Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisi voitu pelatakin, mutta sitten sie hävisit PSN:stä ...Haluaisikos kukaan Jenkkiversion omaava ottaa tänään heti nyt kohta matsia? tahtois nääs pelatakkin netissä
Olisi voitu pelatakin, mutta sitten sie hävisit PSN:stä ...
Kuulemma pelin euroversioon on tullut päivitys, mutta jenkkiversioon ei. Ja tämän takia homma ei toimi euroversio vs jenkkiversio. Toivotaan, että päivitys tulee kohta myös jenkkiversioon.
Hah! Pientä värkkäriä. Suosikin viittaa en suostu ottamaan, ja vanhanaikaisista menee ehkä joka toinen.Taitaa olla voittajakin jo selvillä tässä liigassa Tämä herra se saa 85% vanhanaikaisista sisään
Oon taas kokeillut pelata NHL09:ä, eikä ole jumittunut... Eli jatkan tuota liigaa...
Tänään olisko ketään kello 20:00---> linjoilla?
Ja voiko pudotuspelejä aloittaa, ennen kuin kaikki on pelanut kaikkia vastaan? Aattelin, kun siellä joillakin on vaan 6-8 peliä, kun eniten pelaneilla melkeen 20..
Olisi minusta jo aika aloittaa ne playoffit...
Vähän kuolleelta liiga vaikuttaa.. Oon käynyt aina välillä katsomassa, jos joku olisi linjoilla, jota vastaan en ole pelannut...
Jos joku voisi ottaa selvää voiko pleijareita aloittaa ennen kuin kaikki sarjapelit pelattu..? Nimittäin kohta lähden koko liigasta, jos jotain ei ala tapahtumaan.. Itsellä on jo 18 peliä pelattu, enkä mielellään lähtisi pois..
Mikä ihmeen kiire tässä on, miksi sinun pitäisi lähteä pois? Antaa poikien pelata pelejä niin saadaan playoffit jossain kohtaa käyntiin.
Taitaa vaan tällä tahdilla uusi versio änäristä tulla ennenkuin pelit on pelaittuina . Itsekkin haluiaisin, että porukat ottaisi nytten kantaa miten jatketaan, itse ainakin olisin sitä mieltä että laitettaisiin nyt joku deadline ja sitten vaan pleijarit käyntiin (vaikka oman kaavion mukaan) niin saataisiin liigaa jollain tavalla eteenpäin..
Ehkä tähänki pitäs joku deadline laittaa, että pelejä saataisiin pelattua. Onlinessa yleensä kukaan vastaa haasteisiin/viesteihin ja sitte loppuu mielenkiinto allekirjottaneellaki. Ainakin pelejä voitaisiin sopia ennakkoon, ettei tarvitsisi joka tunti käydä tarkistamassa onko peliseuraa.
mä en voi muuta sanoa, ku että eipä mulle ainaka yhtää kutsua oo pistetty, vaikka pelaan joka päivä
PS: Mulle saa aina pistää kutsua, jos olen pelissä, niin malttia, kyllä mä pelin jälkeen tulen
Tänään pistin kutsua ja annoin olla yli 5min mutta ku ei vastausta tullu ni en jaksanu enää odottaa Mut jos perjantaina oot linjoilla ni yritän uudestaan
olin joukkuematsissa odottamassa vastustajaa