Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN naamakirjassa

XShava

KonsoliFIN Alumni
Päivitys 15.7.2010

KonsoliFINille perustettiin "Virallinen Facebook -sivu ryhmän tilalle/lisäksi. Viralliselle sivulle tiedotamme asioista ja teknisistä ongelmista silloin, kun itse sivuille ei pääse. Lisäksi ajamme sinne linkkejä uusiin arvosteluihin ja Media osioon tulleista uusista Jäsenten ja Ylläpidon itse kaappaamista videoista. Näitä ajamme tuonne maltillisesti näin alun testauksen jälkeen. Uutisia sinne emme syötä automaattisesti, mutta joitakin "tärkeitä" uutisia syötämme tuonne käsin välillä.

KonsoliFIN Facebookissa


Mikäli et omista Facebook -tunnusta, mutta Twitter -tunnus löytyy niin tsekkaa tämä http://www.konsolifin.net/bbs/konso...dotukset/70525-follow-konsolifin-twitter.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Avoin ryhmä näyttäisi olevan, mutta jos vastaan "Kyllä" kysymykseen "Haluatko liittyä tähän ryhmään", niin saan vain vastauksen "Et voi liittyä, ryhmän jäsenyyttä on rajoitettu".

Tarvitaan kutsu?
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Avoin ryhmä näyttäisi olevan, mutta jos vastaan "Kyllä" kysymykseen "Haluatko liittyä tähän ryhmään", niin saan vain vastauksen "Et voi liittyä, ryhmän jäsenyyttä on rajoitettu".

Tarvitaan kutsu?

eipäs tartteta, kaks minsaa sitte pääsin itte nääs tonne... onko sulla Feispuukkia :D


PS: Missä Konsolifin MySpace :eek:
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Avoin ryhmä näyttäisi olevan, mutta jos vastaan "Kyllä" kysymykseen "Haluatko liittyä tähän ryhmään", niin saan vain vastauksen "Et voi liittyä, ryhmän jäsenyyttä on rajoitettu".

Tarvitaan kutsu?

Ei pitäisi olla mitään rajoitteita, kait.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

eipäs tartteta, kaks minsaa sitte pääsin itte nääs tonne... onko sulla Feispuukkia :D

Onhan mulla, lopulta liityin kun kaverit jatkuvasti kyselivät. Messenger silti se ykkönen yhteydenpidossa, jos koneella olen.

Kokeilin about 20 kertaa, ei vaan pysty liittymään tuohon ryhmään.

EDIT: Nyt suostui ottamaan mut mukaan, kun liityin verkostoon Finland.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

liityinpä sitten. ei tule juuri muuta selattua facebookissa kuin etusivua, mutta samahan tuonkin on siellä roikkua
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Ei päästä meikäläistäkään liittymään. Kai sinne on jokin naamaraja, kun kerran oma pärstä tulisi näkyviin! :D
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Pistin feldonille viestiä, kun hän tuon perustanut. Niin kertoilee, onko jotakin rajoitteita. Vaikka ei pitäs olla.

Edit: Sen taitaa juu vaatia Eliminaattori. Lisäsin huomion ekaan viestiin.

Edit Edit: ryhmä on kyllä Maailmanlaajuinen niin ei tuotakaan pitäs kyllä vaatia.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Käsittääkseni olen jonkun Finland jutun jäsen mut silti en pääse :/
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Siis mikä noista Finland jutuista,mihin pitää liittyä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Siis mikä noista Finland jutuista,mihin pitää liittyä?

Laitetaan nyt tästäkin ohje - eli klikkaa siitä tummansinisestä palkista asetukset, sitten välilehti verkostot ja sieltä haet "Finland". Yhteisössä on yli 500 000 jäsentä, helppo valita oikea.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Juoppa kupponen kahvia ja lue Eliminaattorin postit ajatuksen kanssa uudestaan...

Hassua, aamukahvilla juuri olin kun yritin sinne.:) Nyt kuulun Finland- ryhmään, vaan KonsoliFIN ryhmään en pääse. Kun painan "liity ryhmään", ei tapahdu yhtään mitään. Ehkä toisella kahvi kupposella..?
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Hassua, aamukahvilla juuri olin kun yritin sinne.:) Nyt kuulun Finland- ryhmään, vaan KonsoliFIN ryhmään en pääse. Kun painan "liity ryhmään", ei tapahdu yhtään mitään. Ehkä toisella kahvi kupposella..?

Eliminaattorin viestien rivien välistä luettuna, siellä vissiin useampi Finland hässäkkä. Tämä se oikea

Kuulut yhteen verkostoon.
Finland
Sinulla on XX kaveria verkostossa Finland.
Verkostossa Finland on yhteensä 576 583 henkilöä.

Eli katso että henkilömäärä suurin piirtein täsmää.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Tuohon juuri kuulun. Konsolifiniin kun koittaa, tulee välillä myös "syötä kelvollinen verkosto"... :D
Ehkä mulla FB:ssa joku asetus väärin tjtn.
 
Vastaus: KonsoliFIN naamakirjassa

Erikoista. Facebookissa on valittuna tällainen vaihtoehto:

Tämä ryhmä on avoin.

Kuka tahansa voi liittyä ja kutsua muita mukaan. Kuka tahansa voi nähdä ryhmän tiedot ja sisällön.

Pitää tutkia tarkemmin.
 
Ylös Bottom