Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Haluaisikos kukaan Jenkkiversion omaava ottaa tänään heti nyt kohta matsia? tahtois nääs pelatakkin netissä :rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Olisi voitu pelatakin, mutta sitten sie hävisit PSN:stä :(...

oon mä siellä, jenkki nimellä, koitin vaa, että saako se tili päivityksen, ei saanunna... no mä tuun nytte sinne aulaan, mee itekki sinne oottelloo ;)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Kuulemma pelin euroversioon on tullut päivitys, mutta jenkkiversioon ei. Ja tämän takia homma ei toimi euroversio vs jenkkiversio. Toivotaan, että päivitys tulee kohta myös jenkkiversioon.

Mulla oli tuota ari342:sta vastaa tuo ongelma jo ennen päivitystä! 2-3 päivää sit.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Oon taas kokeillut pelata NHL09:ä, eikä ole jumittunut... Eli jatkan tuota liigaa... :rolleyes:
Tänään olisko ketään kello 20:00---> linjoilla?
Ja voiko pudotuspelejä aloittaa, ennen kuin kaikki on pelanut kaikkia vastaan? Aattelin, kun siellä joillakin on vaan 6-8 peliä, kun eniten pelaneilla melkeen 20..
Olisi minusta jo aika aloittaa ne playoffit... :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Oon taas kokeillut pelata NHL09:ä, eikä ole jumittunut... Eli jatkan tuota liigaa... :rolleyes:
Tänään olisko ketään kello 20:00---> linjoilla?
Ja voiko pudotuspelejä aloittaa, ennen kuin kaikki on pelanut kaikkia vastaan? Aattelin, kun siellä joillakin on vaan 6-8 peliä, kun eniten pelaneilla melkeen 20..
Olisi minusta jo aika aloittaa ne playoffit... :D

Joo tuntuu kyllä siltä että liiga junnaa paikallaan. Oisko mahdollista että laitettaisiin joku deadline noille sarja peleille ja sen jälkeen pleijarit käyntiin, vai meinataanko miten pitkälle näitä sarjapelejä pelailla? Ja jos noita pleijareita ei pysty aloittamaan ennenkun kaikkia vastaan on pelannut, niin tekisi samantyylisen kaavion kuin tossa virallisessa turnauksessa?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vähän kuolleelta liiga vaikuttaa.. Oon käynyt aina välillä katsomassa, jos joku olisi linjoilla, jota vastaan en ole pelannut...
Jos joku voisi ottaa selvää voiko pleijareita aloittaa ennen kuin kaikki sarjapelit pelattu..? Nimittäin kohta lähden koko liigasta, jos jotain ei ala tapahtumaan.. Itsellä on jo 18 peliä pelattu, enkä mielellään lähtisi pois.. :)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vähän kuolleelta liiga vaikuttaa.. Oon käynyt aina välillä katsomassa, jos joku olisi linjoilla, jota vastaan en ole pelannut...
Jos joku voisi ottaa selvää voiko pleijareita aloittaa ennen kuin kaikki sarjapelit pelattu..? Nimittäin kohta lähden koko liigasta, jos jotain ei ala tapahtumaan.. Itsellä on jo 18 peliä pelattu, enkä mielellään lähtisi pois.. :)

Omasta mielestäni pleijareita ei voida aloittaa ennenkuin kaikki on pelannut pelinsä, mutta helppoahan toi kaavio on itsekkin tehdä. Mentäisiin nhl:n oikean kaavion mukaan, että runkosarjassa sijoille päätyneet 1,3,5,7,9,11,13,15 ois toisessa kaaviossa ja 2,4,6,8,10,12,14,16 toisessa(nhl:ssä on eastern ja western kaaviot). Ja kaavioissa edetään siten että jatkossa parhaiten runkosarjassa sijottautunut kohtaa heikomman ja kun molemmat kaaviot ovat selvettäneet parhaimman joukkueen niin sitten he kohtaisivat finaalissa. Huonosti selitetty mutta tässä linkki mistä saa varmasti paremmin kukin selvää mitä haen. http://www.jatkoaika.com/extra.php?sivu=nhl2008

1.vs16

3. vs 14

5. vs 12

7 vs 10

Ja toinen puoli:

2 vs 15

4 vs 13

6 vs 11

8 vs 9
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Käyhän se noinkin. :D

Mutta jatkossa itse osallistun vain liigoihin, missä tuo osallistujamäärä on pienempi.. Meinaan, että on paljon helpompaa, kun mukana on esim. 16 joukkuetta, eikä 30.... Tämä liiga ei ole oikein onnistunut... Liikaa porukkaa on lähteny pois.. :mad:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mikähän tämän liigan tilanne mahtaa olla? Olisi kiva tietää, että pysynkö tässä vai lähenkö meneen..? Ei kovin aktiivista ainakaan tässä ketjussa ole keskustelu...:rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mikä ihmeen kiire tässä on, miksi sinun pitäisi lähteä pois? Antaa poikien pelata pelejä niin saadaan playoffit jossain kohtaa käyntiin.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mikä ihmeen kiire tässä on, miksi sinun pitäisi lähteä pois? Antaa poikien pelata pelejä niin saadaan playoffit jossain kohtaa käyntiin.

Taitaa vaan tällä tahdilla uusi versio änäristä tulla ennenkuin pelit on pelaittuina :D. Itsekkin haluiaisin, että porukat ottaisi nytten kantaa miten jatketaan, itse ainakin olisin sitä mieltä että laitettaisiin nyt joku deadline ja sitten vaan pleijarit käyntiin (vaikka oman kaavion mukaan) niin saataisiin liigaa jollain tavalla eteenpäin..
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Taitaa vaan tällä tahdilla uusi versio änäristä tulla ennenkuin pelit on pelaittuina :D. Itsekkin haluiaisin, että porukat ottaisi nytten kantaa miten jatketaan, itse ainakin olisin sitä mieltä että laitettaisiin nyt joku deadline ja sitten vaan pleijarit käyntiin (vaikka oman kaavion mukaan) niin saataisiin liigaa jollain tavalla eteenpäin..

Jep, tätä itsekin juuri tarkoitan. Oon käynyt katselemassa kyllä pelattujen pelien määrää ja muutamilla voisi niitä olla semmoset 10 peliä enemmän.. Että jos voisivat pelata pelit loppuun, että joskus sais mestarin selville.. Itselläni ei ole mikään kiire lähteä, mutta olisi ihan kiva tietää onko porukkaa pelaamassa koko liigaa loppuun.. :)
Ja voidaanhan me pleijarit pelata NHL10 tällä menolla.. :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

mä en voi muuta sanoa, ku että eipä mulle ainaka yhtää kutsua oo pistetty, vaikka pelaan joka päivä :p
PS: Mulle saa aina pistää kutsua, jos olen pelissä, niin malttia, kyllä mä pelin jälkeen tulen :rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ehkä tähänki pitäs joku deadline laittaa, että pelejä saataisiin pelattua. Onlinessa yleensä kukaan vastaa haasteisiin/viesteihin ja sitte loppuu mielenkiinto allekirjottaneellaki. Ainakin pelejä voitaisiin sopia ennakkoon, ettei tarvitsisi joka tunti käydä tarkistamassa onko peliseuraa.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ehkä tähänki pitäs joku deadline laittaa, että pelejä saataisiin pelattua. Onlinessa yleensä kukaan vastaa haasteisiin/viesteihin ja sitte loppuu mielenkiinto allekirjottaneellaki. Ainakin pelejä voitaisiin sopia ennakkoon, ettei tarvitsisi joka tunti käydä tarkistamassa onko peliseuraa.

Aivan samaa mieltä, alkaa kypsiä aina välillä käydä kurkkimassa oliskohan siellä joku ketä vastaan en vielä ole pelannut... Kyllä jotain aikoja/deadline olis hyvä sopia, ei vaan tule muuten mitään, en jaksa itse ainakaan päivystää siellä liigan eteisessä odottelemassa pelaajia, pelaan mieluummin sitten muita pelejä. :rolleyes:
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

mä en voi muuta sanoa, ku että eipä mulle ainaka yhtää kutsua oo pistetty, vaikka pelaan joka päivä
PS: Mulle saa aina pistää kutsua, jos olen pelissä, niin malttia, kyllä mä pelin jälkeen tulen :rolleyes:

Tänään pistin kutsua ja annoin olla yli 5min mutta ku ei vastausta tullu ni en jaksanu enää odottaa :rolleyes: Mut jos perjantaina oot linjoilla ni yritän uudestaan :D
 
Ylös Bottom