Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Joo oli kyllä hyvät pelit JJ Hassel. Tosiaan mä hostasin kaikki noi meijän pelit tossa ottelusarjassa.
En tiedä onko se turnauksen sääntöjä vastaan mutta nyt toimittiin näin. Ylläpito saa päättää tuomioista ja muut valittaa:)
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Miten hostaan pelin? Jostain syystä minulla on harmaana "kutsu pelaamaan" kohta kun yritän pyytää kaveria pelaamaan?

Oletko siis tehnyt private sessionin? Voit myös toista kautta laitta inviteä. Esimerkiksi lobbyn kautta tai leaderboardsien kautta.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

larggis - isotee, otteluvoitot 3-1

larggis jatkoon.

tulokset: 6-3, 2-4, 3-2, 5-1.

tasasta oli... kiitokset peleistä.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Tunppi - terppa78 2-3

Ottelut: 1-2, 4-2, 3-0, 3-5, 1-6

Eli terppa78 jatkoon.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Minulle sopisi Larggis parhaiten pelata tiistai, keskiviikko tai torstai iltana. Muina päivinä ei ole varmaa onko boksia käytössä.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Minulle sopisi Larggis parhaiten pelata tiistai, keskiviikko tai torstai iltana. Muina päivinä ei ole varmaa onko boksia käytössä.

Ei ole Larggis vielä vastannut Livessä, Livegamersissä eikä täällä KonsoliFINissä. Koska pelaan lainaboksilla olen kiitollinen jos saan vastauksen ajoissa. Ellei Larggis vastaa minulle mitään ennen esimerkiksi torstaita en voi olla enää varma onko minulla lainaboksia käytössä. Kaikista vähiten haluan tippua turnauksesta koska vastustaja ei ole riittävän aikaisin ilmoittanut peliajoistaan. Aktiivisuutta Larggis!
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Terppa78-JJR 1-3 (3-4rl., 3-5, 6-5, 3-6)

huh huh mitkä väännöt. Kaikki matsit erittäin tiukkoja. 3. matsi se vasta olikin mielenkiintoinen kun ekan erän jälkeen peli oli 3-3 :). Kiitoksia Terpalle tiukasta ja reilusta pelistä!
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Terppa78-JJR 1-3 (3-4rl., 3-5, 6-5, 3-6)

huh huh mitkä väännöt. Kaikki matsit erittäin tiukkoja. 3. matsi se vasta olikin mielenkiintoinen kun ekan erän jälkeen peli oli 3-3 :). Kiitoksia Terpalle tiukasta ja reilusta pelistä!

Oli kyllä loistavat väännöt :) Kiitos vielä sinnekin ja tsemiä jatkoon ja mitalipeleihin.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Pvt Manchego Jatkoon voitoin 3-0. Wilperi oli nöyryytettävänä.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Joo wilperi laittokin jo tulokset,kiitokset sinulle todella viihdyttävistä peleistä ja onnea ja menestystä jatkoon!
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Livessä Larggis ilmoitti että pääsee torstaina pelaamaan. Ellei Larggista näy torstaina asiat vaikeutuvat. Riippuen siitä toimitetaanko boksini minulle tällä viikolla pääsen ehkä pelaamaan perjantai ja sunnuntai illan. Ylläpidolle vain tiedoksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

pvt manchegon kanssa sovittiin alustavasti lauantai aamupäivä/päivä peliajankohdaksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Ootko hynde saanu mun viestiä liven kautta? Että millonkas pelattaisiin?
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

YP:lle tiedoksi.

Olen nyt päässyt kotiin mutta ilmeisesti tähän asti livessä päivystänyt Larggis on lähtenyt harkkoihin. Laitoin hänelle viestiä että pelataan niiden jälkeen koska UPS:n mukaan saan boksini vasta maanantaina. Huomenna aamulla täytyy palauttaa kaverin boksi joten viikonloppu ei sovi.
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Johanvelo4-Larggis 3-0

Vancouver Canucks - Ottawa Senators 4-1
Ottawa Senators - Vancouver Canucks 4-6
Vancouver Canucks - Ottawa Senators 5-4

Nyt tuli (viimeinkin) pelattua ottelusarja Larggista vastaan. Kaikki matsit olisivat voineet kääntyä toistepäin.

Huomasin heti ensimmäisen ottelun ensimmäisessä erässä Larggiksen käyttävän paljon lämörisyöttöä joten oli pakko antaa omaa lääkettä välillä, ei silti samoissa mitoissa. Laskin huvikseni toisessa ottelussa että Larggis käytti lämärisyöttöä 25-30 kertaa. Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä siitä. Ei ollut nautittavaa siis. :(

Kiitos silti otteluista ja onneksi kääntyi edukseni. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN NHL 08 turnaus [ Xbox360]

Taisit kyllä ite käyttää ihan yhtä paljon sitä lämärisyöttöä. Älä nyt rupee vierittään syytä mun niskoille. Reilu kaveri. :D

Mutta tsemppiä jatkoon, parempi olit ja parempi voitti! :)

Vinkiksi:

Jokaista maalia ei välttämättä tarvitse katsoa hidastettuna.... :(
 
Ylös Bottom