Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Olipas kiva pelata kazin kanssa. Harmi vaan kun mulla on niin kevyet panssarit vielä heilua tuon great swordin kanssa.. Mutta siltikkin oli siistiä katkaista royal ludrothin häntä :D
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pitänee wii vaihtaa langattomasta langalliseen yhteyteen
Heh, piti ottaa oikein manuaali käteen kun en konsolista löytänyt reikää nettipiuhalle. :eek:

Tuo on kyllä melkoinen lisävarustesyöppö tuo Wii. Pitää hommata kaikenlaista killuketta konsolin kylkeen roikkumaan että pääsee "totuttuun" varustetasoon.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Mä voisin tulla toviksi. Mun pitää vain mennä huoneeseen ekana.

En eilenkään mihinkään päässyt, löi aina errorin. Pitänee wii vaihtaa langattomasta langalliseen yhteyteen, jos MH sitten toimisi tuon osalta paremmin. Varmaan modeemi sekoilee.

Onkohan se nyt kuitenkaan modeemista kiinni? Väliaikaisesti voi laittaa oss-suojauksellakin pelittämään. Mutta en ymmärrä ,jos sulla toimii pleikkarikin langattomasti moitteettomasti niin miksei wii?

Edit: Itsekkin olen kerran törmännyt erroriin, silloin johtui servereistä. Toisaalta meillä on soneran nettikin pätkinyt aivan urakalla.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos kukaan nytten pelaamassa? Oon ite tästä eteenpäin pelaamassa tolla servulla, jos ei kukaan tuu ni vaihdan servuu. Laittakaa viestii pelissä jos joku tulee.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkohan se nyt kuitenkaan modeemista kiinni? Väliaikaisesti voi laittaa oss-suojauksellakin pelittämään. Mutta en ymmärrä ,jos sulla toimii pleikkarikin langattomasti moitteettomasti niin miksei wii?

Yleensä tuo tuppaa olemaan pelikohtaista ja kun langatonta käytän. Toisin sanoen modeemi + peli ongelmia mielestäni. Viimeksi PSP Socomin kanssa saman tyylisiä ongelmia. En usko että wiillä on sinällään ongelman kanssa tekemistä.

Ja en pelaa nettipelejä langattomasti, mutta nyt ei ilman lisävarustetta ole muuta mahdollisuutta. Kaikki PS3 on langalla verkossa, joilla nettipelejä pelaan.

Itsekkin olen kerran törmännyt erroriin, silloin johtui servereistä. Toisaalta meillä on soneran nettikin pätkinyt aivan urakalla.

Voi toki olla, että vaan servut mun kohalla tökki ja tänään pääsisikin peliin.


Heh, piti ottaa oikein manuaali käteen kun en konsolista löytänyt reikää nettipiuhalle.

Juu lisävaruste ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Juu lisävaruste ;)

Mokkulalla vaan kiinni :D (En tiä toimisko ees)

tbh, asiasta kukkaruukkuun;

Pari päivää tuli vietettyä vappua ja kivaa oli! Tänään pitäs saada seuraa MH3:n pariin, Barroth olis monsterin nimi jota hakattais. Klo 15:00 eteenpäin paikalla.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Nousin just HR 8:iin. Ja nyt tartteis hoidella just Barroth ni oon messis.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Näittäisi olevan yksi kaupunki täynnä konsolifiniläisiä. Olisiko muita tulossa nyt lähiaikoina pelaamaan noiden neljän lisäksi? Laitanko uutta kaupunkia pystyyn?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pft.. Wii ohjain jäi kaverille. Ja tuo vasta tuossa seittemän aikoihin sen. Et sen verran venähti nyt tämä :/
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos ketään pelailemas siellä nyt? ajattelin tässä ruveta pelaileen toivottavasti on porukkkaa eilen ei näkynyt ketään tolla servulla tuntiin taikka pariin :D
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pahoitteluni saapumattomuutani tuonne pelailemaan. Kaveri unohti tuoda Wii ohjaimen meikälle ennenkun lähti takaisin armeijaan. Jouduin sitten polkupyörällä polkemalla hakemaan sen säätimen. Nyt on ohjain mutta ei tee mieli pelata ku on nälkä. Joten rupeen katsomaan Stargåte:a.

Tulen kyllä tuossa 23:00 paikkeilla pelailemaan. Seura olisi kivaa :)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos kukaan tänään tulos pelaileen? Ajattelin täs piakkoin mennä tesmaileen
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Just lopetin pelaamisen, sain itteni kuitenki 20rankille väsättyä
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Meillä on nyt Joosepin kanssa varattuna perjantaille peliaikaa (kellonaika tarkemmin vielä), joten sinne pari muutakin hunteria pääsee messiin. Tosin oma tasoni on HR 1 ja olen tehnyt pari tehtävää vasta, niin siihen tähtäillään. Toki kaikki halukkaat saavat osallistua messiin ja olisi myös mukava tavata uusia pelaajia (eli kaikki käytännössä, Arucard on ainoa ketä olen "nähnyt").
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Meillä on nyt Joosepin kanssa varattuna perjantaille peliaikaa (kellonaika tarkemmin vielä), joten sinne pari muutakin hunteria pääsee messiin. Tosin oma tasoni on HR 1 ja olen tehnyt pari tehtävää vasta, niin siihen tähtäillään. Toki kaikki halukkaat saavat osallistua messiin ja olisi myös mukava tavata uusia pelaajia (eli kaikki käytännössä, Arucard on ainoa ketä olen "nähnyt").

Yritän tulla perjantaina mukaan. Suhteellisen vähän tullut itsekin onlinessa pelattua. Ilmoittakaa vaan, kun tiedätte tarkemmin kellonajasta.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Mie voin tulla kyllä. Mut olis kiva päästä tuota Gobulia vetämään siinä illan päätteeksi sitten.. Mahdollisesti.

Hienoa, hyvät pelit saadaa aikaiseksi varmasti. :) Gobul on se isosuinen suoötökkä? Eiköhän sitä pysty viimeisenä kokeilemaan?
 
Ylös Bottom