Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ite oon jo päässyt hyvin mukaan liigatunnelmaan... =D
Jos jotaki tuosta arvonnasta "voitetusta" joukkueesta voi sanoa, niin ei ärsyttävämpää joukkuetta oo kuin Toronto.. En oo ikinä pitänyt kyseisestä joukkueesta, mutta sillä mennään! =D

Ja runkosarjahan menee, että kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan? Vai onko se mahdollista pelata samaa pelaajaa vastaan?

Käsittääkseni niin, että yksi peli jokaista vastaan.

Oli muuten hyvä peli meneillään siinä 1-1 tilanteessa meidän välillä, mutta sitten netti katkesi taas kerran ja "voitit" sen matsin 3-0 =/. Hyvä peli joka tapauksessa.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Käsittääkseni niin, että yksi peli jokaista vastaan.

Oli muuten hyvä peli meneillään siinä 1-1 tilanteessa meidän välillä, mutta sitten netti katkesi taas kerran ja "voitit" sen matsin 3-0 =/. Hyvä peli joka tapauksessa.

Jep, ai voitinko mä sut sitte 3-0? Ehdittiinkö me pelata loppuun asti se "toinen" peli?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Minkä takia tuo pelinopeus on noin alhanen, aivan liian hidasta peliä.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Jep, ai voitinko mä sut sitte 3-0? Ehdittiinkö me pelata loppuun asti se "toinen" peli?

Ainakin mulla näky lopputuloksissa sua vastaan 3-0. Loppuun asti ei keritty pelata ja kiitos siitä kuuluu erittäin vakaalle soneran laajakaistaliittymälle..

Ei siis kannatta ihmetellä jos häviän pelistä yht'äkkiä, vaan iloitkaa helposta voitosta :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Välillä tuntuu, että koko NHL09:ssä on kyse siitä, kuka puolustaessa hakkaa kiivaiten X:ää ja hyökätessä laukoo aina samalla tavalla ranteella poikittaisliikkeestä ristikulmaan. Koskahan noista varmoista maaleista päästään eroon?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Häviöt, joissa olet hallinnut ottelua, ovat katkerimpia.

Jos nyt pääsen playoffeihin asti, niin näytän näille Hannu Hanhille, mistä kana pissii.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Kyl alko äsken noi pelit turhauttaa... Yhes matsis tuli 7-1 pataan kun aina maalilla oli 1 vastustaja ja koskaan kukaan pakki ei ollu siellä. Tekis kyllä mieli vaihtaa kaikki pelaajat mun jengistä pois.
Sitte taas toisessa pelissä hävisin sellasen hannuhanhisvedupullamaalin takii että pakilla oli oman maalin edessä kiekko, sitten sieltä tulee vastustaja ja taklaa sen ja siitä se vaan oman pakin lavasta liruu maaliin...
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Hmm, pelasin kaksi kotiottelua, joissa pelin tempo oli aikalailla hidas, eli se vastasi hyvin pitkälti omia asetuksia/slidereita, joilla pelaan cpu:ta vastaan. No, sitten pelasin yhden vieraspelin ja pelin tempo oli aivan erilainen. Hieman meni pakka sekaisin kun yhtäkkiä pelissä olikin vauhtia potenssiin kymmenen. Onko tämä tosiaan mahdollista, että kotijoukkueen säädöillä aina mennään? Eikös ne pitäisi kaikilla olla samat kun tämmöstä liigaa pelataan?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Hieno liiga kyllä tähän asti ollut, pirun tiukkoja pelejä ollut lähes jokainen, kymmenestä pelatusta ottelusta 7 mennyt mulla jatkoajalle :) Montakos niihin pudotuspeleihin pääsee? Olis kiva tietää että pitäskö alkaa skarppaamaan hiukan :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Jees, kausi avattu myös täällä päin ja kiekot pomppivat ekassa matsissa minulle hieman, joten Minnesota jäi jalkoihin 4-1. Tosiaan tuurilla vietiin tämä matsi.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Meikäläinen luovuttaa paikan jollekin. On mahdoton pelata lagin takia tuota normaalia peliä, luulin että vaan amerikkalaisia vastaan lagia esiintyy, mut on ollu molemmissa liigamatseissa sama homma, en sitten tiedä mistä tuo johtuu. Tekee pelaamisesta ihan mahdoton kun kaikki komennot tulee parin sekunnin viiveellä.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mulla on ollut kans parissa pelissä lagiongelmia, mutta nyt ne ovat poistuneet.. Mulla ainakin lagaaminen vähenee, kun pelinopeutta on enemmän, sillä hitaammalla temmolla lagaan ihan v***sti!

Ja lisätkääpä mut PSN:n listalle, niin on helpompi viestitellä, että millon sopis matsi... PSN ID: xXTravoXx

Ja pitäs varmaan pitää pientä listaa, että ketä vastaan oon pelannu? Vai näkeeko ne omat ottelut jostain sieltä valikoista? BTW, tässä mun lista, ketä vastaan oon pelannut:

-Lateksii
-opa95
-Mizqu
-Huzko
-Anatoly68
-acidjazi

Muita vastaan en oo muistaakseni pelannu...?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

KIva! Avausmatsin paikka ja sit peli jäätyy ennenku kerkee ees alkaa... Toivottavasti siit ei tullu tappioo...:rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Meikäläinen luovuttaa paikan jollekin. On mahdoton pelata lagin takia tuota normaalia peliä, luulin että vaan amerikkalaisia vastaan lagia esiintyy, mut on ollu molemmissa liigamatseissa sama homma, en sitten tiedä mistä tuo johtuu. Tekee pelaamisesta ihan mahdoton kun kaikki komennot tulee parin sekunnin viiveellä.

Mä voisin ottaa ton sun paikan.;)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ja pitäs varmaan pitää pientä listaa, että ketä vastaan oon pelannu? Vai näkeeko ne omat ottelut jostain sieltä valikoista?

Joo kyllä ne näkyy siellä liigan listassa missä on kaikkien nimet, niin siitä painelet oikealle niin tulee sellainen kohta kuin PELAAMATTA, ja siinä on joko numero 1 tai 0, eli 0 jos olet jo pelannut ja 1 jos et vielä ole pelannut kyseistä vastutstajaa vastaan. Oliko vaikeesti selitetty..? :D
 
Ylös Bottom