Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aivan, ja sinne menee tänä vuonna omalta osaltani koko "potti" kunhan saan itseni nettipankkiin asti. Okei, ei se ole kuin n. 30 euroa, mutta Joulupataa ja KonsoliFINinin pottia parempaa sijoituskohdetta ei liene olekaan. Toivottavasti joku muukin pääsee nauttimaan iloisesta joulusta tämänkin keräsksen ansiosta.noose01 sanoi:Tänään on veronpalautuspäivä...
Ongelma on se ettei tätä threadia ole etusivulla... itse olen pistänyt jo 30e ja ihan vain sen takia kun satuin näkemään tämän etusivulla. Vuoden varmasti olisi aikalailla enemmän jos tämäkin olisi esillä vaikka "ajankohtaisena"noose01 sanoi:Edellinen lahjoitus tehty 5.12??
Onko tämän current genin konsolit muka niin kalliita ettei ole varaa laittaa paria euroa hyvään tarkoitukseen? Herätkää ihmiset!
Niinpä. Tämän aiheen uutisen olisi voinut lukita etusivulle...Ekseli sanoi:Ongelma on se ettei tätä threadia ole etusivulla... itse olen pistänyt jo 30e ja ihan vain sen takia kun satuin näkemään tämän etusivulla. Vuoden varmasti olisi aikalailla enemmän jos tämäkin olisi esillä vaikka "ajankohtaisena"
Ei välttämättä hankaloitunut, vaatii vaan uuden totuttautumisen: etusivun yläpalkista löytyy "Uutiset" ja siitä voit valita mieleisesi alustan. Alasivujen (esim. PlayStation) etusivulla uusimpien uutisten alta löytyy myös painike "Lue lisää uutisia".Ja muutenkin, miten noita vanhoja uutisia pääsee selaamaan? Hankaloitunut homma uuden lookin myötä