Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

huomenna/tänään, siis sunnuntaina. oon tuola paikalla koko päivän, ainakin silloin kun muutkin ovat. Eli huomenna klo:12:00 ->

Edit:noniin heräsin juuri, eli nyt sit oon online...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Löysitkö peliseuraa eilen Arucard? Pelaako kukaan tänään?

löyty kyllä peliseuraa, ei kyllä suomalaisia. Pari vanhaa MH1:n sankaria tuli vastaan. Ja tosiaan, tänään taas pelailemassa onlinessä. Jos en oo kfin servulla ni ettikää ID:n avulla joka on tossa mun allekirjotukses ^^
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Mä yritän päästä mukaan tuohon aikaan. Tunnin kerkeän pelaileen ennen nukkumaan menoa. Huomenna töitä jo ennen kuutta... :(
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

tosiaan onko ketään tulossa päivemmällä? tossa 15:00 eteenpäin?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

En taida keretä tuohon puoli kymmeneen...:( Tuun katsomaan onko linjoilla ketään kunhan saan velvollisuudet hoidettua.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

En taida keretä tuohon puoli kymmeneen...:( Tuun katsomaan onko linjoilla ketään kunhan saan velvollisuudet hoidettua.

Itsellänikin tässä vähän häslinkiä vielä jonkin aikaa. Tsekkailen kanssa myöhemmin.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Kävin äsken poikien kanssa pikkaisen pelaamassa. Äärettömän mukavaa oli kyllä. Mun tarttee päivittää asetta ja äkkiä! Siis ennen seuraavia moninpelisessioita.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Olipa kyllä jälleen kerran hauskaa. ;)

Nyt tosin alkoi vaivaamaan "Connection terminated due to network instability". Netti tai modeemi ei ole kovin todennäköinen ongelma, kun aiemmin on toiminut tunteja ilman mitään valituksia.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Löytyisikö peliseuraa tälle päivälle, vaikka klo 16.00 eteenpäin?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Itse voisin noihin aikoihin tulla linjoille. Ensimmäiset onlinet sitten tiedossa.
 
Ylös Bottom