Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Joo, tuo passaa. Klo 15.00 suunnilleen linjoille saavun. Meitä olisi nyt tähän hätään se neljä kasassa (Minä, Jooseppi, SOJ ja Arucard-).

Mie voin sitten kadota jos löytyy joku uusi innokas. Kun tulikin tuo Gobul armori tehtyä tänään valmiiksi :)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Minä voisin olla kiinnostunu pelaamaan perjantaina, tässä onkin alkuviikko ollut taukoa.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Viimeinen kuulutus! Klo 15.00 on siis tarkoitus hypätä linjoille, varmoja tulijoita pitäisi olla jo neljä. Alkupään tehtäviä olisi tarkoitus pelailla ja saada (ainakin itse) tuntumaa tähän nettipelaamiseen paremmin. WiiSpeak löytyy itseltäni, näppäimistöä ei, joten kummoisia kirjoituksia en tule laittelemaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos ketään aikomassa pelailla illalla/yöllä?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos ketään aikomassa pelailla illalla/yöllä?

Täällä olis tarkoitus. 22 - 23 välillä varmaan pääsisin. Pitäisikö The Festival of Fear Event questia yrittää :) Löytyisikö vielä paria pelaajaa ilta/yö peleihin?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Täällä olis tarkoitus. 22 - 23 välillä varmaan pääsisin. Pitäisikö The Festival of Fear Event questia yrittää :) Löytyisikö vielä paria pelaajaa ilta/yö peleihin?

Jätkien kanssa kokeiltiin eikä se onnistunut EDES huonosti. Pisti meidät alta aikayksikön parempiin suihinsa :mad: Itsekkin yritän päästä iltamyöhäisellä peleihin, ilmoitan sitten onnistuuko.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Meikäläinen mukana. Tuosta tehtävästä sen verran että nelistään tykinkuulaa ruoaksi mah. paljon. Yksitellen jokanen käy omalla vuorollaan Shen:n päällä ore paikoissa. Ja jos jollain on hyvä ase niin hakkaamaan miekalla pari reikää Shen:n selkärankaan.

Toki tuon jälkeen alkaa toinen osuus vihusta jossa tarkoituksena olisi hyvä olla bomb barrel L+:ia

Toki näin se meni ainakin tossa youtube videossa :rolleyes:
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Jätkien kanssa kokeiltiin eikä se onnistunut EDES huonosti. Pisti meidät alta aikayksikön parempiin suihinsa :mad: Itsekkin yritän päästä iltamyöhäisellä peleihin, ilmoitan sitten onnistuuko.

Juu, niin käy kylmiltään. Äkkiseltään osan iskuista pysty estäään. Ja tulossa heti kun tuo poika nukahtaa.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Täällä ollaan ja ketään ei näy. Vai onko servu vaihtunut tai jokin muut?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onko kukaan tänää pelaamassa? Mä oon viimeistään 12.00 ja siitä eteenpäin pelaamassa.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pitäisikö The Festival of Fear Event questia yrittää
Aika kivuttomastihan se meni.:cool: En vaan muistanut kertaakaan käydä siellä selässä. (enpä kyllä tiedä edes missä vaiheessa/miten sinne mennään, kun keskityin ballistaspämmiin.)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Aika kivuttomastihan se meni.:cool: En vaan muistanut kertaakaan käydä siellä selässä. (enpä kyllä tiedä edes missä vaiheessa/miten sinne mennään, kun keskityin ballistaspämmiin.)

Juu, melko helppo, en ois uskonu näin ekaks kunnon eventiks.
Siinä kun takajalka on laivan kannen kohdalla.Siihen ilmestyy simmonen kiva punanen nuoli, silloin voi hypätä sinne.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Miten ois huomenna vähän peliä? ajattelin jos tuossa 6 jälkeen tulis kokeileen?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

No niin, olisiko helatorstaille porukkaa pelaamaan? Edelleen jäpitän kuin tatti yhden * -tehtävissä, joita voisi pelata pois. Qurupecoa ainakin on tarjolla, niin tappaen ja muistaakseni kiinnikkin ottaen. Kellonaikaa en lyö lukkoon vaan otan ehdotuksia vastaan. Ainoa aika milloin itselle ei kelpaa sijaitsee klo. 22 eteenpäin.
 
Ylös Bottom