Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Xbox edustaa suljettua kommunistista järjesteltää.
Menee skitsofreeniseksi...... :confused:

Täällä yhdistät Xboxin kommunismiin ja toisaalla Yhdysvaltojen oikeistohallintoon.. :rolleyes:

Sitten oli vielä se rasismijuttu. :p

Xbox pelien ei titenkään pidä toimia PS2:ssa, koska Xbox edustaa suljettua kommunistista järjesteltää.
Samalla logiikallako MAC ohjelmat eivät toimi PC:lla?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka

Kyllä minä vain olen käyttänyt samoja ohjelmia niin Macissä, kuin PC:ssä. Ohjelmat on tosin pitänyt kääntä lähdekoodista. Avoimessa ympäristössä ohjelmia pystyy helposti porttamaan erilaisille arkkitehtuureille suhteellisen vaivattomasti, kun dokumentaatio ja lähdekoodi on saatavilla.

Ja samalla logiikallako PS2 pelit ei toimi Boksissa?

Bill Gates työstää parhaillaan kommunistista manifestia.

Linuxin pyöriminen kyseisessä laitteessa osoittaisi sen olevan avoimen standardin mukainen laite. Xbox pelien ei titenkään pidä toimia PS2:ssa, koska Xbox edustaa suljettua kommunistista järjesteltää. Linux on aivoin järjestelmä ja se on suhteellisen helposti portattavissa monenlaiseen avoimeen rautaan. Xbox taasen edustaa täysin päinvastaista linjaa. Voi nimittäin olla,. että koko laite ei edes toista specifikaation mukaisia mp3:sia vaan käyttää täysin omaa standardia ja omaa mp3 formaattia. Olen melko varma, että M$ pyrkii jossain vaiheessa saamaan oman formaattinsa standardiksi ja syrjäyttämään kaikki muut musiikki formaatit. Huono puoli tässä on kilpailun rajoittuminen.
Miksi pitäisi yrittää yhtään mitenkään osoittaa että kone on avoimen standardin mukainen laite?

Väärin, Xbox edustaa konsolilinjaa. Itse en keksi yhtään syytä miksi KONSOLISSA pitäisi pystyä itse vaihtamaan käyttis.

Eikös Xboxissa omat musat tallennu wma-muodossa? (eli MS:n oma)

btw. Eikö kaikki yhtiöt halua että juuri heidän formaattinsa olisi se "standardi"? ("Eiku tehään tästä tahallaan huono että kilpailijatkin pärjää")

M$:llä on tässä myös se taka-ajatus, että pystytään kokoajan myymään uusia laitteita, kun vanhat vanhenevat. Kun laitetta ei voi päivittää, pitää kuluttajan ostaa uusi.

Palladium tulee ilmeisesti mahdollistamaan koneen valvomisen ulkopuolisen tahon kautta. M$ on jo vastaavia virityksiä yrittänyt, mutta toistaiseksi ne ovat kaatuneet kuluttajien vastustukseen.

On turha aliarvoida tavallista kuluttajaa, koska se voi olla monta kertaa viisaampi, kuin me kuvittelemme. Vaikka laitteessa olisi enemmän hyviä, kuin huonoja ominaisuuksia niin siltikin yksi huono/negatiivinen ominaisuus voi vaikuttaa paljon laitteen menestymiseen.
Kokoajan uusia? Itse taas uskon että uusia koneita tulisi (ainakin pelilliseltä raudalta) tasan yhtä usein kuin nykyään konsoleita. (Edelleen, kyseessä ei ole PC)

En paljoa Palladiumista tiedä, mutta minulla oli sellainen käsitys että se vain estää laittoman softan ajamisen koneessa.

Turha on aliarvoida juu, vaikka itse uskotkin että kuluttajat olisivat valmiita ostamaan kokoajan uusia versioita samasta laitteesta

btw. Minä olen tavallinen kuluttja, saatan siis olla monta kertaa viisampi kuin luulen? ;)

Itse ottaisin lähtökohdaksi jonkun nykyisen dvd-soittimen soittimen Sonyn mallistosta ja lähtisin siihen lisäämään peli- ja verkko-ominaisuuksia. Varmaan tulisi kalliimpi laite, mutta tulisipahan ainakin kunnollinen.
Eli tekisit DVD-soittimen jolla voi pelata, etkä pelikonsolia jolla voi katsoa leffoja?

Minä tuomitsen homman jo nyt, jos aletaan puhumaan videoiden ja kuvien editoinnista. Editointi ei kuulu viihdekeskukseen vaan katselu.

Macin hiiri pohjautuu täysin kuluttaja tutkimukseen. Yhdelläkin napilla tulee toimeen, jos käyttöjärjestelmä on suunniteltu hyvin.
Lainaus sun edellisestä viestistä:
"Niin kauan ihmiset tulevat ostamaan tietokoneita, kun ainoastaan niillä pystyy muokkaamaan digitaalikuvia, tekemään kotivideoita ja kirjoittamaan dokumentteja yms..."
Jotenkin sain tuosta sen kuvan että näissä viihdelaitteissa pitää sinun mielestä olla nuo ominaisuudet. Niin, kukas pakottaa käyttämään juuri niitä ominaisuuksia joista ei pidä? Vai onko siinä jotain pahaa että koneessa on ominaisuuksia yli omien tarpeiden? Kun nuo ekstraominaisuudet tuskin loppuvat tuohon kuvien/videoiden editointiin.

Tuleehan sillä yhdellä napilla toimeen juu, kuten myös autolla jossa on vain vasemmalla puolella ovet, mutta itse en tuollaiseen "ominaisuuksien pakko karsimiseen" oikein helposti totu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Kyllä minä vain olen käyttänyt samoja ohjelmia niin Macissä, kuin PC:ssä. Ohjelmat on tosin pitänyt kääntä lähdekoodista.
Kaikkien MAC ohjelmien lähdekoodit ovat kaikkien saatavilla ja helpolla porttauksella toimivat eri raudalla ja käyttöjärjestelmällä varustetussa koneessa, niinkö? Ja vaikka toimisivatkin, tässä on kyse aivan eri asiasta.

Aika paljon pitää Microsoftia ja Bill Gatesia vihata, että todellisuudentaju hämärtyy tällä lailla. En tarkoita vaan tätä threadia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Miksi pitäisi yrittää yhtään mitenkään osoittaa että kone on avoimen standardin mukainen laite?

Valmistajan tehtävä on halutessaan osoittaa laitteen täyttävän avoimen standardin vaatimukset.

Itse kyllä näen avoimessa ympäristössä paljon etuja verrattuna sujettuun standardiin. Avoimuus mahdollistaa huomattavasti paremmin ihmisten mahdollisuuden osallistua kehitystyöhön ja antaa komentteja. Avoin standardi mahdollista nopeamman tuotekehityksen, koska useimmilla ihmisillä on mahdollista ottaa siihen osaa. Lisäksi avoimeen standardiin on helmpompi luottaa, koska halutessaan voi ottaa selvää mitä kaikki pitää sisällään.

Väärin, Xbox edustaa konsolilinjaa. Itse en keksi yhtään syytä miksi KONSOLISSA pitäisi pystyä itse vaihtamaan käyttis.

Minä en ole missään vaiheessa puhut käyttöjärjestelmän vaihtamisesta. Olen puhunut avoimista standardeista/ympäristöstä.

Eikös Xboxissa omat musat tallennu wma-muodossa? (eli MS:n oma)

En tiedä, kun en omista Xboxia, mutta arvatenkin. Jos musiikki olisi esim. mp3-muodossa niin sen voisi tallentaa esim. iPodiin ja ottaa mukaan.

btw. Eikö kaikki yhtiöt halua että juuri heidän formaattinsa olisi se "standardi"? ("Eiku tehään tästä tahallaan huono että kilpailijatkin pärjää")

Ajatellaan esim. DVD-formaattia niin käsittääkseni sitä ei ollut pelkästään yksi yritys kehittämässä vaan joukko viihde-elektronikan jättiläisiä yms... On varaallista, jos M$ pääsee huseeraamaan esim. digitaalisen formaatin puolella ja kehittämään täysin maailmanlaajuisen standardin. M$:lla on määrävämarkkina-asema ja on todennäköistä, että ympäristöstä tulee suljettu. Tämä taas johtaa siihen, että M$ pystyy täysin kontrolloimaan, kuka saa käyttää ja miten saa käyttää. Mitään takeita ei ole, että M$ antaisi täydellisen speksin formaatista valmistajille.

Kokoajan uusia? Itse taas uskon että uusia koneita tulisi (ainakin pelilliseltä raudalta) tasan yhtä usein kuin nykyään konsoleita. (Edelleen, kyseessä ei ole PC)

Digi-tv? Digi-tv on hyvä esimerkki siitä kuinka laitteet kehittyvät ja ominaisuuksia tulee lisää. Tehdään vain uusista laitteista yhteensopivia edellisten kanssa. Näin on juuri digitelevisiossa. Nykyisillä laiteilla pystyy katsomaan tv-kanavia, mutta ei hyödyntämään tulevaisuudessa tulevia ominaisuuksia.

En paljoa Palladiumista tiedä, mutta minulla oli sellainen käsitys että se vain estää laittoman softan ajamisen koneessa.

Mikään ei estä siihen laittamasta jotain muutakin. Yhdysvalloilla on mahtavat asetelmat ja heillä on oikeastaan mahdollisuus tehdä mitä vain.

Turha on aliarvoida juu, vaikka itse uskotkin että kuluttajat olisivat valmiita ostamaan kokoajan uusia versioita samasta laitteesta

Katsotaan nyt mitä tulee käymään digitelevision tai uuden sukupolven kännyköiden kanssa.

btw. Minä olen tavallinen kuluttja, saatan siis olla monta kertaa viisampi kuin luulen? ;)

Yleensä on ollut tapana aliarvioida kuluttajia. Kuluttajat kyllä pystyvät muuttamaan isojenkin yritysten päätöksiä.

Eli tekisit DVD-soittimen jolla voi pelata, etkä pelikonsolia jolla voi katsoa leffoja?

Lähtisin nimenomaan erllis dvd-soittimeen lisäämään konsoliominaisuuksia. Nykyisissä konsoleissa, kun tuo dvd-puoli on suhteellisen heikkoa laadultaan. Ehdottomasti olisi johdottomat ohjaimet. Mahdollisimman pitkälle johdoton ympäristö.

Lainaus sun edellisestä viestistä:
"Niin kauan ihmiset tulevat ostamaan tietokoneita, kun ainoastaan niillä pystyy muokkaamaan digitaalikuvia, tekemään kotivideoita ja kirjoittamaan dokumentteja yms..."
Jotenkin sain tuosta sen kuvan että näissä viihdelaitteissa pitää sinun mielestä olla nuo ominaisuudet. Niin, kukas pakottaa käyttämään juuri niitä ominaisuuksia joista ei pidä? Vai onko siinä jotain pahaa että koneessa on ominaisuuksia yli omien tarpeiden? Kun nuo ekstraominaisuudet tuskin loppuvat tuohon kuvien/videoiden editointiin.

Nimenomaan viihdelaite on tarkoitettu katseluun, ei editointiin! Minä haluan nähdä sellaisen ihmisen joka harrastaa kuvankäsittelyä televisioruudulta. Ei tule toimimaan. Toiseksi en näe mitään järkeä editointiominaisuuksilla jossain olohuoneen konsolissa.

Inertia, mistä moinen viha MSää kohtaan? En voi kertakaikkiaan ymmärtää miten kaikki voi jollekkin mennä jonkin MS-H8R filtterin läpi.

En voi kestää globalisaatiota vastustavia kommunisteja. Pitäkää avoin lähekoodi kaukana videopeliteollisuudesta ja antakaa kaikkien pyrkiä nostamaan itsensä muiden yläpuolelle, standardiksi, monopoliasemaan ja vaikka mihin. Tämä on katsokaas sitä kilpailua. Eräs tunnettu ajattelija sanoi:

Olen melko varma, että M$ pyrkii jossain vaiheessa saamaan oman formaattinsa standardiksi ja syrjäyttämään kaikki muut musiikki formaatit. Huono puoli tässä on kilpailun rajoittuminen.

Jos MS ei moiseen pyrkisi, se olisi heti vähemmän kilpailua. Tuo on siis pitkälti roskaa. Jollei mp3a (ja turha selittää mistään mp3n vapaasta levityksestä ja lähdekoodista, Frauhofner konserni ymmärsi vain laittaneensa vapaaseen levitykseen jotain kullan arvoista liian myöhään - tuote oli tarkoitettu kaupallisesti hyödynnettäväksi. Tokihan yrittivät oikeusteitse periä maksua jos jonkinlaista mutta se oli jo myöhäistä) olisi, niin Sonyn minidisk voisi mahdollisesti olla dominoiva standardi kannettavien soitinten saralla, ja tästähän kaikki innolla maksaisivat Sonylle lisenssiä niin maan helvetisti - takuulla enemmän mitä nyt. Paitsi että näin ei olisi käynyt koska MS olisi kehitellyt WMA:n kilpailemaan ja näin maailma on taas parempi paikka elää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
En voi kestää globalisaatiota vastustavia kommunisteja. Pitäkää avoin lähekoodi kaukana videopeliteollisuudesta ja antakaa kaikkien pyrkiä nostamaan itsensä muiden yläpuolelle, standardiksi, monopoliasemaan ja vaikka mihin. Tämä on katsokaas sitä kilpailua.
Tuskin se avoin lähdeskoodi niiin paha asia olisi, mahdollistaisihan tämä esim. pelien modauksen joka taasen pidentäisi pelin ikää mikä mielestäni ei ole paha asia ollenkaan. Näin siis teoriassa.

PS.
Kapitalismi on pahasta, sano köyhä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu Jos MS ei moiseen pyrkisi, se olisi heti vähemmän kilpailua. Tuo on siis pitkälti roskaa. Jollei mp3a (ja turha selittää mistään mp3n vapaasta levityksestä ja lähdekoodista, Frauhofner konserni ymmärsi vain laittaneensa vapaaseen levitykseen jotain kullan arvoista liian myöhään - tuote oli tarkoitettu kaupallisesti hyödynnettäväksi. Tokihan yrittivät oikeusteitse periä maksua jos jonkinlaista mutta se oli jo myöhäistä) olisi, niin Sonyn minidisk voisi mahdollisesti olla dominoiva standardi kannettavien soitinten saralla, ja tästähän kaikki innolla maksaisivat Sonylle lisenssiä niin maan helvetisti - takuulla enemmän mitä nyt. Paitsi että näin ei olisi käynyt koska MS olisi kehitellyt WMA:n kilpailemaan ja näin maailma on taas parempi paikka elää.

(sektori)

Microsoftia syytetään kilpailun tappamisesta

Joukko merkittäviä ohjelmisto-, tietoliikenne- ja elektroniikkayhtiöitä teki eilen tiistaina valituksen Microsoftista Euroopan Komissiolle syyttäen ohjelmistojättiä kilpailun tappamisesta XP-käyttöjärjestelmällään. CCIA (Computer and Communications Industry Association) luovutti Komissiolle 260-sivuisen valituslauselman, jossa se toteaa, että Komission tulisi tarkastella Microsoftin markkinointitaktiikkaa kokonaisuutena, järjestelmällisenä yrityksenä ylläpitää monopoliasemaa. CCIA sanoo taistelevansa kuluttajien puolesta. "Microsoftin musertavan ylivoimainen asema ja sen aseman väärinkäyttö tavoittaa Euroopan joka kolkan ja haittaa käytännössä jokaista yritystä ja kuluttajaa, joka käyttää tietokonetta", todetaan CCIA:n raportissa.

CCIA:n syytöksiä voidaan pitää erittäin merkittävinä jo sen vuoksi, että CCIA:n jäsenistöön kuuluu todellisia suuryhtiöitä, kuten Eastman Kodak, Fujitsu, Nokia, NTT Communications, Sun Microsystems, AOL Time Warner sekä Oracle. CCIA:n johtaja Ed Black kertoi, että tapaus tuotiin esille Brysselissä, koska Euroopan Komissiossa on viisaita henkilöitä, kun taas USA:n oikeusministeriöstä ovat viisaat henkilöt jo poistuneet. Euroopan Komissio ilmoitti, että se aikoo tutkia uutta valitusta, muttei aio yhdistää sitä meneillään olevaan tapaukseen, jossa Microsoftia syytetään epäreilujen kilpailutapojen käytöstä.

Tech Firms File New Microsoft Complaints to EU

Minidiscistä ei koskaan tullut yhtään mitään kalliiden laitteiden ansiosta. Minidiscissä on paljon hyviä ominaisuuksia ja se soveltuu mainiosti kannettaviin laitteisiin. Harmi vain, kun soittimet ovat kalliita.

(sektori)

Microsoftia syytetään kilpailun tappamisesta

Jos tuo on vastaus kysymykseeni siitä miksi vihaat MSää, niin miksi et vihaa Nintendoa joka on moisesta tuomittu jo useaan otteeseen, toisin kuin MS jota tiedettävästi on vain syytetty. Jos tuo liittyi johonkin muuhun niin selvennys lienee paikallaan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Minä en ole missään vaiheessa puhut käyttöjärjestelmän vaihtamisesta. Olen puhunut avoimista standardeista/ympäristöstä.
No jotain ainakin valitit siitä kun tuossa Xbox 2:ssa ei voisi ajaa Linuxia. Toisaalta tuollainen viihdejärjestelmä voisi myydä paremmin mikäli se hyväksyisi käyttäjienkin tekemän softan eikä vain kaupallista, mutta silloin pitäisi taas varmaan miettiä liikaa suojauksia piratismia vastaan ja tällöin taitaa olla helpompaa luopua käyttäjien tekemästä softasta.

Yleensä on ollut tapana aliarvioida kuluttajia. Kuluttajat kyllä pystyvät muuttamaan isojenkin yritysten päätöksiä.
Toisaalta usein ehkä syystäkin. Kuluttajat kyllä pystyvät vaikuttamaan, mutta ilmeisesti aika harvoin yrittävät todella vaikuttaa sillä se tuntuu niin epätoivoiselta. Kuluttajia on myös helppo ohjailla mainoksilla yms. jutuilla.

Lähtisin nimenomaan erllis dvd-soittimeen lisäämään konsoliominaisuuksia. Nykyisissä konsoleissa, kun tuo dvd-puoli on suhteellisen heikkoa laadultaan.
Näin... oletko varma ettei samat ongelmat tulisi mukana, mutta toisinpäin. Eli hyvä dvd-toisto, mutta pelirauta kusee. Taitaa konsoleiden dvd-toiston laatu liittyä kopioinnin estoyrityksiin sillä rautahan niissä riittää siihen mainiosti.

Nimenomaan viihdelaite on tarkoitettu katseluun, ei editointiin! Minä haluan nähdä sellaisen ihmisen joka harrastaa kuvankäsittelyä televisioruudulta. Ei tule toimimaan. Toiseksi en näe mitään järkeä editointiominaisuuksilla jossain olohuoneen konsolissa.
Totta, mutta mitä haittaa niistä ominaisuuksista on? En vieläkään ymmärrä miten laite huononee siitä että siinä on ylimääräisiä ominaisuuksia.

Jos tuo on vastaus kysymykseeni siitä miksi vihaat MSää, niin miksi et vihaa Nintendoa joka on moisesta tuomittu jo useaan otteeseen, toisin kuin MS jota tiedettävästi on vain syytetty. Jos tuo liittyi johonkin muuhun niin selvennys lienee paikallaan.

Nintendo on pieni peluri verrattuna M$:iin. Kannattaa myös huomioida, että M$ vastaa on nyt tälläkin hetkellä useita syytteitä eri oikeusasteissa ja ainkin osa syytteistä täysin perusteltuja.

Minä vihaan isoja yrityksiä, jotka yrittävät keinoja kaihtamatta vallata itselleen lisää tilaa markkinoilta.

Ostin viikonloppuna Reilunkaupan banaaneja, koska ne maistuvat paremmilta, kuin Chiquitan vastaavat.

http://www.thirdworldtraveler.com/Transnational_corps/ChiquitaBanana.html

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

No jotain ainakin valitit siitä kun tuossa Xbox 2:ssa ei voisi ajaa Linuxia. Toisaalta tuollainen viihdejärjestelmä voisi myydä paremmin mikäli se hyväksyisi käyttäjienkin tekemän softan eikä vain kaupallista, mutta silloin pitäisi taas varmaan miettiä liikaa suojauksia piratismia vastaan ja tällöin taitaa olla helpompaa luopua käyttäjien tekemästä softasta.

Ei laitteessa tietenkään pakko ole ajaa Linuksia. Voi siinä aivan hyvin ajaa M$ Windowsia yms... Fritz chippi kyllä viimekädessä hoitaa kopiosuojauksen ja sen, että Linuxia ei ajeta. Linuxin pyöriminen laitteessa vähin toimenpitein osottaisi laitteen kuulumisen avoimen standardin piiriin. Linuxin sijaan kannattaisin konsoli Windowsin lisenssiehtojen muuttamista siten, että entistä laajemmalla joukolla olisi mahdollista tehdä softaa laitteelle vähin kustannuksin. M$:n pitäisi pistää kehitystyöpaketit edullisesti jakoon.

Toisaalta usein ehkä syystäkin. Kuluttajat kyllä pystyvät vaikuttamaan, mutta ilmeisesti aika harvoin yrittävät todella vaikuttaa sillä se tuntuu niin epätoivoiselta. Kuluttajia on myös helppo ohjailla mainoksilla yms. jutuilla.

Suomessa kuluttajat ovat turhan laiskoja valittamaan. Kossu asiassa sentään saatiin vipinää. Luulempa, että kun aletaan koskemaan kansallisiin perinteisiin kuten kossu tai sinappi niin johan ihmiset alkavat heräämään.

Näin... oletko varma ettei samat ongelmat tulisi mukana, mutta toisinpäin. Eli hyvä dvd-toisto, mutta pelirauta kusee. Taitaa konsoleiden dvd-toiston laatu liittyä kopioinnin estoyrityksiin sillä rautahan niissä riittää siihen mainiosti.

Konsoleihin ei ole edes haluttu kunnon hifi dvd-toistoa, koska on haluttu tehdä mahdollisimman halpa laite ja kerätä voitto peleistä. Itse tekisin toisinpäin eli kalliimpi sekä parempi laite ja halvemmat pelit.

Totta, mutta mitä haittaa niistä ominaisuuksista on? En vieläkään ymmärrä miten laite huononee siitä että siinä on ylimääräisiä ominaisuuksia.

Turhat epäkäytännölliset ominaisuudet nostavat laitteen hintaa ja toimimattomista ominaisuuksista ei ole, kuin haittaa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Konsoleihin ei ole edes haluttu kunnon hifi dvd-toistoa, koska on haluttu tehdä mahdollisimman halpa laite ja kerätä voitto peleistä. Itse tekisin toisinpäin eli kalliimpi sekä parempi laite ja halvemmat pelit.

Turhat epäkäytännölliset ominaisuudet nostavat laitteen hintaa ja toimimattomista ominaisuuksista ei ole, kuin haittaa.

Kalliimpaa laitetta on vaikeampi myydä. Sony olisi toisaalta kussut omille nilkoilleen jos PS2:ssa olisi hifi DVD-toisto halpaan hintaan yhdessä pelikoneen kanssa.

Niin, no kenelle ne on epäkäytännöllisiä ja kenelle ei. (tai oikeastaan hyödyllisiä) Oletko jo testannut Xbox 2:sta vai mistä sait päähäsi että nuo ominaisuudet ovat toimimattomia?

btw. Kuvitteleeko joku teistä että tuo Xbox 2:n kuvan/videon editointi on tarkoitettu ammattikäyttöön tai siihen että muokkailtuja kuvia voisi verratta ammattilaislaitteilla tehtyihin? Eiköhän nuo kumminkin ole suunnattu ihan Matti Meikäläisille jotka ehkäpä katselevat niitä kuviaan sitten tuolla Xbox 2:lla eli tuskin sinne edes yritetään työntää mitään photoshoppeja sisälle.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Kalliimpaa laitetta on vaikeampi myydä. Sony olisi toisaalta kussut omille nilkoilleen jos PS2:ssa olisi hifi DVD-toisto halpaan hintaan yhdessä pelikoneen kanssa.

Niin, no kenelle ne on epäkäytännöllisiä ja kenelle ei. (tai oikeastaan hyödyllisiä) Oletko jo testannut Xbox 2:sta vai mistä sait päähäsi että nuo ominaisuudet ovat toimimattomia?

btw. Kuvitteleeko joku teistä että tuo Xbox 2:n kuvan/videon editointi on tarkoitettu ammattikäyttöön tai siihen että muokkailtuja kuvia voisi verratta ammattilaislaitteilla tehtyihin? Eiköhän nuo kumminkin ole suunnattu ihan Matti Meikäläisille jotka ehkäpä katselevat niitä kuviaan sitten tuolla Xbox 2:lla eli tuskin sinne edes yritetään työntää mitään photoshoppeja sisälle.

Niinpä! Ja mitä haittaa näistä ominaisuuksista muka on, jos laitteein hinta ei nouse pilviin. Ei niin mitään. Plussa on plussaa, oli plussasta sitten hyötyä tai ei.

Minä vihaan isoja yrityksiä, jotka yrittävät keinoja kaihtamatta vallata itselleen lisää tilaa markkinoilta.

Huh, taidat todella vihata Nokiaa ja Sonya. No, meitä on moneen junaan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa (Xbox2)?

Siksipä et olekaan töissä konsolifirmojen markkinointipuolella.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konsolin ja tietokoneen erot tulevaisuudessa

Siksipä et olekaan töissä konsolifirmojen markkinointipuolella.

En ole, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut markkinoinnista.

Huh, taidat todella vihata Nokiaa ja Sonya. No, meitä on moneen junaan.

Nyt on käytössä Siemensin kännykkä. Sonyn ES-sarjan dvd-soitin on sentään käytössä, koska oli aikonaan paras hinta/laatu suhteeltaan.

Itse en vain pidä M$:n tavasta toimia markkinoilla ja vielä vähemmän nähtyäni äsken elokuvan Valtion vihollinen.

Ylös Bottom