Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ludson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo kyllä ne näkyy siellä liigan listassa missä on kaikkien nimet, niin siitä painelet oikealle niin tulee sellainen kohta kuin PELAAMATTA, ja siinä on joko numero 1 tai 0, eli 0 jos olet jo pelannut ja 1 jos et vielä ole pelannut kyseistä vastutstajaa vastaan. Oliko vaikeesti selitetty..? :D

Kyllä tuon varmaan helpomminkin olis voinu selittää, mutta kyllä mä tajusin.. =D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Nhl 09 on kyllä kinkkinen peli, kun yleensä parempi pelaaja ei voita, vaan se jolla on paras maalivahti. :(
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ei oo menny nyt ihan putkeen.. :rolleyes:
4 otteluu pelattu ja maaliero on 1-12 :D Taitaa jumbosija odottaa :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Huhhuh, mikä peli äsken Pittsburghia vastaan. 3-0 asetelmista lähettiin kolmanteen erää ja 3-4 voitto meikälle :D.. Hyvii ja tasasii pelei kyl ollu kaikkii vastaan!
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Pelasin tässä puoli tuntia sitte NHL:ää ja mulla oli aivan älyttömät lagiongelmat. Isällä kun nyt oon, niin täällä on paskempi netti, mutta huomenna meen taas viikoks äidille, niin siellä pitäs pelittää täydellisesti.. =)

Sori niistä muutamasta pelistä ( vs. Karbaasi92, mikekFIN, Ludson ja salee007) kun oli pakko lopettaa lagimisen takia. =( Mutta huomenna pelataan matsit!
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Olin taas, että voi helevetin helvetti. Meikällä sale007 vastaan laukaukset 30-12, ja hän johtaa yllätys yllätys 0-1. Sieltä vielä vietiin 2-1 jatko-ajalla vielä voitto. Tuli ensimmäinen läpiajo maalini kyllä makeaan paikkaan.

Meinasi kyllä lentää ohjain seinään, kun meinasi käydä samalla tavalla kun lähes kaikissa tappioissani. Ylivoimainen pelihallinta, mutta maalinteko ei vaan meikäläiseltä onnistu. huhhuh!

Piti vielä sanoa, että on YLLÄTTÄVÄN tasainen kyllä liiga ollut. Kärkisijoilla olevillakin on lähes häviöitä yhtä paljon kuin voittoja. Lukuunottamatta tietysti Mikekiä, jolla menee aika hyvin. Grats:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Piruvie kun on mukavia pelejä ollut, vaikka turpaan onkin tullut nyt monta pelii putkeen mutta aina tulos jotain 1-0 tai 2-1... Ei oikein toi maalinteko luonaa multa, mutta onneks on sentään todella hyvä maalivahti Devilssillä :D Meikäläinen on aika ahkerasti pelaillu noita pelejä mutta ei taida vieläkään olla kaikki pelaajat tullut liigaan mukaan, olis kiva saada loputkin 14 peliä pelattua... :cool: Olisko mitään ideaa laittaa tämän liigan jälkeen uutta liigaa joissa pelattais mailla..? Vai tuleeko mailla liikaa eritaisoisuuksia?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Piruvie kun on mukavia pelejä ollut, vaikka turpaan onkin tullut nyt monta pelii putkeen mutta aina tulos jotain 1-0 tai 2-1... Ei oikein toi maalinteko luonaa multa, mutta onneks on sentään todella hyvä maalivahti Devilssillä :D Meikäläinen on aika ahkerasti pelaillu noita pelejä mutta ei taida vieläkään olla kaikki pelaajat tullut liigaan mukaan, olis kiva saada loputkin 14 peliä pelattua... :cool: Olisko mitään ideaa laittaa tämän liigan jälkeen uutta liigaa joissa pelattais mailla..? Vai tuleeko mailla liikaa eritaisoisuuksia?

Itellä kans on ollu huippuotteluita. :) Ei niin paljon haittaa, jos häviää 2-1 jne, mutta rökäletappio kun tulee, niin ei oo kaukana että saa lähtä ostamaan uutta ohjaina.. :rolleyes: Mulla on kans vähän vaikeuksia maalinteon suhteen, mutta eiköhän kohta saada "ketsuppipullo" auki.. :D

Ja voisi kyllä pikku hiljaa kaikki pelaajat tulla mukaan... viime kerralla kun kävin, niin tais olla 23/30...

Omasta mielestä tää liiga toimii parhaiten NHL joukkueilla... Ei kiinnosta pelata esim. Japanilla Kanadaa vastaan... xDD
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eikö se 16 playoffeihin pääse? Jos ei ole viikonloppuun mennessä kaikki tulleet, niin otetetaan sitten korvauksia halukkaista.

Minulle tuli ensimmäinen rökäletappio 5-0. Vasember pelasi ihan hyvin, mutta maalit tulivat kun Ruotsilla konsanaan.

Minulla on vähän ongelmia noiden taktiikoiden kanssa. Saisiko niitä mistään vaihdettua liigaan pysyvästi? Pelissä kun vaihdan, niin taktiikat on taas palautunut oletuksella 2 minuutin päästä. Todella rasittavaa.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Luin muuten jostain EA:n kysytyimpien kysymysten osiolta, että kun liiga on pelattu loppuun ja voittaja on palkintonsa saanut (en kyllä tiedä saako voittaja jotain virtuaalipalkintoa :confused:), niin uusi liiga alkaa heti alusta, eli pitääkös tämä paikkansa? Ja jos alkaa niin pelataanko samoilla joukkueilla?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Luin muuten jostain EA:n kysytyimpien kysymysten osiolta, että kun liiga on pelattu loppuun ja voittaja on palkintonsa saanut (en kyllä tiedä saako voittaja jotain virtuaalipalkintoa :confused:), niin uusi liiga alkaa heti alusta, eli pitääkös tämä paikkansa? Ja jos alkaa niin pelataanko samoilla joukkueilla?

Eiköhän sitten perusteta uusi liiga+ uudet joukkueet, jos innokkaita vielä on.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eikö se 16 playoffeihin pääse? Jos ei ole viikonloppuun mennessä kaikki tulleet, niin otetetaan sitten korvauksia halukkaista.

Minulle tuli ensimmäinen rökäletappio 5-0. Vasember pelasi ihan hyvin, mutta maalit tulivat kun Ruotsilla konsanaan.

Minulla on vähän ongelmia noiden taktiikoiden kanssa. Saisiko niitä mistään vaihdettua liigaan pysyvästi? Pelissä kun vaihdan, niin taktiikat on taas palautunut oletuksella 2 minuutin päästä. Todella rasittavaa.

Juu sori vaan, mulla on aina tuo sama maalikikka, joka on tosin helppo puolustaa pois jos vaan kykenee.:) Olin kyllä sinua vastaan kusessa koko ajan mutta kiekot vaan sattu uppoamaan Gerberin taakse. Minnesotasta myös 5-0 voitto, joten ihan mukavasti on lähteny.:cool: (LEIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Pelillisesti oon kyllä molemmissa peleissä ollut mielestäni pinteessä, mutta Nabokov loistanut maalilla.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Juu ei oo N. Bäckströmmi enää yheskää matsis maalis :D meni vähä maku!
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Taas tuloksena reilut 30 laukausta ja yksi maali. :( Odotin koko ajan, että kohta se Gerber imuttaa, mutta eipä onneksi niin käynyt. Tilanteita osaan kyllä luoda, mutta se viimeistely on minusta kiinni, tai sitten maalivahdit vaan sattuvat olemaan aina niin liekeissä...:D

Gerberinkin on tehnyt mieli heittää syvimpään suohon, mutta sitten kun katsoo minkälainen pohjamuta sieltä tilalle tulisi, niin pakko mennä vaan sillä mitä on :D

Vasember on kyllä aika liekeissä :O
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom