Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eli 22 pelaajaa on ilmoittautunut (minun lisäksi), joten vielä 7 kaukalon kauhua mahtuu mukaan.

Olen sitä mieltä, että arvon nuo valitsemisnumerot, joten jokainen voi siitä sitten ottaa mieluisensa joukkueen suhteessa tuuriinsa.

Näin on reilua kaikkien kannalta. Vaiko?


Edit:

Ja kaikki ilmoittautuneet, jos kehtaisivat muokata oman PSN-tunnuksensa vielä mukaan siihen viestiin, jossa ilmottauduitte. Älkää siis vastatko erikseen uudestaan, vaan muokatkaa sitä ensimmäistä viestiänne! Ja jotka aikovat vielä ilmottautua, niin laittakaa se PSN-tunnus mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eli 22 pelaajaa on ilmoittautunut (minun lisäksi), joten vielä 7 kaukalon kauhua mahtuu mukaan.

Olen sitä mieltä, että arvon nuo valitsemisnumerot, joten jokainen voi siitä sitten ottaa mieluisensa joukkueen suhteessa tuuriinsa.

Näin on reilua kaikkien kannalta. Vaiko?

Joo hyvältä seki kuulostaa mut edelleen oon sen arpomisen kannalla.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Moro, mukaan tulen kyllä.. Psn tankki13 ja joukkueena Vancouver Canucks, ei tainnu vielä olla kenelläkään, jos on niin varajengi Minnesota.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Täytyypä lähteä mukaan kun on kerran kotimaista ja laadukasta vastusta tarjolla.

PSN: Miqzu
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukana ollaan salee007
Kuinka usein noita matseja olis?? Ku täytyis Eashl:lläänki jäädä aikaa :)
Niin ja muuten millon tää arvonta ois??
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukana! PSN: acidjatsi

Edittiä vielä sen verran, että ilman muuta arvotaan tuo joukkueiden valintajärjestys.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mukana jos vielä mahtuu, joukkueella ei niin väliä, jokin joka jää jäljelle.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Mäki voisin liittyä mukaan!

PSN: Wili357

Edit. Taisin juuri jäädä ulkopuolelle omien laskujeni mukaan, mutta mukana olen jos mahtuu vielä.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Eli nuo joukkueet arvotaan nyt? Vai?
Mutta mitenkähän tuo arvonta suoritetaan ja omasta mielestäni hyvin porukka sai haluamansa joukkueet paria poikkeusta lukuunottamatta...

Mutta tehkää miten haluatte. Mukana ollaan!! PSN ID: xXTravoXx
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo tarkemmin ajatellen arvotaan vaan se valintajärjestys. Kuka sen arvonnan sit tekee? Saanko mä:D?
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Joo tarkemmin ajatellen arvotaan vaan se valintajärjestys. Kuka sen arvonnan sit tekee? Saanko mä:D?

Tuo haiskahtaa vähän kusetuksen alulta... :D En nyt tarkota että en luottais tämän saitin porukkaan, mutta ihteäni kyl on vähän mietittänyt tuo arvonta... Periaatteessa sillä arpojallahan on kaikki valta että minkä joukkueen saa... Toki tämä on vain peliä, eli hauskanpitoa, mulle ainakin sama mikä joukkue mul on... :D
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Tuo haiskahtaa vähän kusetuksen alulta... :D En nyt tarkota että en luottais tämän saitin porukkaan, mutta ihteäni kyl on vähän mietittänyt tuo arvonta... Periaatteessa sillä arpojallahan on kaikki valta että minkä joukkueen saa... Toki tämä on vain peliä, eli hauskanpitoa, mulle ainakin sama mikä joukkue mul on... :D

Ei mul mikää aikomus kusettaa oo, mut voihan jouku muu sen sit tehä käy seki
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Tuo haiskahtaa vähän kusetuksen alulta... :D En nyt tarkota että en luottais tämän saitin porukkaan, mutta ihteäni kyl on vähän mietittänyt tuo arvonta... Periaatteessa sillä arpojallahan on kaikki valta että minkä joukkueen saa... Toki tämä on vain peliä, eli hauskanpitoa, mulle ainakin sama mikä joukkue mul on... :D

Aikoinaan kun x-boxin puolella järjestettiin turnauksia niin arvottiin noi vuorot mesen kautta. Keskusteluun osallistui muutama todistaja ja arpoja nosti web kameran välityksellä nimiä hatusta. Tämä toimi ihan ok eikä kukaan voinut väittää arvontaa "laittomaksi". Olen itsekkin sitä mieltä edelleen että joukkueen valinta numerot arvottaisiin.
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Aikoinaan kun x-boxin puolella järjestettiin turnauksia niin arvottiin noi vuorot mesen kautta. Keskusteluun osallistui muutama todistaja ja arpoja nosti web kameran välityksellä nimiä hatusta. Tämä toimi ihan ok eikä kukaan voinut väittää arvontaa "laittomaksi". Olen itsekkin sitä mieltä edelleen että joukkueen valinta numerot arvottaisiin.

eiks toi mee jo vähän yli ;) Mul on ainaki iha sama ketä ne arpoo ku ei sil oo niin paljo välii...:)
 
Vastaus: Konsolifin Liiga Ps3 (Nhl09)

Pääteätää sitten kuka arpoo. Ehdokkaita? mä voin ainaki olla vapaaehtonen. Muita?
 
Ylös Bottom