Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darth Kunu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

hyvä pointti,en olis varmaan itekkään muistanut tota ,vaikka koitin kakoa päähäni noi säännöt :)
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

J4ri - heinakuu 2-1

Eli J4ri jatkoon. Pelien tulokset ovat seuraavanlaiset (5-0, 3-8 ja 4-3).

Tiukat väännöt oli. Olis voinu kumpiko vaan voittaa..
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

2. kierrosta ottelupari: hynde vs. änäri08 päättyi tulokseen 2-0.
Ensimmäinen matsi oli tosi tiukka ratkaisu tuli vasta jatkoajalla numeroin 3-2ja. Toinen matsikin oli kaksi erää tosi tiukkaa tämä päättyi numeroin 6-1.
Eli siis hynde jatkoon.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

J4ri - heinakuu 2-1

Eli J4ri jatkoon. Pelien tulokset ovat seuraavanlaiset (5-0, 3-8 ja 4-3).

Tiukat väännöt oli. Olis voinu kumpiko vaan voittaa..


tiukkaa kyllä oli mutta ärsyttää vain kun tuli 12 täysin samanlaista maalia.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

3. kierros
K3N7-hynde tulos 0-3(2-3ja, 3-5, 4-5ja) kaikki pelit tiukkaa vääntöä.
Hynde siis jatkoon.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Moi,
boksi hajosi käsiin joten minulla on ongelma. Jatkan silti suunnitelmien mukaan turnauksessa ja yritän lainata boksia tuttavalta. Toivottavasti vastustajilta löytyy kärsivällisyyttä. Paras tapa saada minuun yhteyttä on messengerin kautta: johanvelo4@hotmail.com
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Onkohan tulossa vielä uusia turnauksia..? Enpä oo aikasemmi tajunnu et tälläsiä järjestetää...:D
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

toivottavasti, koska ihan mukava jauhaa kun on jotain panostakin!

Ei sillä, että voitosta haaveilisin...:D
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Millos Nibbl3r ehtis pelata pelit? Viesteihin ja mun peliaikakyselyihin ois kuitenkin hyvä vastata et tietäis muillon sulle passaa, kun näytät kuitenkin dynastypelejä pelaavan.

Noh, eipä ole mahdollisuutta kaikkia iltoja päivystää, toivottavasti sulla on huomenna aikaa...
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

hyvä munkki kävi taas tossa,turnaus kesken ja boksi halkas jotenki kummasti levyn,noo täytyy kait lähteä ostamaan uus alkuviikosta
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Kuusi otteluparia näyttäisi vielä olevan pelaamatta toiselta kierrokselta, jonka takaraja on huomenna sunnuntaina. Toivottavasti ottelujen pelaamisajoista on ottelupareissa jo sovittu ja jos ei ole nyt kannattaa laittaa kootut selitykset miksi ei ole.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Mä oon valmis pelaamaan vaikka heti oman otteluni! Ei vaan ole kuulunut vastustajasta mitään..

johonkin kahteentosita asti oon valmis siis pelaamana. Sitten katoan baariin, jos ei vastustajasta mitään kuulu... Huomena myös käy neljän jälkeen koska vaan periaatteessa..
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Kuusi otteluparia näyttäisi vielä olevan pelaamatta toiselta kierrokselta, jonka takaraja on huomenna sunnuntaina. Toivottavasti ottelujen pelaamisajoista on ottelupareissa jo sovittu ja jos ei ole nyt kannattaa laittaa kootut selitykset miksi ei ole.

Täähän onkin tosi makeeta jos pelaamatta jatkoon pääsee! Ei kai se nyt voi olla niin vaikeaa pistää viestiä vastustajalleen ja sopia niitä aikoja!
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Madoman vs sami533 2-0 (2-1, 2-0)

Tiukat pelit oli, olisi voinut päättyä ihan miten vaan. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Tunppi-Kärppä 3-0 (6-4, 6-3, 3-2)

Eli Tunppi jatkoon....
Kiitos kärpälle hyvistä peleistä!
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Kuusi otteluparia näyttäisi vielä olevan pelaamatta toiselta kierrokselta, jonka takaraja on huomenna sunnuntaina. Toivottavasti ottelujen pelaamisajoista on ottelupareissa jo sovittu ja jos ei ole nyt kannattaa laittaa kootut selitykset miksi ei ole.

Joo ei näyttänyt Nibbl3r:llä olevan tarpeeksi intoa sopia peliajoista. Itse kyllä yritin ehdotella moneen otteeseen. Tänäänkin olen kyttäillyt koko päivän livessä, mutta eipä ole kaveri ollut onlinenä sitten eilisen...
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Itse olen livessä myös 24 asti tänään. Joten jazqa87, jos olet paikalla. Ilmoittele vaan heti. Saadaan pelit pelattua =)
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Olen lisännyt Private Bumbon Gamertagin kaverilistaani, mutta en ole nähnyt häntä onlinessa.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Toisen kierroksen pelaamattomia otteluita ratkaistu. Miten voi olla mahdollista, että toisella kierroksella jäi enemmän matseja pelaamatta määräaikaan mennessä kuin ensimmäisellä. Toivottavasti tästä eteenpäin kaikki ottelut saadaan pelattua, olkaa aktiivisia.

Kaikille muistutuksena, että 3. kierroksesta lähtien ottelut pelataan paras viidestä eli kolmella voitolla jatkoon.
 
Ylös Bottom