Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Minulla jäi täysi tonni kolmesta achievementista kiinni, mutta esim. "aja 1000 erikoiskoetta" tuntui sellaiselta, ettei vaan maksa vaivaa, vaikka varmaan siihen joku nopeampikin konsti on kuin oikeasti ajaa 1000 erikoiskoetta.
Tämä itsellä myös tekemättä. Kauhistellut, että tuohon menee ikä ja terveys että tuon saa. Katsoin youtubesta, että miten sen saa mahdollisimman nopeasti ja tässä video. Siltikin tuo vie tunteja ja tunteja. Kunnon kestävyyskoe tämä saavutus. Ilmeisesti 700 kertaan menee yli 4 tuntia, että onko vaivan arvoinen? Plus vielä kun mistään ei näe tilastoja montako erikoiskoetta olet jo ajanu...

 
Tämä itsellä myös tekemättä. Kauhistellut, että tuohon menee ikä ja terveys että tuon saa. Katsoin youtubesta, että miten sen saa mahdollisimman nopeasti ja tässä video. Siltikin tuo vie tunteja ja tunteja. Kunnon kestävyyskoe tämä saavutus. Ilmeisesti 700 kertaan menee yli 4 tuntia, että onko vaivan arvoinen? Plus vielä kun mistään ei näe tilastoja montako erikoiskoetta olet jo ajanu...


Itse hankin tonnin tuosta aikanaan hieman fuskaamalla. Latasin cronusmaxiin pienen scriptin, joka tietyllä erikoiskokeella ajoi sopivasti täysiä keskeytyskuntoon ja sitten näppäili itsekseen valikosta restartin tms, niin johan tuli erikoiskokeita ajetuksi vaivatta. Eipä sitten tarvinnut väkisin tuota itse tahkota :D

Boksilla muistaakseni tracker toimi saavutuksista, joten sieltä pystyi tarkistamaan, että paljonko suunnilleen puuttuu.
 
Ylös Bottom