Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Jaahas ja meikäläine olis taas linjoilla melkeen koko illan eli haasteita tulemaan.
Offtopiccina vielä että jos jossain BaP-tiimissä on tilaa oikeelle laitahyökkääjälle niin mieluusti tulis pelaan :D

^ Kisaveikkohin pääsette molemmat testiin (taitojen perusteella ei oo ketään pois potkittu, aktiivisuus on tärkein) jos kiinnostaa.. Pistäkää vaikka yv.

Ja liigasta, haastelkaa mua tän viikonlopun aikana aina kun mua näkyy kun ensviikko on iltavuoro niin sillon vähemmän paikalla.

Nyt ollaan kyllä ylpeitä:p
Vasemberin päänahka tuli hankittua. Kyllä oli aika onneakin mukana
Luojan kiitos Fleurylla oli huippupäivä: teki muutaman haamutorjun 3.erällä jossa olin todella Vasemberin jyrän alla...
KTS tiukasta pelistä:cool:
Hyvä peli oli ja sinun puolustus oli terästä! Harmi että jouduit luovuttamaan paikan niin lähti ainoa tappio tilastoista pois.. :p
Vkl mielellään peliä että saan ajoissa pelattua pelit alta pois.

mää nyt vissiin oon sit toi Penguins kun Ludsonin kanssa tänään yritettin pelata niin Chicagon rosterit oli ihan sekasin niin Ludson antoi pingviinit mulle nopeat syö hitaat periaatteella.

Hmm..saa nähdä jos tää liiga tulee ees pelattua loppuun, niin paljon lagia mulla on suomalaisten kanssa, ulkomaalaisten kanssa toimii normaalisti mutta ei suomalaisten. Yksi matsi on ollut ilman lagia tähän asti liigassa...

EDIT: Ja sitten jos on häviöllä niin olisi suotavaa pelata matsi loppuun asti..eikä lähteä kesken matsin pois, niin kun äskeinen vastustaja teki.

mää nyt vissiin oon sit toi Penguins kun Ludsonin kanssa tänään yritettin pelata niin Chicagon rosterit oli ihan sekasin niin Ludson antoi pingviinit mulle nopeat syö hitaat periaatteella.

Ai että meikäläinen ei sitte ole mukana Pittsburghilla? Oli nimittäin eilen hiukan parempaa ja tärkeämpää tekemistä kun oli kaverin synttärit. Niitä tuli juhlittua aamun asti. Nyt oltaisiin taas linjoilla.

Minullekin tuli kutsu liigaan. Kun ei ollut mitään erityistä käskyä joukkueen suhteen, valitsin joukkueekseni St Louisin. Tänään voisin pelejä pelailla jo, jos vastustaja löytyisi.

Ai että meikäläinen ei sitte ole mukana Pittsburghilla? Oli nimittäin eilen hiukan parempaa ja tärkeämpää tekemistä kun oli kaverin synttärit. Niitä tuli juhlittua aamun asti. Nyt oltaisiin taas linjoilla.

Voin mä sen sulle luovuttaa jos tahot, sä kuitenkin täällä sen varasit aiemmin.. Mulle ihan sama, jääpähän sit enemmän aikaa tohon
EASHL:lään

Mä voin kans luovuttaa Atlantan ku ei aika taho riittää kaikkeen, ja muutenki menee huonosti :D. Mut jos kukaan ei ota mun paikkaa ni kyl mä sit vedän loppuun asti...

Huhhuh.

Kaikille halukkaille, jos olette aktiivisia: Senkun liitytte vaan suoraan, ei tarvitse tänne ilmoitella mitään! Jos saataisiin nyt osallistujat kasaan, kun tuntuu että viimeisiä miehiä on mahdoton saada sisään.

Jos paikkoja vielä vapaana voisin liittyä? Tulee pelailtua lähes päivittäin.
Eli liity vaan.

Sori, kerkesin lähteä ennen kuin näin ton Nupenv:n uuden viestin. Mutta joo, antaa nyt olla. Pelionnea kaikille ja toivottavasti saatte tarvittavat kaverit äkkiä mukaan.

Tänään on ollut ongelmia noiden liigapelien kanssa: joko jää bugaamaan aloitukseen tai aika menee taaksepäin..

Mitä spedeilyä tää nyt on?:mad: Mulla menee huonosti ja muutenkin on vaikeeta , niin luovutan paikan pois.. Miettikää ENNEN kun lähdette tämmösiin juttuihin mukaan, että ehtiikö/sopiiko aikatauluihin. Muut osallistujat tässä kärsii.
Eikä tämä nyt ollut kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettu vaan ihan yleinen juttu, herneenpalot pois nenästä.

Mitä spedeilyä tää nyt on?:mad: Mulla menee huonosti ja muutenkin on vaikeeta , niin luovutan paikan pois.. Miettikää ENNEN kun lähdette tämmösiin juttuihin mukaan, että ehtiikö/sopiiko aikatauluihin. Muut osallistujat tässä kärsii.
Eikä tämä nyt ollut kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettu vaan ihan yleinen juttu, herneenpalot pois nenästä.

Samaa mieltä! Sen nyt ymmärtää jos yksinkertaisesti lagittaa ja on ongelmia yhteyden kans, että jättää kesken homman,mutta aikataulun tai sen takia että peli ei oikein suju niin ei tarvis kyl jättää kesken. Pitkittyy vaan koko liiga..

Yksi paikka vapautuu minun osaltani, en ehdi millään pelata tätä liigaa kun täytyy pelata joukkuepelejä ja sitten KFIN turnausta, Ja kun on vielä koulukin niin siihen pitää kesittyä.

Eli: yksi paikka vapautuu minun osalta.

Ylös Bottom