Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Jos ei jaksa kuunnella kaikkea, voi kelata. Castin pituus ei missään nimessä ole liiallinen.

Niin tai sitten pistää pauselle ja jatkaa myöhemmin. Itse kuuntelin aamulla töihin ajellessa ekan pätkän ja kotia tullessa loput. Tänä aamuna harmitti kun ei ollut enää kuunneltavaa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Niin tai sitten pistää pauselle ja jatkaa myöhemmin. Itse kuuntelin aamulla töihin ajellessa ekan pätkän ja kotia tullessa loput. Tänä aamuna harmitti kun ei ollut enää kuunneltavaa.

Nimenomaan, paussi tai kelaus.
Pakkohan ei ole kuunnella, joten älkää ainakaan näiden "kestää tunnin liian kauan" kommentoijien vuoksi lyhentele tuota castia keinotekoisesti. Cast kestää aina sen mitä se kestää. Mieluummin vähintään 1,5 tuntia, 2,5:kään ei ole liikaa. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Ihan miellyttävää kuunneltavaa, ja itseäni ei pituus yhtään häiritse...hyvin menee taustalla aamutoimia hoidettaessa. Move-katsaus oli huumori arvoltaan hyvä, mutta ei täysin pidä paikkaansa, sillä esim. tänään pitäisi storeen ilmestyä Modern Combat, joka on käsittääkseni ainoastaan movella pelattava online-fps..
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Ihan mukavaahan kuunneltavaa nämä ovat olleet.
Pilotissa risoi suuresti ainoastaan äänenlaatu, mutta nyt sekin oli saatu hoideltua kuntoon.

Toiveena täältäkin huudellaan pikaista iTuneistumista. Helpottaisi rutkasti omenaporukoita.

Viikottainen tahti sopii minulle ainakin oivasti.
Pituutta saisi olla puolestani vaikka enemmänkin jos läppää riittää.
Eihän näitä ole kuitenkaan pakko putkeen kuunnella.

Move ja Kinect-läpät olivat.. noh, pieni hymytuhahtelu niistä irtosi.
En silti lähtisi kierrättämään samaa hauskuutta useampaan jaksoon.

Välibiisi aiheutti sitten taas puhdasta myötähäpeää allekirjoittaneella.
Mikäli samanlaista halvankuuloista musiikkia tulee jatkossakin, niin toivoisin, että biisi/biisit olisivat aivan podcastin lopussa, jottei tarvitse kelailla biisin loppuun/keskustelun alkuun.

Mutta tosiaan, jatkakaa ihmeessä. Kyllä minä kuuntelen.
Mukavaa, että saatiin Pelaajacastille seuralainen.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Katsotaan, saataisiinko parempi soitin. Omissa haaveissa on sellainen, joka näyttäisi "aikajanalla" suoraan eri osioiden alkamisajankohdat, joten kuuntelija voisi suoraan hypätä vaikkapa jonkin osion yli, jos ei hotsita.

Nyt kun tosta sanoit niin olis kyl loistava. Jos varoitetaan vaikka jostain spoilereista jos ei halua kuunnella niin vois seuraavan osion alkuun hypätä. Olisi aivan järkyttävän hienoa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Välibiisi aiheutti sitten taas puhdasta myötähäpeää allekirjoittaneella. Mikäli samanlaista halvankuuloista musiikkia tulee jatkossakin, niin toivoisin, että biisi/biisit olisivat aivan podcastin lopussa, jottei tarvitse kelailla biisin loppuun/keskustelun alkuun.
Lienee syytä mainita, että kyseinen hittisingle Xbox 360 on paras konsoli on siis MC Poopen esittämä ja minun tuottamani, eikä KonsoliFINilla tai podcastin tekijäryhmällä ole kyseisen tuuban kanssa tuotannollisesti mitään tekemistä. Jos nyt jollain oli tämän suhteen jotain epäselvyyttä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Mitäs nyt tästä sanois...hyvää settiä :D

Ainakin semmoista palautetta voisin antaa että välimusiikki voisi olla eri joka kerta kun on tauko.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Vuorovaikutusta konsolifin käyttäjien kanssa, kuten haluttuja käsiteltäviä aiheita ja kysymyksiä....

Tämä on itse asiassa ollut alusta asti jonkinlaisena tavoitteena, eli saada aiheita foorumikävijöiltä. Voi ehdottaa jotain omasta hatusta reväistyä. Saa myös vinkkasta jonkin ketjun, jossa on mielestään hyvää keskustelua, ja heittää siihen jotain mielenkiintoista saatesanaa. Ja jos haluaa kuulla jonkun tietyn ylläpidon jäsenen tai jäsenten mielipiteitä johonkin tiukkaan kysymykseen, niin voidaan yrittää järjestää.

Eli ehdotuksia otetaan oikein mielellään vastaan. Mutta miettikää sitten ihan oikeita aiheita, ei mitään "mitkä on teidän lempipelejä". Me ei aleta listailla asioita, eikä me keskustella aiheista, joista kaiken olennaisen voi käsitellä minuutissa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Ainahan ne ohjaimet hikoontuu kovassa pelissä. Kinectissäkin.


Annetaan vaikka yksi, ehkä ajankohtainen aihe käytettäväksi; vanhojen klassikkosarjojen haudasta ylöskaivaminen, ja väkivaltainen pakottaminen kaivajansa tahtoon!

Fallout 3:n julkistuksen aikoihin meinasi housut räjähtää odotuksesta ja jännityksestä. Vaan pelivideoiden ja muiden yksityiskohtien julkisuuteen tulo alkoi masentamaan, ja itse peli oli mulle melkoisen hartiat lysäyttävä kokemus. Vasta nyt vuosien jälkeen alan pikkuhiljaa hyväksymään pelin olemassa olon, ja ehkä siitä jopa hieman nauttimaan.

Toinen esimerkki on tuleva XCOM, mutta hitto vieköön nyt pelivideoita ja haastatteluita katsellessani ovat odotukset housuträjäyttävissä sfääreissä taas. Siis täysin päinvastainen efekti mitä Falloutin kanssa.

Onko kokemuksia samanlaisista fiiliksistä, ja minkä pelisarjojen kanssa?



Also, Mortal Kombat. Tää on kaivettu huolellisesti esille ja vaan nätisti paijattu! Mun tän vuoden toiseksi odotetuin peli.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

vanhojen klassikkosarjojen haudasta ylöskaivaminen, ja väkivaltainen pakottaminen kaivajansa tahtoon!
Kiitos ehdotuksesta. Tämä on hyvä sekä aiheena että pohjustuksena. Tullaan varmasti ottamaan keskusteluun jossain tulevassa jaksossa. (Ei kahdessa seuraavassa kuitenkaan, niihin on jo aiheet suunniteltu.)
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Huomattavasti parannusta ensimmäiseen mutta nyt pientä lapsellista konsolisota vivahteita löytyi. Muuten, hyvin on host'illa homma ja skripti hallussa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Huomattavasti parannusta ensimmäiseen mutta nyt pientä lapsellista konsolisota vivahteita löytyi.
Minusta hupsuttelu osui kaikkiin aika tasapuolisesti. Podcast ei ole foorumi, ja siellä on ainakin toistaiseksi vielä aikamoinen villin lännen meininki. Ylläpito tässä tänäänkin on kuitenkin jo miettinyt linjauksia podcastin sisällön suhteen.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Ylläpito tässä tänäänkin on kuitenkin jo miettinyt linjauksia podcastin sisällön suhteen.

Toivottavasti ette mieti liikaa, kun minusta meininki saisi terävöityä vielä entisestään.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Toivottavasti ette mieti liikaa, kun minusta meininki saisi terävöityä vielä entisestään.
Mitä tarkoitat "terävöitymisellä"? Lisää huumoria? Lisää älyllisyyttä? Lisää teräviä piikkejä konsolisotureiden kynsien alle?
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Toivottavasti ette mieti liikaa, kun minusta meininki saisi terävöityä vielä entisestään.

Tontsan viesti kuulosti ehkä vähän turhan dramaattiselta. Ei me mitään ennakkosensuuria ruveta tekemään. Kunhan pähkäillään sitä, että mistä saadaan kiinnostavaa keskustelua ja mikä vain hämmästyttää ja haukotuttaa pientä kulkijaa. Konsolisotimista ei jätetä pois mistään periaatteellisista syistä. Jos minä ja Paavi ollaan jostain asiasta eri mieltä, niin ei me hyssytellä. Asioista täytyy voida puhua silloinkin, kun toinen (=Paavi) on väärässä.

Parhaiten me pystytään terävöittämään meininkiä, jos meille heitellään etukäteen ideoita ja jälkikäteen palautetta.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Eli jos uutena obligatorisena diskurssiosiona kerrotaan anekdootteja foorumijäsenistä tai kommentoimme jonkun habitusta, potentiaalinen observaattori ei tästä generoi antipatiaa vaan ottaa reettorin kommentit vastaan kuin gentlemanni ja nauttii hedonistisesti saamastaan huomiosta?

PS. Jos näin tapahtuu, se on puhdas insidenssi tai muuten vaan rariteetti.

(Äh, emmä osaa.)
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Mä en ehkä vaan ollu ihan myyty näille "trophyt vs gamerscore" tai "en pelaa peliä x koska se on konsolilla y" -heitoille. Sitä lajia näkee tosiaan täälläkin, yhtä hyvin perusteluin varustettuina.
Nojaa, ehkä olen vaan tylsä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Mä en ehkä vaan ollu ihan myyty näille "trophyt vs gamerscore" tai "en pelaa peliä x koska se on konsolilla y" -heitoille. Sitä lajia näkee tosiaan täälläkin, yhtä hyvin perusteluin varustettuina.
Nojaa, ehkä olen vaan tylsä.

Ymmärrän kyllä täysin, että noi saattaa mennä vähän ohi tai kuulostaa jopa lapselliselta jutustelulta. Vaikka aikuisia ihmisiä ollaankin, niin varsinkin tälläistä Podcastiä tehdessä meininki on normaalia foorumijutustelua rennompi ja näin jopa pieni lapsenmielisyys saattaa kaapata vallan. Kevyttä naljailua kuulunee kuitenkin jatkossakin suunttaan ja toiseen. Meillä on kuitenkin ylläpidon sisällä hyvin selkeästi tiedossa, että mikä on kenenkin suosikki masiina, joten joten tämän takia pieni piikittely on ollut mukana ja mielestäni myös perusteltua. Jatkossakaan emme varmaankaan lähde erityisemmin sensuroimaan puheitamme, vaan sanomme asiat oman fiiliksemme mukaan. Paavi ei siis tule missään vaiheessa kääntymään Sonymieheksi ja Jryi ei taas kumartele Mikkisoftan suuntaan. Mitään itsetarkoitusta tuosta konsolisotimisesta emme kuitenkaan aio tehdä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Podcast 18.1.11 - Uusi yritys

Eli jos uutena obligatorisena diskurssiosiona kerrotaan anekdootteja foorumijäsenistä tai kommentoimme jonkun habitusta, potentiaalinen observaattori ei tästä generoi antipatiaa vaan ottaa reettorin kommentit vastaan kuin gentlemanni ja nauttii hedonistisesti saamastaan huomiosta?
Oliko tässä epäidiomaattisesti formuloidussa kysymyksessäsi referenssi nimenomaiseen vastaajaan? Jos oli, niin omana agenttinani voin toki myös puolestani argumentoida: juuri niin.
 
Ylös Bottom