Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINiläiset tanssimassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Kuka KonsoliFINiläinen (tai -läiset) tunnustautuu DDR-faniksi? Eli oli tänään sunnuntaina Helsingin Tennispalatsin tanssipelikoneella tanssimassa? Meno näytti aika vauhdikkaalta. :)

Vastaus: KonsoliFINiläiset tanssimassa

Siellähän käy eräs DDR:n vakiasiakas hämmästyttämässä porukkaa taidoillaan lähes joka päivä. Sen enempää en herrasta tiedä, mutta olen myös nähnyt hänet toiminnassa.

Tunnustaudun, mutta koska asun Porissa saan tyytyä mattovermeisiin.

No minä esim. kävin tänään tennispalatsilla harjoittelemassa muutaman krediitin (ja toissapäivänä). Mikään proksi en vielä tässä vaiheessa kuitenkaan tunnustaudu, kun en kaikkia kappaleita pääse expertillä läpi. Käsittääkseni näitä pelaajia on vielä lisääkin konsolifinin tiimissä (eli on, paljastakoot itse itsensä).

Edit. Tosiaan, taisi olla tuo konsolifinin paita päällä.

Hmm... pakko kai se on ilmoittautua, vaikkei tässä vielä mitään ammattilaisia olla lähelläkään. Itse olen kerran konsolifinin paitaa pelatessa päällä pitänyt ja kyllähän sillä kohtalaista mainostusta saa tehtyä, siis olettaen että ei mene feilaamaan mitään yksinkertaista kipaletta :D . Tosin paidan sain vasta vajaa viikko sitten, joten eiköhän tuota lähinnä tule käytettyä ddr-paitana juuri nettiosoitteen näkyvyyden parantamiseksi.

Dankea tulee kyllä harrastettua, mutten asu lähelläkään pääkaupunkiseutua. KonsoliFIN-paita dankettaessa on kyllä veikeä ajatus, mutta minun tasollani ei ilkeä moista kokeilla. Huonoa mainosta saitille. ;)

Jona Asih sanoi:
Dankea tulee kyllä harrastettua, mutten asu lähelläkään pääkaupunkiseutua. KonsoliFIN-paita dankettaessa on kyllä veikeä ajatus, mutta minun tasollani ei ilkeä moista kokeilla. Huonoa mainosta saitille. ;)
Any publicity is good publicity... Antaa mennä vaan :cool:

Tonppa sanoi:
Kuka KonsoliFINiläinen (tai -läiset) tunnustautuu DDR-faniksi? Eli oli tänään sunnuntaina Helsingin Tennispalatsin tanssipelikoneella tanssimassa? Meno näytti aika vauhdikkaalta. :)

Aika hyvin jos törmäsit kaupungilla KonsoliFIN T-paitaan, sillä noita on Suomessa liikenteessä toistaiseksi vain 30 kpl :) Ja varsinkin näin talvisin harvinaista harvinaisempi näky.

Niin jos nyt kyse oli paidallisesta tanssijasta... On noita paitoja kuulemma ennekin ollut parketilla, tosin aika yksinään :o

feldon sanoi:
Any publicity is good publicity... Antaa mennä vaan :cool:

Saakos jostain ostettua/ansaittua virallisia KonsoliFIN-paitoja vai pitääkö ottaa permanenttitussi käyttöön? ;)

Jona Asih sanoi:
Saakos jostain ostettua/ansaittua virallisia KonsoliFIN-paitoja vai pitääkö ottaa permanenttitussi käyttöön? ;)

Virallisia paitoja on ainoastaan ylläpidolla, eikä niitä taida olla yhtään ylimääräistä kappaletta varastossa. Eli ainakaan toistaiseksi paitoja ei ole mahdollista hankkia mitään virallista reittiä.

XShava sanoi:
On noita paitoja kuulemma ennekin ollut parketilla, tosin aika yksinään :o
Empiiristen kokemusten mukaan Konsolifin-paitaan sonnustautuneet eivät kuitenkaan poistu yksin ;)

feldon sanoi:
Empiiristen kokemusten mukaan Konsolifin-paitaan sonnustautuneet eivät kuitenkaan poistu yksin ;)

..mukana kun on yleensä yksi kaveri kummassakin kainalossa tai hieman harvinaisemmissa tapauksissa portsari.
:p

Ylös Bottom