Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

heh sainhan tehtää vasemberii vastaa jopa 2 maali. Oli ekat maalit mitä päästi. oli näköjää ollu 4 ekas matsis maaliero 19-0

4 ekas matsis maaliero 19-0
Voi juma, äijä taitaa pelata aika hyvin :eek: Ihan pelottaa ku joutuu sua vastaan pelaamaan, vaikka mulla Brodeur maalissa onkin hyvin pelannu mut en osaa niitä maaleja tehdä ollenkaan... :( Taitaa Vasember olla vahva ehdokas loppupeleihin... :cool:

wertymanin tehtyä ekat maalit alkoi Nabokov heti imuttamaan ja seuraavassa pelissä selän taakse meni jälleen 2 maalia. Kyllä niitä maaleja siis minuakin vastaan tulee. :rolleyes:

Kovuudesta en tiedä, mutta munkilla ne laivatkin seilaa! :)

Nyt joku pelaamaan. Opa95, et vastaa haasteisiin!

Jos Vasember nähdään playoffeissa, niin dunkkua tulee! (sulle siis ;P)

Vasember kyl pelottaa... =D
Mutta tästä kun ite lämpenee, niin kyl niitä voittoja alkaa tulla... =)

Vielä kun EA saisi tehtyä jonkun rajoituksen tuohon stick liftiin.
Ludson ainoa nyt muutamasta matsista, joka ei ole stick lift nappia hakannut puhki. Naurettavan näköistäkin tuo kun äijät ei osaa muuten pelata.

Nyt joku pelaamaan. Opa95, et vastaa haasteisiin!

Jos Vasember nähdään playoffeissa, niin dunkkua tulee! (sulle siis ;P)
Pelasin joukkuepeliä, sori. Tänään pelailen liigapelejäkin. Muuten jos joku on joukkuetta vaille niin ota muhun yhteyttä.

Vielä kun EA saisi tehtyä jonkun rajoituksen tuohon stick liftiin.
Ludson ainoa nyt muutamasta matsista, joka ei ole stick lift nappia hakannut puhki. Naurettavan näköistäkin tuo kun äijät ei osaa muuten pelata.

Hassua, tuntuu että minä aina raiskaan sitä.

Ps.vink vinkkinä, kannattaapi kokeilla sitä kiekon suojausta(x-näppäin) stick liftiä vastaan.

Nyt ollaan kyllä ylpeitä:p
Vasemberin päänahka tuli hankittua. Kyllä oli aika onneakin mukana
Luojan kiitos Fleurylla oli huippupäivä: teki muutaman haamutorjun 3.erällä jossa olin todella Vasemberin jyrän alla...
KTS tiukasta pelistä:cool:

Elikkä Ovaska 1, Epis ja Appice vielä puuttuvat liittymättä.

Pistäkääpi vauhtia, tai ilmoitelkaa oletteko edes osallistumassa.

Jos ei mitään ala kuulumaan, niin otetaan uusia osallistuja sisään sitämukaa, kun jäivät ulos ensi-ilmottautumalla. Ainiin, ja uusilta osallistujilta vaaditaan myos aktiivisuutta(tata toivoisi myos eraille nykyisille pelaajille) jos tied at etta et voi olla aktiivinen jata suosiolla .
Aoada, Arit73 ja Timppa78 jaitte ensimmaisina ulkopuolelle. Kiinnostaisiko liittya?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Elikkä Ovaska 1, Epis ja Appice vielä puuttuvat liittymättä.

Pistäkääpi vauhtia, tai ilmoitelkaa oletteko edes osallistumassa.

Jos ei mitään ala kuulumaan, niin otetaan uusia osallistuja sisään sitämukaa, kun jäivät ulos ensi-ilmottautumalla.

Eiköhän vaan oteta mukaan heti, ketkä ilmottautu varalle... Saahan liiga täyteen.. =)
Tästähän alkaa viikko olemaan täynnä, kun turnaus aloitettiin...

Ja onko tänään ketään onlines joskus 21:00---> ?? Pitää ensin tehdä järjestelmäpäivitys, joka on nyt käynnissä, että pääsee pelaamaan nettiin.. =) Mutta tulkaa ainakin joku pelaan, jota vastaan en oo pelannu, niin saa noita pelejä lisää tilille.. =)

Nyt ollaan kyllä ylpeitä:p
Vasemberin päänahka tuli hankittua. Kyllä oli aika onneakin mukana
Luojan kiitos Fleurylla oli huippupäivä: teki muutaman haamutorjun 3.erällä jossa olin todella Vasemberin jyrän alla...
KTS tiukasta pelistä:cool:

Karbaasille puhdas OT!

Pelaatko jossain tiimissä BaP:ta? Jos pelaat niin et ainakaan sivuston porukoissa? Miks et?

*Utelias Ulla*

Karbaasille puhdas OT!

Pelaatko jossain tiimissä BaP:ta? Jos pelaat niin et ainakaan sivuston porukoissa? Miks et?

*Utelias Ulla*

Nojoo, mutta pitää jotain iloa saada kun liigassa ei tullut mitään "unelma-alkua".:p
Olen kaveriporukassa EASHL, tosin se on joskus epä.akt joten seuranvaihtoa harkitsen:cool:
Mutta asiaan...
Eli luovutan paikkani pois kun PS3 hajos ja kohta on lähtemässä huoltoon joten en voi pelata pelejä loppuun:rolleyes:

Nojoo, mutta pitää jotain iloa saada kun liigassa ei tullut mitään "unelma-alkua".:p
Olen kaveriporukassa EASHL, tosin se on joskus epä.akt joten seuranvaihtoa harkitsen:cool:
Mutta asiaan...
Eli luovutan paikkani pois kun PS3 hajos ja kohta on lähtemässä huoltoon joten en voi pelata pelejä loppuun:rolleyes:

Harmin paikka. Eli 4 aktiivista osallistujaa kaivataan liigaan, anyone interested?

Harmin paikka. Eli 4 aktiivista osallistujaa kaivataan liigaan, anyone interested?

Mitäs jengejä nyt on vapaana? Huomisen jälkee alkaa syysloma joten on aikaa pelata.

Edit: Voisin ottaa ton Karbaasin Pittshburgin.
Ja heti huomenna voisin pari matsia pelata.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pezkele, ois voinu ton Pittsburghin ottaa...:(
Ihan sama, laita mulle Chicago niin tulen pisteautomaatiksi.

Ylös Bottom