Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifinin PES5 Turnaus II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuRka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Ja D-lohkon vimppo matsi:
Cregi(Saksa) - mandu(Uruguay) 2-6

Oli aika älytön matsi. :D Pilkunki onnistuin munaamaa. Cregillä selvästi taukoa ollu pelaamisella. Nyt on lopulliset lohkot selvillä: http://www.mandu.us/pesfinland/index.php?site=turnaukset .
Eli he, jotka on inttiin lähdössä, voi omalta kohdaltaan miettiä miten hoituu jatomatsit. Esim. minä nyt sain aika lucy luser paikan jatkopeleistä, mutta katotaan nyt ku Recobaki sai hanat auki ni kuin pitkälle riittää.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Nonniin, nyt kun vihdoin ollaan saatu alkusarja pelattua niin aloitetaan jatkopelit, eli parit olivat seuraavat:
Italia (Joecoolio) - Uruguay (mandu)
Portugali (Suola) - Tanska (Keimo)
Englanti (Truck) - Hollanti (keho)
Ruotsi (kep) - Nigeria (Supreme)
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Do dii eka jatkopeli olis nyt pelattu ja olipahan varsinanen trilleri viimeiseen rankkariin asti:

Englanti (Truck) 6 (2) - Hollanti (keho) 7 (2)

Itse matsi oli tiukkaakin tiukempi. Hollanti painoi tapojensa mukaan heti alusta kovaa päälle, mutta ei hyvistä maalipaikoista huolimatta saanut palloa häkkiin. Englanti pääsi vähin erin peliin mukaan ja pyörittikin peliä näyttävästi, joskin oikein vaarallisia paikkoja ei liiemmalti nähty. Hollanti kontrasi kuitenkin terävin vastahyökkäyksin ja olisikohan ollut Van Niistelrroy joka pääsi vetämään pallon pömpeliin nopean vastahyökkäyksen päätteeksi. Puoliajalle mentiin Hollannin 1-0 johdossa.
Englanti tuli kuitenkin pukukopista sisuuntuneena ja noin 70 min pelin jälkeen tasoitti komealla puskulla keskityksestä. Peli jatkui Englannin pyörityksellä ja yhdellä missatulla rankilla mutta tulihan se johtomaalikin sieltä juuri ennen varsinaisen peliajan loppua. 89 minuutilla. Englannnin voitto näytti jo varmalta, mutta Hollanti sai vielä yhden vastahyökkäyksen jossa pallo tuikattiin Van Nistelroyn jalkaan joka laukoi suoraan syötöstä tolppaan. Paluupallon Makaay nosti sitten hallitusti moken yli kattoon (silmät kiinni ja täysillä).
Jatkoaika ei tarjonnut mitään uutta, eikä maalia saatu hyvistä yrityksistä huolimatta joten päädyttiin rankkareihin. Hollannin mokke nappasi tuurilla Englannin ekan kudin ja kun muut onnistuivat niin trilleri oli valmis.

Hollanti siis jatkoon
:D
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

keho sanoi:
Do dii eka jatkopeli olis nyt pelattu ja olipahan varsinanen trilleri viimeiseen rankkariin asti:

Englanti (Truck) 6 (2) - Hollanti (keho) 7 (2)

Itse matsi oli tiukkaakin tiukempi. Hollanti painoi tapojensa mukaan heti alusta kovaa päälle, mutta ei hyvistä maalipaikoista huolimatta saanut palloa häkkiin. Englanti pääsi vähin erin peliin mukaan ja pyörittikin peliä näyttävästi, joskin oikein vaarallisia paikkoja ei liiemmalti nähty. Hollanti kontrasi kuitenkin terävin vastahyökkäyksin ja olisikohan ollut Van Niistelrroy joka pääsi vetämään pallon pömpeliin nopean vastahyökkäyksen päätteeksi. Puoliajalle mentiin Hollannin 1-0 johdossa.
Englanti tuli kuitenkin pukukopista sisuuntuneena ja noin 70 min pelin jälkeen tasoitti komealla puskulla keskityksestä. Peli jatkui Englannin pyörityksellä ja yhdellä missatulla rankilla mutta tulihan se johtomaalikin sieltä juuri ennen varsinaisen peliajan loppua. 89 minuutilla. Englannnin voitto näytti jo varmalta, mutta Hollanti sai vielä yhden vastahyökkäyksen jossa pallo tuikattiin Van Nistelroyn jalkaan joka laukoi suoraan syötöstä tolppaan. Paluupallon Makaay nosti sitten hallitusti moken yli kattoon (silmät kiinni ja täysillä).
Jatkoaika ei tarjonnut mitään uutta, eikä maalia saatu hyvistä yrityksistä huolimatta joten päädyttiin rankkareihin. Hollannin mokke nappasi tuurilla Englannin ekan kudin ja kun muut onnistuivat niin trilleri oli valmis.

Hollanti siis jatkoon
:D

Joo. Vieläkin ottaa päähän toi matsi :o . Voiton avaimet oli Engalnnilla käsillä kahteen otteeseen mutta kun ei niin ei. Peliajalla missattu rankkari oli kyllä ankea juttu. Lisäksi kun Owen täräytti komean syöksypuskun verkon perukoille ajassa 89´ siirtäen Englannin 2-1 johtoon voitto näytti varmalta. Ja paskat...

Kyllähän se Hollanti painoi päälle mutta Engalnnin puolustus oli rautaa (ajoittain). Eipä siinä. Kaikki kunnia Hollannille joka nousi ahdingosta voittoon. Hyvä peli oli. Seuraavaa turnausta odotellessa....
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

jeeee,turnaus pystyyn jaa sassiin. Viisi nälkäistä odottaa ja odottaaaaa!!!
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Do dii, yksi välierämatsi on jo pelattu, onkos muista kolmesta kuulunut vielä mitään? Hip, hip peliä pystyyn vaan niin saadaan turnaus läpikäytyä ja uutta pystyyn .
:D

Italia (Joecoolio) - Uruguay (mandu)
Portugali (Suola) - Tanska (Keimo)
Englanti (Truck) 6 (2) - Hollanti (keho) 7 (2)
Ruotsi (kep) - Nigeria (Supreme)
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

keho sanoi:
Do dii, yksi välierämatsi on jo pelattu
Pakko korjata, että eletään vielä puolivälierä vaihetta. ;)

Italia (Joecoolio) 0 - 2 Uruguay (mandu)
Recoba '22
Dario Silva '32

Pelataampas loppuun tämä!

Italia (Joecoolio) 0 - 2 Uruguay (mandu)
Portugali (Suola) - Tanska (Keimo)
Englanti (Truck) 6 (2) - 7 (2) Hollanti (keho)
Ruotsi (kep) - Nigeria (Supreme)
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Pitäiskö tähän laittaa joku aikaraja noille pelaamattomille peleille jotta saadaan turnaus loppuun? Jos ei noista kahdesta pelaamattomasta pelistä kuulu esim ensi viikon loppuun niin pelataan mandu loppuottelu pois niin saadaan uusikin turnaus käyntiin :D
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

keho sanoi:
Pitäiskö tähän laittaa joku aikaraja noille pelaamattomille peleille jotta saadaan turnaus loppuun? Jos ei noista kahdesta pelaamattomasta pelistä kuulu esim ensi viikon loppuun niin pelataan mandu loppuottelu pois niin saadaan uusikin turnaus käyntiin :D

Kannatetaan!!! Menee turhan paljon kyl aikaa tähän...

Seuraavaan turnaukseen vois todellakin laittaa aikarajat mihin mennessä pitää pelata ottelut. Ja muutenkin voisi harkita aikarajoja muihinkin asioihin kuten esim. joukkuueen valintaan. Jos ei ole valinnut ajallaan niin vuoro siirtyy seuraavalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Lozolla ja minulla on mennyt nyt kolmeen kertaan puhin yritys pelata peli. Kaksi ensimmäistä menivät unohduksen piikkiin ja kolmas joko yhteysongelmiin, mistä itse kärsin, ja/tai unohtamiseen. Yritetään, yritetään.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

mandu sanoi:
Pakko korjata, että eletään vielä puolivälierä vaihetta. ;)

Italia (Joecoolio) 0 - 2 Uruguay (mandu)
Recoba '22
Dario Silva '32

Pelataampas loppuun tämä!

Italia (Joecoolio) 0 - 2 Uruguay (mandu)
Portugali (Suola) - Tanska (Keimo)
Englanti (Truck) 6 (2) - 7 (2) Hollanti (keho)
Ruotsi (kep) - Nigeria (Supreme)

Hä? Oonko mä muka vielä tossa mukana? Sain sellasen käsityksen että oon jo puonnu.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

soijapapu sanoi:
Hä? Oonko mä muka vielä tossa mukana? Sain sellasen käsityksen että oon jo puonnu.
Rutto läks inttii ja olit sen lohkon kolmas. Joten pelaappa matsi.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Mites Kun Pessin networkkiin kirjautuu kaikki menee hienosti siihen asti kun tulee ne User ID password jutut, niin mitä siihen pitää pistää kun ainakin tuon Cs tunnuksen ja salasanan pistin (melko varmasti oikein) eikä yhdistänyt. Joten kysymys kuuluukin pitääkö Pessiin tehdä jotkin omat tunnukset vai..?
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Jäi taas allekirjoittaneen unohtamisen takia pelaamatta tuo minun ja LoZon jatkopeli, ja luovutin mahdollisen jatkopaikkani LoZolle. Jäljellä olisi enä tuo Suolan ja Keimon peli, niin finalistit ovat selvillä.
 
Ylös Bottom