Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN naamakirjassa

Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Onhan tämä naamakirja ja muutkin yhteisösivut ;) vähän tämmösiä ja tommosia. Tuohon naamakirjaan liityin aikanaan sen vuoksi että kuulin että FB:n kautta on helppoa löytää vanhat kaverit joka pitikin hyvin paikkaansa. Nykyään toimii hyvänä yhteydenpitovälineenä kun väestön puhelinnumerot ja asunpaikat vaihtelee niin ainaskin täältä löytyvät sitten :)

Edit: Hinin olet vain liian komea ( kamala ) naamakirjaan :D
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Facebook on pahuutta ja en tue moisia. Käsittämättömän laginen kyselyiden täyttöpaikka. Katsellut olen kun eukko käyttää ja en vain voi ymmärtää moista. HYI TEITÄ! ;)

Hininiä vain pelottaa. Facebook on loistava paikka, tai ainakin nyt parempi kuin irc-galleria jossa herra Hinska majaansa vieläkin pitelee. Vai piteleekö?
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Hininiä vain pelottaa. Facebook on loistava paikka, tai ainakin nyt parempi kuin irc-galleria jossa herra Hinska majaansa vieläkin pitelee. Vai piteleekö?

OT, mut vastataan. :D

Kyllä sitä vielä tulee oltua tuolla ihku-daa-galtsussa, kun ei jaksa lähteä poiskaan. :) Kirjoittelen sinne päiväkirjaa ja tunnukset jos poistan niin vuosien työ menee hukkaan. Ja kuviahan sinne on kertynyt myös aika laidallinen. Toki toisinaan tulee näitä raivostuttavia pissis-suunvääntelijä-kehomutkalla-alkueliöitä avautumaan, mutta se on vain hauskaa. :cool:
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Suomeksi ei pääse mukaan. Vaihdoin asetuksista English(US) niin johan pystyi liittymään.
Eli suomeksi naamakirja virheilee.

Jees, kiitokset vinkistä! Vaihdoin itse kielen English(UK) ja johan pääsin liittymään tähän yhteisöön. Suomalainen naamakirja on tosiaan nykyisellään aikas buginen viritelmä.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Miksiköhän Facebookin haku ei löydä sivua konsolifin-hakusanalla? Taas näitä kielivalinta tai Finland-network juttuja?
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Miksiköhän Facebookin haku ei löydä sivua konsolifin-hakusanalla? Taas näitä kielivalinta tai Finland-network juttuja?
Sisäänkirjautumattomille ei näy, mutta kun on kirjautunut sisään, niin sitten löytyy.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Nöy, ei löydy silti.
Erikoista. Tälleen meikulle käy...

Update! Typerä foorumisofta näemmä muutti kuvan jpegiksi, vaikka lähetin sen PNG:nä. Pahoitteluni kuvan suttuisuudesta.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Täsmälleen sama hakusana. Noi muut kohteet löytyvät (tosin ei tuossa järjestyksessä) mutta itse asia ei.

Facebook on siis suomenkielinen, en ole Finland -verkoston jäsen, enkä KonsoliFIN-facebook-jäsen.... jos sillä voi olla jotain asian kanssa tekemistä.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Täsmälleen sama hakusana. Noi muut kohteet löytyvät (tosin ei tuossa järjestyksessä) mutta itse asia ei.

Facebook on siis suomenkielinen, enkä ole Finland -verkoston jäsen, jos sillä voi olla jotain asian kanssa tekemistä.

Tuo on niin hämärä tekele :) Itselläni hakusanalla sama tulos kun TT-2k. Ja täällä myös ollaan finland -verkoston jäsen. Vaikka sen ei pitäisi hakuun kylläkään vaikuttaa, kun feldonin mukaan KonsoliFIN on internetin henkeen sopivasti globaali yhteisö tuolla naamakirjassa.

Jollakin yhteisöön liittyminen auttanut, toisilla kielen muuttaminen Englanniksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Kai siellä on joku täppä väärässä paikassa tai jotain. Esim. Pelit- ja Pelaaja-lehti löytyvät network -jäsenyyksilläni (tai siis jäsenyyksistä välittämättä).
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Päivittelin ensimmäistä viestiä.


Päivitys 15.7.2010

KonsoliFINille perustettiin "Virallinen Facebook -sivu ryhmän tilalle/lisäksi. Viralliselle sivulle tiedotamme asioista ja teknisistä ongelmista silloin, kun itse sivuille ei pääse. Lisäksi ajamme sinne linkkejä uusiin arvosteluihin ja Media osioon tulleista uusista Jäsenten ja Ylläpidon itse kaappaamista videoista. Näitä ajamme tuonne maltillisesti näin alun testauksen jälkeen. Uutisia sinne emme syötä automaattisesti, mutta joitakin "tärkeitä" uutisia syötämme tuonne käsin välillä.

KonsoliFIN Facebookissa
 
Ylös Bottom