Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pian myös lehtenä *APRILLIA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsoliFIN pian myös lehtenä

feldon sanoi:
Kröhöm, minulla on edelleen moderaattorin oikeudet :rolleyes:

Ja Knight, mikset anna palautettasi rakentavana vaan pyrit aina esittämään asiat negatiivisesti? Kuunteletko liikaa heavya?

Wayne Campbell: You're worthless! You're less than nothing! What's keeping you here? You don't belong here! Why don't you just quit?
Milton: Cause I've got no place else to go!
-Wayne's World 2

Tää on taas tätä: Mielipiteen saa sanoa, jos se tarkoittaa kehumista.

Palaute on annettu miljoonasti rakentavana ja silloinkin valitettiin. Miten minusta tuntuu, että minut leimataan huomionkipeäksi rehaajaksi eikä tajuta, että mielipiteilläni saattaisi olla joku syy.

EDIT:

-Kato, negatiivista palautetta!
-Keneltä?
-Knightilta?
-Taas? Mitä se sanoo?
-Emmätiedä, hirveesti se höpöttää. Miten sillä tota tarinaa riittää?
-Emmätiedä, mehän ollaan täydellisiä. Ei meiän semmosia kusipäitä tartte kuunnella. Sillä on vaan paha olo.

Välillä teiniangstista irtoaa kuitenkin hupia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Knight sanoi:
Palaute on annettu miljoonasti rakentavana ja silloinkin valitettiin. Miten minusta tuntuu, että minut leimataan huomionkipeäksi rehaajaksi eikä tajuta, että mielipiteilläni saattaisi olla joku syy.

Mitä nyt itse olen juttujasi lukenut niin kaikissa KonsoliFiniä koskevissa threadeissa olet tainnut heitellä noit yhden tai muutaman lauseen mittaisia väheksyviä kommentteja (esim. "Juu, lisää tusinatavaraa tusinatavaramarkkinoille." <- nopeasti esiin kaivettu lainus...). On hieman ristiriitaista kun et tunnu pitävän mistää täällä ja silti pyörit täällä aktiivisesti.

Käytöksestäsi ei oikein voi olla saamatta sitä käsitystä ettei sinulla olisi pelissä jotain henkilökohtaista kaunaa tai sitten vain tuota teiniangstia. Vai väitätkö tosiaan ettet ole itse yhtään auttanut kuvaamasi kaltaisen käsityksen muodostumista sinusta? (Vikaa on ilmeisesti siis vain MUISSA?)

Onneksi tosin asennoitumisesi KonsoliFiniä kohtaan taitaa näkyä käytännössä vain KonsoliFiniä koskevissa keskusteluissa.

Slaisser sanoi:
Mitä nyt itse olen juttujasi lukenut niin kaikissa KonsoliFiniä koskevissa threadeissa olet tainnut heitellä noit yhden tai muutaman lauseen mittaisia väheksyviä kommentteja (esim. "Juu, lisää tusinatavaraa tusinatavaramarkkinoille." <- nopeasti esiin kaivettu lainus...). On hieman ristiriitaista kun et tunnu pitävän mistää täällä ja silti pyörit täällä aktiivisesti.

Käytöksestäsi ei oikein voi olla saamatta sitä käsitystä ettei sinulla olisi pelissä jotain henkilökohtaista kaunaa tai sitten vain tuota teiniangstia. Vai väitätkö tosiaan ettet ole itse yhtään auttanut kuvaamasi kaltaisen käsityksen muodostumista sinusta? (Vikaa on ilmeisesti siis vain MUISSA?)

Onneksi tosin asennoitumisesi KonsoliFiniä kohtaan taitaa näkyä käytännössä vain KonsoliFiniä koskevissa keskusteluissa.

Kaivelet hiukan niin löydät etsimäsi. Onneksi KonsoliFINin _foorumi_ koostuu keskustelijoista, ei KonsoliFINistä.

Noniin kaverit, rise and shine. And even smile if you will.
Koittakaas pusertaa taas vaihteeksi vähän positiivisempaa asennetta tai tehkää oma Itku & Vinku -ketju näille tuherrustarinoillenne. Tämä ketju ei ole sitä varten.

-------
Njoops eli aprillipilahan tuo KonsoliFIN-lehti -uutinen oli, vaikka eihän sitä ikinä tiedä mihin väylät ja polut sivustoa tulevaisuudessa kuljettavat. Itselle tämä lehtijuttu olisi mennyt aivan täydestä, jos ei olisi ollut parempaa tietoa. Sen verran antaumuksella muutamat ylläpitokaverit ja jopa tavajäsenetkin asiaa mehuttivat. Ryökäleet.

Mutta jeh, hyvät huhtikuut ja kevään alut koko KonsoliFIN-lukijakunnalle. Ensi vuonna uusin kujein.

Ylös Bottom