Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meikä on kanssa linjoilla tänään n.17-->. Varmasti myös huomenna..öö tai koko viikon
Jotta notta peliä!
Niin ja tällä viikollaha alkaa konsolifinturnee.
voitais ottaa revanssi vaikka tänään, kunhan aisoilta rantaudun takaisin.
toimiikos muuten tässä pelisysteemissä mikit, että voi vastustajalle huohottaa korvaan?
Käsitykseni mukaan tässä oli 1ottelu jokasta vastaan, korjatkaa jos olen väärässä. Vai onko se niin, että molemmat voivat haastaa kerran, joten molemmille tulee 1 kotiottelu ja 1 vierasottelu, näinhän sen pitäs olla mielestäin.
Itellä ei viel mikkiä ole, ni ei piäse huohottaa.
katsos, viime matsissa edustin sitä kämästä sikakoa ja nyt vaihdoin onnistuneisiin kokoonpanoihin Carolinan, eli meiän matsi nollaantuiet tienannut siis tappiota.
Käsitykseni mukaan tässä oli 1ottelu jokasta vastaan, korjatkaa jos olen väärässä. Vai onko se niin, että molemmat voivat haastaa kerran, joten molemmille tulee 1 kotiottelu ja 1 vierasottelu, näinhän sen pitäs olla mielestäin.
Itellä ei viel mikkiä ole, ni ei piäse huohottaa.
Aina kun meen sinne aulaan ja meijän liigan siihen pääikkunaan, niin jostakin syystä jämähtää koko peli. Joudun aina käynnistää konsolin uudelleen
Ikäviä uutisia..En tiiä mikä on vikana, mutta NHL ei oikein pelitä.. Aina kun meen sinne aulaan ja meijän liigan siihen pääikkunaan, niin jostakin syystä jämähtää koko peli. Joudun aina käynnistää konsolin uudelleen ja yleensä sama juttu taas.
Muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa ilmennyt ja jos joku tietää mistä tämä voi johtua, niin voisiko ystävällisesti kertoa...?
Muutenkin tämä liiga omasta mielestäni kusi, sillä liikaa porukkaa lähti pois jne. Valitettavasti joudun itsekkin jättämään liigan..Olen todella pahoillani kaikkien puolesta, mutta en viitsisi jatkaa tuota liigaa, koska joka kerta joudun käynnistämään pleikkarin uudelleen.
mulla teki alkuun tota samaa, mutta ei ole nytt tehnyt pitkään aikaan. Pimee homma. Nytt mulla tilttailee jos katson pistepörssiä.
No olisit katto kesken meiän peliä![]()
![]()
Ei oikein viittinyt ku Ward oli kuitenkin pelaamassa elämänsä peliä![]()
no pelashan se melkee samalla lailla ku stänli kapin finaalissa kaudella 05-06
ainii mut enhän mä pelannukka nollapeliä, tai pelasinhan mä... en tehny yhtään maalia
jotenki mun pelifiilikset hävis sun kahen ekan maalin jälkee ja tuntu et mikää ei onnistunu... onneks olkoon voitosta mister
Matsia? Onlinessa ollaan muttei kukaan vastaa haasteisiin![]()
Ja liigassa on taas 1 paikka vapaana, käykäähän nytt joku aktiivinen pelaaja täyttämässä paikka..
Lisäksi minulla on ollut kanssa ongelmia saada liiga pelejä pelatuksi. Käyttäjiä ari342, Tonitsi ja Mizqu tai mikä lie. Ottelua pystyy pelaa maks 5-10 sekuntia kunnes se palaa aina alotusympyrään. Tämä siis vain liigapeleissä. Ei auttanut vaikka konsolin käynnisti uusiksi. Tosin, muita vastaan ei ole ollut ongelmaa. Mistähän mahtuu tällänen sitten johtua?