Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Kui?Hex sanoi:Ja sitten lukko?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kui?Hex sanoi:Ja sitten lukko?
SAZU sanoi:Ensiksi voin sanoa että se oli aika kärjistetty esimerkki.
Tosin monet pelin tehtävistä olivat jo olemassa Ryuta Kawashiman aikaisemmin kirjoittamassa kirjassa ja proffa oli julkaissut jo 2001 tutkimuksen (NintendonMahewcoro sanoi:Aivan valtavaksi myyntimenestykseksi noussut Brain Training oli tietyllä tavalla nopeasti valmistettu peli - varsinaisen pelin kehittäminen vei 9 hengen tiimiltä 90 päivää. Tosin tätä ennen oli kuukausien valmisteluvaiheet, joten jos nämä laskee mukaan, ei pelin kehittäminen ollut kovin nopeaa. Lisää Brain Trainingista Britishgamingissa.
Oliver sanoi:Tosin monet pelin tehtävistä olivat jo olemassa Ryuta Kawashiman aikaisemmin kirjoittamassa kirjassa ja proffa oli julkaissut jo 2001 tutkimuksen (Nintendon) videopelien negatiivisesta vaikutuksesta lasten aivojen kehitykseen: http://mentalhealth.about.com/cs/familyresources/a/videojap.htm
Eli valmisteluvaiheeseenkaan ei lähdetty ihan tyhjältä pöydältä.
Hex sanoi:Onko tämä "peli viikossa" nyt hauskaa vai pelkästään hemmetin typerää?
Ehkä kumpaakin.
Liquit sanoi:Aika n00b firma se Remedykin näköjään.
Smurffi sanoi:tekivät Max Paynea suotta monta vuotta...![]()