Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heh, piti ottaa oikein manuaali käteen kun en konsolista löytänyt reikää nettipiuhalle.Pitänee wii vaihtaa langattomasta langalliseen yhteyteen
Mä voisin tulla toviksi. Mun pitää vain mennä huoneeseen ekana.
En eilenkään mihinkään päässyt, löi aina errorin. Pitänee wii vaihtaa langattomasta langalliseen yhteyteen, jos MH sitten toimisi tuon osalta paremmin. Varmaan modeemi sekoilee.
Onkohan se nyt kuitenkaan modeemista kiinni? Väliaikaisesti voi laittaa oss-suojauksellakin pelittämään. Mutta en ymmärrä ,jos sulla toimii pleikkarikin langattomasti moitteettomasti niin miksei wii?
Itsekkin olen kerran törmännyt erroriin, silloin johtui servereistä. Toisaalta meillä on soneran nettikin pätkinyt aivan urakalla.
Heh, piti ottaa oikein manuaali käteen kun en konsolista löytänyt reikää nettipiuhalle.
Juu lisävaruste![]()
Onkos kukaan tänään tulos pelaileen? Ajattelin täs piakkoin mennä tesmaileen
Meillä on nyt Joosepin kanssa varattuna perjantaille peliaikaa (kellonaika tarkemmin vielä), joten sinne pari muutakin hunteria pääsee messiin. Tosin oma tasoni on HR 1 ja olen tehnyt pari tehtävää vasta, niin siihen tähtäillään. Toki kaikki halukkaat saavat osallistua messiin ja olisi myös mukava tavata uusia pelaajia (eli kaikki käytännössä, Arucard on ainoa ketä olen "nähnyt").
Yritän tulla perjantaina mukaan. Suhteellisen vähän tullut itsekin onlinessa pelattua. Ilmoittakaa vaan, kun tiedätte tarkemmin kellonajasta.
Mite sMage ja SOJ, kävisikö iltapäivällä 15-17?
Mie voin tulla kyllä. Mut olis kiva päästä tuota Gobulia vetämään siinä illan päätteeksi sitten.. Mahdollisesti.
Mites Mage ja SOJ, kävisikö iltapäivällä 15-17?