Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

pelataa matsi alta pois... pualen sisää?

nii ja näyttäs et jäseniä 29/30 ....eli joku lähtent, jotta siittä sitte Yonzza mukaa..?

no mä tuun tossa vartin sisään mukaan, kunhan tytär hieman hiljenee, että saan pelirauhan.
oliks se niin että kaks matsia per vastustaja? eli koti ja vierasmatsi?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

vaikka voitinkin sammugin Philadelphian 1-0, niin mun on pakko sanoa, että tää liiga kusee, en mä halua että mun kakkos mokke oon mä ite, sniperinä! muutenkin mun Chicagon ykkösketjun keskiarvo on n.70 ja kukaa ei pelaa oikealla paikalla! :mad: ykkösen keskushyökkääjän arvo on 67!!! :mad:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

vaikka voitinkin sammugin Philadelphian 1-0, niin mun on pakko sanoa, että tää liiga kusee, en mä halua että mun kakkos mokke oon mä ite, sniperinä! muutenkin mun Chicagon ykkösketjun keskiarvo on n.70 ja kukaa ei pelaa oikealla paikalla! :mad: ykkösen keskushyökkääjän arvo on 67!!! :mad:


mnjoo, jotai häimää. heti ku laitoin ton viestin ps:n kautta ja sanoin et eiks nä ea:n nettitouhut tämmösiä o ni jäätys peli tohon aulaan, jea. mut joo. näillä mennään, nyt kylille!
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Jeps.. Mihinköhän tämä liiga on menossa?
Meinaan tuntuu siltä, että noi vähemmän aktiiviset pelaajat ovat todellakin heikosti mukana tai sitten siellä vaihtuu osallistujat päivittäin. Eli ei tule pelejä pelattua ja sitten todetaan, että voikin jäädä pois.
Ei vaan viittis joka päivä yrittää samoja tyyppejä kutsua peliin, kun ei mitään vastakaikua tule. Jos tää ei tästä parane, niin mä heivaan kans koko pashan ja pelaan jossain, missä homma toimii:confused:.. Tai jotain.
Aktiivisuutta kaivaten tankki13.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Liityin mukaan Chicagolla. Haluuko joku ottaa matsia? :)

Montako tässä pääsee pudotuspeleihin ja montako kierrosta tässä pelataa alkusarjaa? jokaista vastaa 2 kertaa?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

vaikka voitinkin sammugin Philadelphian 1-0, niin mun on pakko sanoa, että tää liiga kusee, en mä halua että mun kakkos mokke oon mä ite, sniperinä! muutenkin mun Chicagon ykkösketjun keskiarvo on n.70 ja kukaa ei pelaa oikealla paikalla! :mad: ykkösen keskushyökkääjän arvo on 67!!! :mad:

Mulla oli sama juttu chigagon kanssa. Ite kakkos veskana ja J.Toews puuttuu kokonaan, kaikki pakit oikeesti hyökkääjiä ja 3 kentässä Flyerssin Mike Richards... Joten annoinpa olla.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mulla oli sama juttu chigagon kanssa. Ite kakkos veskana ja J.Toews puuttuu kokonaan, kaikki pakit oikeesti hyökkääjiä ja 3 kentässä Flyerssin Mike Richards... Joten annoinpa olla.

Chicago otti avaus voiton Devilsistä :p

3-2 Olin vielä maalin tappiolla kun 2 minuuttia jäljellä, mutta brodeur laitto imurin turhan aikaisin päälle.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mulla oli sama juttu chigagon kanssa. Ite kakkos veskana ja J.Toews puuttuu kokonaan, kaikki pakit oikeesti hyökkääjiä ja 3 kentässä Flyerssin Mike Richards... Joten annoinpa olla.

sen takia vaihdoinkin Caroliinaan, vaikkakin hävisin sen matsin, mutta ompahan äijät oikein ja oikeissa paikoissa :p
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Chicago otti avaus voiton Devilsistä
3-2 Olin vielä maalin tappiolla kun 2 minuuttia jäljellä, mutta brodeur laitto imurin turhan aikaisin päälle.

Joo olipas aika karmea loppu tuossa meidän pelissä :eek: Näitä sattuu, en mä niihin pudotuspeleihin pääse kuitenkaan niin samapa tuo vaikka turpaan tuleekin näissä kaikissa lopuissa matseissa :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Koitin tossa just pelata ari342:n kaa pelata liigapeliä, mutta törmättiin ihme bugiin. kun ottelua pelaa 5 sekuntia niin kuva palaa takaisin aloitukseen :D

tän jälkee koitettii uudellee pelata, mutta edelleen sama vika :eek:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Todella harmittavaa, että näitä ihmisiä on jotka liittyvät liigaan, mutta eivät sitten jaksa pelata. Esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon henkilö on kirjautunut useasti sisään, mutta edelleen näyttää että 0 pelattua peliä.

Onneksi löytyy näitä jotka jaksavat yrittää edes pelata.

Jatkossa voisi kyllä jokainen miettiä, että onko tarpeellista liittyä tällaisiin liigoihin, jos tuloksena ei ole muuta kun muiden peli-ilojen pilaaminen.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Moneltas joku haluaa pelata mua vastaan? heittäkää ehdotuksia, ni mä teilaan ne :D tai sitten en
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Nyt oli kiva ja tiukka peli turhapuro73:a vastaan. näin tasaista matsia mä en oo pitkää aikaa tehny, ekan maalin tein yv:llä ja toisen maalin tein turhapuron moken syötöstä maalin eessä mun lapaan, siitä sitten vaa samantien ylämummoon ja siellä soi hoosianna :p
Timppa78 - Turhapuro73: 2-0
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Nyt oli kiva ja tiukka peli turhapuro73:a vastaan. näin tasaista matsia mä en oo pitkää aikaa tehny, ekan maalin tein yv:llä ja toisen maalin tein turhapuron moken syötöstä maalin eessä mun lapaan, siitä sitten vaa samantien ylämummoon ja siellä soi hoosianna :p
Timppa78 - Turhapuro73: 2-0

Onnittelut voitosta! Ja sorry, olin kyllä ihan lapanen.
Käsittämättömästi noi meikäläisen pelisuoritukset ailahtelee - välillä pelit sujuu hyvin ja tulee hurjiakin voittoputkia mutta toisinaan on jotenkin tosi tahmeeta ja jään aivan jalkoihin (yleensä toteutuu tää jälkimmäinen). Ei se mitään, kiva on leikkiä.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Todella harmittavaa, että näitä ihmisiä on jotka liittyvät liigaan, mutta eivät sitten jaksa pelata. Esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon henkilö on kirjautunut useasti sisään, mutta edelleen näyttää että 0 pelattua peliä.

Onneksi löytyy näitä jotka jaksavat yrittää edes pelata.

Jatkossa voisi kyllä jokainen miettiä, että onko tarpeellista liittyä tällaisiin liigoihin, jos tuloksena ei ole muuta kun muiden peli-ilojen pilaaminen.

Ei tälläistä kaveria sais potkituks pihalle mitenkää tj:nä? Nää tälläset liigat pitäis järjestää vaan luotettujen pelureiden kanssa ja niin että liiga pitäis pelaa loppuu vaik kuukauden sisällä.

Sit olen kysynyt jo kahdesti, mutta kysytään nyt kolmesti että montako sinne pleijareihin tästä liigasta pääsee ja onko ne paras kolmesta systeemillä?

Lopuksi kysyisin haluaako joku ottaa tänää matsia?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Normaalisäännöillä ja 5 min erillä. Runkosarjasta jokainen voisi pelata jokaista vastaan kerran, ja pudotuspeleissä on paras seitsemästä.[/B]

Ja jos oon nytt yhtään perillä niin 16 pleijareihen pääsee ja itse olen todennäköisesti illalla linjoilla..
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Onnittelut voitosta! Ja sorry, olin kyllä ihan lapanen.
Käsittämättömästi noi meikäläisen pelisuoritukset ailahtelee - välillä pelit sujuu hyvin ja tulee hurjiakin voittoputkia mutta toisinaan on jotenkin tosi tahmeeta ja jään aivan jalkoihin (yleensä toteutuu tää jälkimmäinen). Ei se mitään, kiva on leikkiä.

no se on jo juhlan paikka jos mä jonkun voitan, viimevuonna voitin varmaan kaksi vastustajaa ja hävisin monta kymmentä, joten voitto rosenttini on olematon.
Mutta olen jutellut mokkeni kanssa, ettei sitä lahjota enään, niin kuin viimevuonna:D

Illalla matsia?
 
Ylös Bottom