Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

XShava

KonsoliFIN Alumni
.
.
.
Open -> Sincerity4 -> City Gate5





Hei

Määrittelen tänne serverin, kaupungin portin jne jossa sitten KonsoliFINin metsästäjät yleisesti ottaen ovat, niin törmäillään ja saadaan lisättyä pelin kaverilistalle.

Eilen oltiin Kojon kanssa parisen tuntia pelaamassa ja tänään myös ollaan menossa onlineen noin 22:00 - 22:30 - 23:00 välillä (Riippuu miten muksut nukahtaa). Ilmoittelen tänne servun ja portin kun illalla pääsen koneen ääreen. Pari pelaajaa mahtuu siis meidän ryhmään lisää. Varmaan 01:00/02:00 pelaillaan, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.

Tässä ketjussahan voi myös huudella sitä peliseuraa, sopia päiviä/aikoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Hieno homma, Katellaan jos saan tänään tuon Monsun, rahaasiat hieman tiukilla näin työttömänä :)

Mut tosiaan, nettiin meikäläinen tulee siinä ku jonkin sortin varusteet oon kyhänny.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Huomiseksi peliseuraa? Minulle sopii mikä aika tahansa huomenna päivällä. Anyone?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onlinessä ollaan, ekassa viestissä paikka. 2 mahtuu mukaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pelit käynnistyy kello kaksitoista. Onko mukaan lähtijöitä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Hienoa. Kunhan selivän krapulasta niin menen tuonne kohtauspaikalle klo 12.30 Onko sulla wii speak?

Edit: Kelpaisiko sinulle 12.30?
Juu, kelpaahan tuo. Perhe lähti stadii ja lopetan kun he palaavat.
Ei ole vielä Wii speak:ia.:(
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Juu, kelpaahan tuo. Perhe lähti stadii ja lopetan kun he palaavat.
Ei ole vielä Wii speak:ia.:(

OK! Aloitetaanko kuitenkin aikaisemmin, saahaan pitempään pelata ennenkuin sun perhe palaa?
Mä sitten wirtuaalinäppäimistöllä kommunikoin sun kanssa :p Eli Edgar on urhon nimi.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Minä voisin kanssa tulla. Laitan ukon odottelmaan tuonne tapaamispaikalle, itse käyn vielä asioilla. Pyrin ehtimään puoleksi takaisin.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Hyvät pelit oli. Mun haarniskat tosin olivat riittämättömät Royal Ludson:iin. :(
Lisää yksinpeliä niin kyllä se siitä....
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Oli aivan jumalattoman hauskaa. Ludson käytännössä raiskasi meidät, mut sellaista se on. Toinen mikä harmitti oli kun mä kerran kuolin sen ison kanan kanssa, en tajunnut että se tulihyökkäys oli niin tehokas. Ei se muuten hankala ollut.

Kazin kanssa tapettiin vielä yksi great jaggi. Jeb :) Uusiksi heti kun mahdollista. Nyt yksinpelin pariin keräilemään kamoja..
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Kyllähän tuo oli hauskaa, mutta Wii Speak on lähes ehdoton lisävaruste. Melko kankeaa tuo viestittely on ilman sitä.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Kyllähän tuo oli hauskaa, mutta Wii Speak on lähes ehdoton lisävaruste. Melko kankeaa tuo viestittely on ilman sitä.

Onhan se. Kazin kanssa oli hyvä se viimeinen questi, harmi kun tipahdin siinä ihan lopussa vielä kerran. Mut sainpahan yksinpelissä sen verran fyffee kasattua, että pystyin päivittämään aseen commander's knifeksi ja päivittämään armorit kakkoslevelille.

Millos seuraavan kerran meinasitte pelata?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Olen kyllä vapaa periaatteessa tänään loppupäivän, että tänään passaisi mainiosti.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

päivittämään armorit kakkoslevelille.
Suosittelisin käyttämään armor spheret vasta sellaisiin armoreihin joissa on oikeasti hyvät statsit. Rakenna mielummin saamistasi materiaaleista parempia armoreita.:)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Suosittelisin käyttämään armor spheret vasta sellaisiin armoreihin joissa on oikeasti hyvät statsit. Rakenna mielummin saamistasi materiaaleista parempia armoreita.:)

P*skat. Olen siis tuhlannut 10 amor sphereä suhteellisen turhan takia? :mad:
.
.
.
.:mad:

Voisi yrittää taas pelailla siten että suunnilleen tunnin sisällä aloitettaisiin. Kukas ois messissä? Kazi?
 
Ylös Bottom