseolen sen takia arpomisen kannalla, että olin ensimmäisten joukossa ilmoittautumassa liigaan, mutta en ole mitään joukkuetta varannut.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

No meikäläiselle ihan sama, tehkää miten tykkäätte, kuhan saadaan homma käyntiin:D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

no vielläkö mahtuu mukaan mikä tahansa joukkue käy minulle :)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

mäki kanssa jos MYL:likin :p voisin ottaa vaikka Atlantan tai washinktonin :p
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo elikkä Selmi on viimeinen, joka mahtui mukaan.

Minä voin arvonnan suorittaa, jos kenelläkään ei ole epäluottamuslausetta antaa.




Edit Edit jos nyt menisi oikein: Arvonta suoritettu: Katsokaa aloitusposti.


Ovaska 1 aloittaa. Valitse joukkue
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo elikkä Selmi on viimeinen, joka mahtui mukaan.

Minä voin arvonnan suorittaa, jos kenelläkään ei ole epäluottamuslausetta antaa - Tosin, jos joku turnauksen ulkopuolinen luotettava taho haluaa arvonnan tehdä, niin siitä vaan.

no ei haittaa vaikken päässytkään mukaan, mutta mä voin olla arpojana, arvonko samantien jokaiselle joukkueet?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eli Ludson arpoi nrot (kts. ensimmäinen viesti). Miten jengit ilmoitetaan? Käykö jokainen täällä vuorollaan ilmoittamassa, vai?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eli Ludson arpoi nrot (kts. ensimmäinen viesti). Miten jengit ilmoitetaan? Käykö jokainen täällä vuorollaan ilmoittamassa, vai?

En keksi mitään fiksumpaa tapaa. Sovitaan nyt vaikka, että jos viikonlopun aikana ei ole kaveri valinnut, niin vuoro siirtyy seuraavalle että johonkin päästään. Toivottavasi kaikki jaksaisivat päivystää niin päästäisiin nopeasti pelaamaan.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Aivan, toivottavasti homma etenee.
Jos tökkii niin mitä jos laitetaan joukkueet jakoon arvontanron/aakkosten mukaan, eli ykköselle Anaheim jne.
Siinähän se olis kaikessa yksinkertaisuudessaan, ei tarttis uudestaan arpoa.
Itelle kävis kyllä hassusti mutta mitä väliä.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mulla menee huominen ainakin ohi joten en ehi vastailemaan tähän huomenna, ja kun oon noinkin korkeella draftausvuorossa nii voitte surutta hypätä minut yli ja siirtää vaikka listan hännille. Toki voin sunnuntainakin valita(jos muistan).:rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Tietysti voidaan tehdä näin ettã jos olette karkijoukossa draftissa ja tiedat etta et paase vkl aikana valitsemaan niin minulle voi laittaa privana alustavan valintasi ja saat sen kun vuorosi tulee ja jos joukkuetta ei ole jo valittu
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Toi tyyli valita noi joukkueet on suoraansanoen perseestä.

Mitäs jos joku ei ole vaikka konsolifinissä viikkoon? Voi mennä aika kauan aikaa et turnaus saahaan käyntiin. Ja että kaikki ovat valinneet joukkueet.

Ei näin.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Kyllähän tässä tarpeettoman kauan tulee menemään. Ludsonilla on valta tässä liigassa joten ehdotan että teet päätöksen ja arvot joukkueet niin päästään huitomaan. Arpominen on tasapuolinen kaikille ja jos jollekkin ei käy niin nyyh nyyh.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Toi tyyli valita noi joukkueet on suoraansanoen perseestä.

Mitäs jos joku ei ole vaikka konsolifinissä viikkoon? Voi mennä aika kauan aikaa et turnaus saahaan käyntiin. Ja että kaikki ovat valinneet joukkueet.

Ei näin.

Komppaan. 08:ssakin pelattiin varmaan yli 10 liigaa eikä koskaan menny näin monimutkaseksi homma.
 
Ylös Bottom