Ruotsi - Ranska 2-2
Kyllä sai repiä hiuksiaan oikein huolella kun peli lähti liikkeelle. Tai oikeastaan koko ensimmäisen 45 minuuttisen. Minun puolelta peli lagasi niin pahoin, että battlefieldiakin olisi pelannut lagittomammin 56k modeemilla kuin se, mitä nyt saatiin pelata. Meinasin jo siinä vaiheessa kun Ruotsi teki ensimmäisen maalin, että lähden menemään ja annan luovutusvoiton, niin karmeata oli pelata. Liikkeitä piti aavistaa n. 2-3 sekunnin viiveellä, yritä siinä sitten hyökätä tai puolustaa kohtalaisesti (tämä on sitten ihan aikuisten oikeasti, ei ollut todellakaan kiva pelata).
En tiedä, minkälaista oli pelata JuRkalla toinen puoliaika, mutta ainakin minulla peli rupesi pyörimään sen jälkeen sulavasti (tietenkin, koska hostaus siirtyi minulle). Lopussa sain sitten pistettyä turbovaihteen päälle ja rankaisin kahdesti Henryllä. Lopussa oli vielä pari paikkaa, jotka nuolivat tolppaa, väärältä puolelta. Lopputulos minun mielestäni tuosta ensimmäisen puoliajan vääryydestä oli vähintäänkin oikeudenmukainen.
Pakkovoitto Hollannista niin ollaan jatkossa. Se selviää vielä tänään.
//EDIT: päivitin lohkomme tilanteen