Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Noniiin huomenna olisi vapaapäivä, joten ehkä tänään kymmenen jälkeen taikka sitten huomenna melkein koko päivä olisi aikaa peleilla. Toivottavasti saan pelattua monta peliä pois alta.

Meikä on kanssa linjoilla tänään n.17-->. Varmasti myös huomenna..öö tai koko viikon :rolleyes:
Jotta notta peliä!
Niin ja tällä viikollaha alkaa konsolifinturnee.

Meikä on kanssa linjoilla tänään n.17-->. Varmasti myös huomenna..öö tai koko viikon :rolleyes:
Jotta notta peliä!
Niin ja tällä viikollaha alkaa konsolifinturnee.

voitais ottaa revanssi vaikka tänään, kunhan aisoilta rantaudun takaisin.
toimiikos muuten tässä pelisysteemissä mikit, että voi vastustajalle huohottaa korvaan?

voitais ottaa revanssi vaikka tänään, kunhan aisoilta rantaudun takaisin.
toimiikos muuten tässä pelisysteemissä mikit, että voi vastustajalle huohottaa korvaan?

Käsitykseni mukaan tässä oli 1ottelu jokasta vastaan, korjatkaa jos olen väärässä. Vai onko se niin, että molemmat voivat haastaa kerran, joten molemmille tulee 1 kotiottelu ja 1 vierasottelu, näinhän sen pitäs olla mielestäin.
Itellä ei viel mikkiä ole, ni ei piäse huohottaa.

Käsitykseni mukaan tässä oli 1ottelu jokasta vastaan, korjatkaa jos olen väärässä. Vai onko se niin, että molemmat voivat haastaa kerran, joten molemmille tulee 1 kotiottelu ja 1 vierasottelu, näinhän sen pitäs olla mielestäin.

katsos, viime matsissa edustin sitä kämästä sikakoa ja nyt vaihdoin onnistuneisiin kokoonpanoihin Carolinan, eli meiän matsi nollaantui :p et tienannut siis tappiota.

katsos, viime matsissa edustin sitä kämästä sikakoa ja nyt vaihdoin onnistuneisiin kokoonpanoihin Carolinan, eli meiän matsi nollaantui :p et tienannut siis tappiota.

Aivan joo, hoho. Oon nyt noin kuuteen linjoilla ja sitte taas seittemästä etiäppäi, jotta otetaa iltasella revanssia vaan.

Jokaisella 1 ottelu.

Harmi, että nuo pelaajatilastot bugaavat. Muutamille pelaajille näyttävät älyttömiä pisteitä, kuten jotain 2000 yms. Ja aiheuttaa tuo tilastojen tutkiminen kaatumista todella kovalla todennäköisyydellä :S

Edit: Pakko sanoa että NHL 09 on buginen paska.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ikäviä uutisia.. :mad: En tiiä mikä on vikana, mutta NHL ei oikein pelitä.. Aina kun meen sinne aulaan ja meijän liigan siihen pääikkunaan, niin jostakin syystä jämähtää koko peli. Joudun aina käynnistää konsolin uudelleen ja yleensä sama juttu taas. :mad:
Muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa ilmennyt ja jos joku tietää mistä tämä voi johtua, niin voisiko ystävällisesti kertoa...?

Muutenkin tämä liiga omasta mielestäni kusi, sillä liikaa porukkaa lähti pois jne. Valitettavasti joudun itsekkin jättämään liigan.. :mad: Olen todella pahoillani kaikkien puolesta, mutta en viitsisi jatkaa tuota liigaa, koska joka kerta joudun käynnistämään pleikkarin uudelleen.

Aina kun meen sinne aulaan ja meijän liigan siihen pääikkunaan, niin jostakin syystä jämähtää koko peli. Joudun aina käynnistää konsolin uudelleen

Mulla tekee samaa jos selaa jotain valikoita siellä liigan sisällä, esim. painelee sitä olikos se nyt L1 vai R1 vai mikä kun se vaihtaa sitä sivua missä näkee sarjan tilanteen, pudotuspelit ja mitä lie muuta, niin siinä jumittuu melkein joka kerta eikä muu auta kuin käynnistää uudelleen, joku bugi siinä taitaa olla, en osaa muuta sanoa... :(

Ikäviä uutisia.. :mad: En tiiä mikä on vikana, mutta NHL ei oikein pelitä.. Aina kun meen sinne aulaan ja meijän liigan siihen pääikkunaan, niin jostakin syystä jämähtää koko peli. Joudun aina käynnistää konsolin uudelleen ja yleensä sama juttu taas. :mad:
Muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa ilmennyt ja jos joku tietää mistä tämä voi johtua, niin voisiko ystävällisesti kertoa...?

Muutenkin tämä liiga omasta mielestäni kusi, sillä liikaa porukkaa lähti pois jne. Valitettavasti joudun itsekkin jättämään liigan.. :mad: Olen todella pahoillani kaikkien puolesta, mutta en viitsisi jatkaa tuota liigaa, koska joka kerta joudun käynnistämään pleikkarin uudelleen.

mulla teki alkuun tota samaa, mutta ei ole nytt tehnyt pitkään aikaan. Pimee homma. Nytt mulla tilttailee jos katson pistepörssiä.

Ei oikein viittinyt ku Ward oli kuitenkin pelaamassa elämänsä peliä :rolleyes:

no pelashan se melkee samalla lailla ku stänli kapin finaalissa kaudella 05-06 :D
ainii mut enhän mä pelannukka nollapeliä, tai pelasinhan mä... en tehny yhtään maalia :p
jotenki mun pelifiilikset hävis sun kahen ekan maalin jälkee ja tuntu et mikää ei onnistunu... onneks olkoon voitosta mister

no pelashan se melkee samalla lailla ku stänli kapin finaalissa kaudella 05-06 :D
ainii mut enhän mä pelannukka nollapeliä, tai pelasinhan mä... en tehny yhtään maalia :p
jotenki mun pelifiilikset hävis sun kahen ekan maalin jälkee ja tuntu et mikää ei onnistunu... onneks olkoon voitosta mister

Juu aika tappava alku oli. Joutu vähän hymyileen 4-0 maalille ku syöttö meni suoraan maaliin :cool: eiku tänke sör pelistä

Tietääkö kukaan muuten onko mahdollista aloittaa playereita, jos liiga ei ole täynnä?

Ja liigassa on taas 1 paikka vapaana:mad:, käykäähän nytt joku aktiivinen pelaaja täyttämässä paikka..

Edit: voi helv.. mitä shittiä.

Ja liigassa on taas 1 paikka vapaana:mad:, käykäähän nytt joku aktiivinen pelaaja täyttämässä paikka..

ÄLKÄÄ VAAN KÄYKÖ! St. Louisilla ei voi pelata liigapelejä! Kuulemma kaikilla sama jotka ovat tuolla joukkueella pelailleet niin pystyy maksimissaan 1-2 minuuttia pelaa ekaa erää ja sitten ottelu alkaakin alusta.

Äsken kun koitin pelata kyseistä joukkuetta vastaan liigapeliä niin nauroin jo kun niiden kokoonpanoissa oli MINUN PaB pelaaja. Olin aika otettu kun nimeni komeli Bluesin ykköskentän VH:na :o

Pystyykö liigaa pelaamaan läpi vaikka yksi paikka puuttuisikin?

Lisäksi minulla on ollut kanssa ongelmia saada liiga pelejä pelatuksi. Käyttäjiä ari342, Tonitsi ja Mizqu tai mikä lie. Ottelua pystyy pelaa maks 5-10 sekuntia kunnes se palaa aina alotusympyrään. Tämä siis vain liigapeleissä. Ei auttanut vaikka konsolin käynnisti uusiksi. Tosin, muita vastaan ei ole ollut ongelmaa. Mistähän mahtuu tällänen sitten johtua?

Lisäksi minulla on ollut kanssa ongelmia saada liiga pelejä pelatuksi. Käyttäjiä ari342, Tonitsi ja Mizqu tai mikä lie. Ottelua pystyy pelaa maks 5-10 sekuntia kunnes se palaa aina alotusympyrään. Tämä siis vain liigapeleissä. Ei auttanut vaikka konsolin käynnisti uusiksi. Tosin, muita vastaan ei ole ollut ongelmaa. Mistähän mahtuu tällänen sitten johtua?

Kuulemma pelin euroversioon on tullut päivitys, mutta jenkkiversioon ei. Ja tämän takia homma ei toimi euroversio vs jenkkiversio. Toivotaan, että päivitys tulee kohta myös jenkkiversioon.

Ylös Bottom