Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Media-osio

Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Ryhmään lisätyt yksityiset videot vaativat, että on käyttäjän kaverilistalla?

Onko ryhmän asetus tämä
Yksityinen - Vain jäsenet voivat tarkastella ryhmän tietoja.

vai tämä
Suojattu - Vaatii omistajan hyväksynnän.

Jos ylempi, niin vaihda alemppan. Jos jo alemmassa, niin vaatii ystävälistalla olon tai ryhmään liittymisen.

Edit: Tai videon asetuksista sen yleiseksi muuttaminen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Onko ryhmän asetus tämä
Yksityinen - Vain jäsenet voivat tarkastella ryhmän tietoja.

vai tämä
Suojattu - Vaatii omistajan hyväksynnän.

Jos ylempi, niin vaihda alemppan. Jos jo alemmassa, niin vaatii ystävälistalla olon tai ryhmään liittymisen.

Edit: Tai videon asetuksista sen yleiseksi muuttaminen.

Ryhmän asetuksista valittu kohta "Suojattu - Vaatii omistajan hyväksynnän.". Ilmeisesti sitten ei ole riittävä jos median Publish Type on Private ja media on lisätty ryhmään vaan pitää olla vielä videon lisänneen käyttäjän kaverilistalla. Huh, miten monimutkaista.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Saisiko tuohon tarkennuksen, mitä eroa on käsitteillä Jäsenten Videot -> Itse nauhoitetut ja Muiden nauhoittamat + Viralliset videot? Toive olisi, jos jengin itse tehdyt videot voisivat olla omana ryhmänään erona virallisista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Itse nauhoitetut = Minä nauhoitan ja laitan media osioon.

Muiden nauhoittamat = Löydän YouTubesta Lars Sunbergin Videon ja katson sen olevan yhteisölle näyttämisen arvoinen. (Löydän KFIN jäsenen videon YouTubesta = Laittakoon itse, jos katsoo tarpeelliseksi.)

Viralliset videot = Pelintekijöiden jakeluun laittamat videot ja pelien trailerit. Ei ylläpidon tai jäsenten tekemiä, vain "virallisia". (Näitä pystyy lisäämään vain ylläpito tai jäsen joka on ilmoittanut halukkuutensa näiden lisäilemiseen.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Ok, hyvä selkiyttää asiaa. Eli pelintekijöiden/firmojen jakoon pistämät videot, oli ne sitten mitä kautta vain tänne eksyneet, eivät kuulu samaan ryhmään 'Jäsenten Videoiden' kanssa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Ok, hyvä selkiyttää asiaa. Eli pelintekijöiden/firmojen jakoon pistämät videot, oli ne sitten mitä kautta vain tänne eksyneet, eivät kuulu samaan ryhmään 'Jäsenten Videoiden' kanssa.

Eivät kuulu ja jos "jäsenten Videot" alueille noita ilmestyy, ne poistetaan. Eli tuolla vain itsekuvattua materiaalia.

Pitäisikö ylläpidon kuvaama materiaali pistään omaan kansioon, vai voiko olla itse kuvatuissa kuten muutkin itse tehdyt. Ei kait tuolla ole niin väliä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Ryhmän asetuksista valittu kohta "Suojattu - Vaatii omistajan hyväksynnän.". Ilmeisesti sitten ei ole riittävä jos median Publish Type on Private ja media on lisätty ryhmään vaan pitää olla vielä videon lisänneen käyttäjän kaverilistalla. Huh, miten monimutkaista.

Valmiina kun hommaa, niin säästää aikaa. Mutta kaikkea ei saa toimimaan siten kuin haluaisi. Nin no ei aina itse tehdyssäkään, mutta kumminkin. Eikä nyt ole koodaria, joka kerkeisi tuollaisiin asioihin keskittymään.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Pitäisikö ylläpidon kuvaama materiaali pistään omaan kansioon, vai voiko olla itse kuvatuissa kuten muutkin itse tehdyt. Ei kait tuolla ole niin väliä.

Harrastajien tekemiä yhtä kaikki, tietysti jos Paavi tai joku muu ylläpidosta innostuu tekemään videoituja peliarvosteluja, olisi tämä herkku ehkä jotenkin hyvä olla esillä muista.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Harrastajien tekemiä yhtä kaikki, tietysti jos Paavi tai joku muu ylläpidosta innostuu tekemään videoituja peliarvosteluja, olisi tämä herkku ehkä jotenkin hyvä olla esillä muista.

Juu tuossa tapauksessa kyllä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Tää konsolifin media on mennyt multa ihan ohi, mutta
täytyy nyt sitten poistaa kaikki kuvat.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Viestit mitä laittelin eivät olleet mitään henkilökohtiasta, vaan ihan yleisesti kuvien siirtämisestä nykyisestä Albumista Media osioon.

Ja kannattaa Media -osiossa laittaa kansikuvat noihin Albumeihin, niin näyttää paremmalta . Ja herättää katselijassa mielenkiintoa paremmin, kuin tuo vakio kuva.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Mistäköhän johtuu ettei ensimmäinenkään video toimi mulla... Youtubet sun muut toimii ihan normaalisti, mut ei KFIN Mediasta löytyvät videot...

Flash Playeri on poistettu ja päivitetty pariinkin otteeseen mut ei silti mitään. Eli näkyy vaan musta ruutu, ei tuu mitään 'play' nappia tai mitään muutakaan näkyviin...
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Mistäköhän johtuu ettei ensimmäinenkään video toimi mulla... Youtubet sun muut toimii ihan normaalisti, mut ei KFIN Mediasta löytyvät videot...

Flash Playeri on poistettu ja päivitetty pariinkin otteeseen mut ei silti mitään. Eli näkyy vaan musta ruutu, ei tuu mitään 'play' nappia tai mitään muutakaan näkyviin...

Kokeiles ottaa palomuuristasi tai selaimestasi AdBlocker pois päältä, jos semmoinen löytyy. Itsellä ainakin se esti KFIN Median ja myös mm. Gametrailersin videot. Nyt näkyy hyvin kun hellensi vähän asetuksia tai otti kokonaan pois.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Kokeiles ottaa palomuuristasi tai selaimestasi AdBlocker pois päältä, jos semmoinen löytyy. Itsellä ainakin se esti KFIN Median ja myös mm. Gametrailersin videot. Nyt näkyy hyvin kun hellensi vähän asetuksia tai otti kokonaan pois.

Juu vika löyty... Ei ollu AdBlockissa mitään vikaa vaan Kasperskyssä oli hieman liian tiukat asennukset bannerien suhteen...

Eli nyt toimii, kiitokset sulle...
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Tuolta ei nyt käynyt ilmi milloin olit liittynyt, mutta vika selviää lukemalla ylempänä olevan viestin. Eli viesti NR30. Korjasin ton sisältösuodattimen oletuksena asentoon off, mutta ennen korjausta kirjaantuneilla tuo on ON asennossa. En tuota optiota aijemmin tajunnut korjata.

Tässä tuon viestin sisältö:



Sama ilmoitus omassa profiilissa, tuolla media osiossa...pitäs olla :)

Täällä ei pelitä noi K-18 videot vieläkään. Sisältösuodatin on OFF- asennossa ja konsolifinin profiilissa on syntymäpäivä laitettu oikeaksi...

-Julle
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Sellaiseen ominaisuuteen törmsin ladatessani Mirror's Edge -videota, ettei Flash-playeri osaa ladata kontrollinappuloita näkyviin videon alalaitaan, jos Tag-kentän tekstistä löytyy '-merkki.
Sen kun otti pois, niin kontrollit näkyivät normaalisti: http://www.konsolifin.net/media/media/371/Mirrors_Edge_PS3_X360/
'-merkkiä ei näköjään voi käyttää myöskään videon Kuvaus-kentässä. Ainostaan otsikossa tuo ei häiritse videon toimivuutta.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Minulla on semmonen ongelma, että käyttäjäni ei pysy kirjautuneena jos menen katsomaan videoita. "Logged in as: Huikopala" vaihtuu "Tervetuloa Vieras!" tekstiin.
Siksi en saa millään merkittyä videoita suosikeiksi tai kommentoimaan videota suoraan videon alla olevaan kommentti kentään.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Minulla on semmonen ongelma, että käyttäjäni ei pysy kirjautuneena jos menen katsomaan videoita. "Logged in as: Huikopala" vaihtuu "Tervetuloa Vieras!" tekstiin.
Siksi en saa millään merkittyä videoita suosikeiksi tai kommentoimaan videota suoraan videon alla olevaan kommentti kentään.

Loggaudu sivulle kerran samoilla tunnuksilla kuin tänne foorumille ja muistaa sut lopun ikkään.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Loggaudu sivulle kerran samoilla tunnuksilla kuin tänne foorumille ja muistaa sut lopun ikkään.

Kirjauduin sisään ja pistin vielä että muistaa salasanan, mutta kun menen videota katsomaan se heittä mut ulos ja olenkin yhtäkkiä vieras.

Edit: Nyt rupes toimimaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom