Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darth Kunu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Mansikka-sutan 0-2. Eli sutan kolmannelle kierrokselle. Oli kyllä tosi hyvät pelit. Ekassa pelissä Mansikka pyöritti 2 ekaa erää ja sai yhden maalin tehtyä (tai oikeestaan se meni mun pelaajasta maaliin,mutta kummiski). Kolmannessa erässä pääsin mukaan peliin ja sain tehtyä 2 maalia. Eli päätty 1-2. Toinen peli päättyi jatkoajalla 2-3. Oli kyllä sekin niin tasasta peliä kun olla ja voi. Kiitos vaan Mansikalle peleist!

Pvt Manchego-Stratowar 2-0 (6-2,5-2)

kiitokset peleistä,mukavan tuntúnen vastustaja kyseessä!

änäri08 - Ruato 2-0, Pelit (2-0, 2-0)

Kiitokset Ruatolle peleistä! änäri08 jatkaa...

Mansikka-sutan 0-2. Eli sutan kolmannelle kierrokselle. Oli kyllä tosi hyvät pelit. Ekassa pelissä Mansikka pyöritti 2 ekaa erää ja sai yhden maalin tehtyä (tai oikeestaan se meni mun pelaajasta maaliin,mutta kummiski). Kolmannessa erässä pääsin mukaan peliin ja sain tehtyä 2 maalia. Eli päätty 1-2. Toinen peli päättyi jatkoajalla 2-3. Oli kyllä sekin niin tasasta peliä kun olla ja voi. Kiitos vaan Mansikalle peleist!

Jep, mahtavaa oli pelata, vaikka sulla ny ei mikki ollukaan matkassa. (taktinen veto kenties ;D)
Mun peli kaatu tänään sinun maalivahtiisi, (en viitsi paljastaa nimeä, mokesi oli ekassa matsissa 1. tähti, toisessa 2. tähti ;))
maalisi yläputkiin ja ylivoimapeliini. Tosin se et mä onnistuin vaan 2 kertaa kymmenestä, johtu kyllä myös sun hyvyydestä alivoimalla. Pääsit perhana jopa alivoimalla maalintekoon =) Kokonaisuudessaan kenties hallitsin pelejä, mutta sulla oli siltikin paremmat tekopaikat. Kun sillon kun mun puolustus pettää, se TODELLA pettää.

Onnee sulle jatkoon ja koita muistaa mun kunniaks tehdä sitten vähän vähemmän niitä one-timereita! :) Kyllä ne muutkin vedot menee.

Kyllä vähän jäi kaivertaan. Onnea jatkoon ja lisää vähämaalisia otteluita!

Pvt Manchego-Stratowar 2-0 (6-2,5-2)

kiitokset peleistä,mukavan tuntúnen vastustaja kyseessä!

joo takkiin tuli etttä napse kävi :D:D tiukkaa alussa mutta loppu oli vähä perinteisempi mulle :D
hoidaha Pvt Manchego homma kunnialla loppuu :)
mut ehkä ens turnaukses parempi säkä :D

2.kierros Pvt Manchego vs fatpeppe 2-0 (6-2,3-1)

kiitokset fatpepelle hyvistä peli sessioista ja toivottavasti pelaillaan jatkossakin

pelit oli todella tiukkoja pääasiassa mutta lopussa meikeläisen joukkue sai aina hirveän rynnistyksen aikaan

1.kierros JJR - Roop-e 2-1 (5-2,3-4,2-1)

Kiitoksia Roopelle aivan mahtavista matseista. Jännitystä oli kahdessa viimeisessä pelissä viime sekunneille asti. Aivan loistava ottelusarja kaikin puolin eikä olisi edes harmittanut vaikka olisi tappio tullut. Sen verran hyvää tiukkaa hokia oli! Täytyy tässä samalla sanoa että Roope on erittäin hyvää ja rehtiä peliseuraa. Pysyy frendilistalla!

2.kierros Pvt Manchego vs fatpeppe 2-0 (6-2,3-1)

kiitokset fatpepelle hyvistä peli sessioista ja toivottavasti pelaillaan jatkossakin

pelit oli todella tiukkoja pääasiassa mutta lopussa meikeläisen joukkue sai aina hirveän rynnistyksen aikaan

jep jep, tiukat oli pelit. Lehtonen ei vaan sattunu olemaan vireessä. kiitokset vielä peleistä ja onnea jatko peleihin.

Sellanen pieni juttu noihin kaavioihin. Olisiko mahdollista saada myös pelaajien gamertagit näkyviin sillä on melkoisen turhauttavaa lähtee ettii niitä tuolta ilmottautumislistalta tai järjestelmästä

Valitettavasti joudun vetäytymään turnauksesta, koska Xboxini levisi eilen käsiin!!! :mad: Se iloinen punainen rinkula ilmesty ja pelaaminen jäi sitte siihen!!! Lauantaina sitte PS3:sta ostamaan! Kiitos ja näkemiin! Pahoittelen, jos tästä aiheutuu ylimääräistä vaivaa jollekin. Nyt on kyllä sellanen tatti otsassa että huh huh!!! :mad:

Valitettavasti joudun vetäytymään turnauksesta, koska Xboxini levisi eilen käsiin!!! :mad: Se iloinen punainen rinkula ilmesty ja pelaaminen jäi sitte siihen!!! Lauantaina sitte PS3:sta ostamaan! Kiitos ja näkemiin! Pahoittelen, jos tästä aiheutuu ylimääräistä vaivaa jollekin. Nyt on kyllä sellanen tatti otsassa että huh huh!!! :mad:
Eihän näille mitään mahda,paska homma että boksi hajos:(

2.kierros
K3N7 vs. TMD
2-0 (4-2, 6-1)

K3N7 näillä tuloksilla jatkoon.. Kiitos TMD:lle peleistä.

houseca28 - Chip 1-2 (3-2, 5-1, 3-6)

Joten Chip jatkoon. Oli hyvät väännöt kyl mutta näky mulla vähät pelit

zippingpuma-Juntunen 0-2 (0-2,1-5)
Ihan kivat matsit,ei muuta kun tsemppiä jatkoon!:)

jani1976 - lemmu 0-2 (4-5 ran., 1-4)

Allekirjoittaneella oli tällä kertaa kaikki tähdet ja muut onnettaret puolella. Eka matsi oli erittäin tiukka ja luulin jo häviäväni 3-0 tilanteessa. Siitä sitten jonkin ihmeen kautta noustiin voittoon. Se lopun rankkari sähellys oli kyllä aika säälittävää katsottavaa molemmilta =)

Toinen matsi sitten sujuikin tosi kivuttomasti kun oma maalinteko ei enää yskiny.

Kiitos pelistä!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep, onnittelut voitosta lemmulle! Eka matsi kyllä hieman jäi harmittaa, 5 sekuntia ennen loppua lemmu tasoitti 4-4:ään. Mutta lopulta voitto meni kyllä oikeaan osoitteeseen. Toinen ottelu oli niin selvää lemmun hallintaa. Onnea seuraavalle kierrokselle!!

Ylös Bottom