Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

No niin ludson arvo nyt heti joukkueet?

Toinen tapa on se että valitaan itse joukkueet.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joukkueet arvottu. Katsokaa aloitusposti


Liiga: konsolifin liiga ps3 lyhenne: kfin salasana: kfin
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Hyvä.

Koskas alotetaan turnaus?


Edit:
Itseasiassa kaikki voivat pelata omaan tahtiinsa sitä mukaan, kun liitytte liigaan. Kaudessahan on yksi kierros eli kaikki pelaavat kerran kaikkia vastaan.

Happy Gamings


Edit hamsteri: En nyt kerkeä.

Liity sieltä omat liigat osiosta, sinne liigaan. Siellä ainakin anselmi oli äsken online.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mä laitoin liigahakuun lyhenteesee kfin ja löyty vaan joku kfin testiliiga mis oli 2 tyyppii
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Juu ja minun PSN: opa95 eli älkääs ihmetelkö jos liigsta tommonen nimi löytyy. ;)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

HYVÄ, ETTÄ SAATIIN LIIGA KÄYNTIIN!! Käyn tänään "rekisteröitymässä" tuonne liigaan. Ja mun PSN ID on xXTravoXx, eli älkää ihmetelkö että kuka oon.. =)

Itelle on ensimmäinen kerta kun oon mukana tässä liigasysteemissä, niin nytkö niitä pelejä vaan pelataan niin, että aina sillon tällön joka sattuu olemaan paikalla niin pelataan?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Haluaako kukaa pelta mua vastaa tänää tos: 19.00 - 22.00 välillä?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Tänään olen noin klo 20 eteenpäin pelin parissa, joten kutsukaa peliin jos joku haluaa pelata.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eipä enää mahdollista, jos ei joku jostain syystä lähdekään mukaan, mutta paikat täytetty ja joukkueet jaettu..
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Minnesota paikalla tunnin verran :D. Hyvä joukkue sikäli etten oo koskaa ottanu matsiakaan ko. joukkueella.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Auttakaa ny joku taas on tää ongelma että ei päästä pelaa

Mikä on ongelmana?


Edit: Täällä voidaan muuten varmaan keskustella pelaajavaihdoista.

Jos joku haluaa vaihtaa Spezzan(c) (92), samantasoiseen centteriin, niin ilmoitelkaa

Juu, kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan.

Montas muuten pääsikään pudotuspeleihin?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Ite oon jo päässyt hyvin mukaan liigatunnelmaan... =D
Jos jotaki tuosta arvonnasta "voitetusta" joukkueesta voi sanoa, niin ei ärsyttävämpää joukkuetta oo kuin Toronto.. En oo ikinä pitänyt kyseisestä joukkueesta, mutta sillä mennään! =D

Ja runkosarjahan menee, että kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan? Vai onko se mahdollista pelata samaa pelaajaa vastaan?
 
Ylös Bottom