Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla jäi täysi tonni kolmesta achievementista kiinni, mutta esim. "aja 1000 erikoiskoetta" tuntui sellaiselta, ettei vaan maksa vaivaa, vaikka varmaan siihen joku nopeampikin konsti on kuin oikeasti ajaa 1000 erikoiskoetta.
Tämä itsellä myös tekemättä. Kauhistellut, että tuohon menee ikä ja terveys että tuon saa. Katsoin youtubesta, että miten sen saa mahdollisimman nopeasti ja tässä video. Siltikin tuo vie tunteja ja tunteja. Kunnon kestävyyskoe tämä saavutus. Ilmeisesti 700 kertaan menee yli 4 tuntia, että onko vaivan arvoinen? Plus vielä kun mistään ei näe tilastoja montako erikoiskoetta olet jo ajanu...

Tämä itsellä myös tekemättä. Kauhistellut, että tuohon menee ikä ja terveys että tuon saa. Katsoin youtubesta, että miten sen saa mahdollisimman nopeasti ja tässä video. Siltikin tuo vie tunteja ja tunteja. Kunnon kestävyyskoe tämä saavutus. Ilmeisesti 700 kertaan menee yli 4 tuntia, että onko vaivan arvoinen? Plus vielä kun mistään ei näe tilastoja montako erikoiskoetta olet jo ajanu...

Itse hankin tonnin tuosta aikanaan hieman fuskaamalla. Latasin cronusmaxiin pienen scriptin, joka tietyllä erikoiskokeella ajoi sopivasti täysiä keskeytyskuntoon ja sitten näppäili itsekseen valikosta restartin tms, niin johan tuli erikoiskokeita ajetuksi vaivatta. Eipä sitten tarvinnut väkisin tuota itse tahkota :D

Boksilla muistaakseni tracker toimi saavutuksista, joten sieltä pystyi tarkistamaan, että paljonko suunnilleen puuttuu.

The game will be launching into an early access period later this year (PC), and will follow up with a PS5 version sometime in 2025. Are you liking the look of #DRIVE Rally? Drift into the comments section below.

Itse hankin tonnin tuosta aikanaan hieman fuskaamalla. Latasin cronusmaxiin pienen scriptin, joka tietyllä erikoiskokeella ajoi sopivasti täysiä keskeytyskuntoon ja sitten näppäili itsekseen valikosta restartin tms, niin johan tuli erikoiskokeita ajetuksi vaivatta. Eipä sitten tarvinnut väkisin tuota itse tahkota :D

Boksilla muistaakseni tracker toimi saavutuksista, joten sieltä pystyi tarkistamaan, että paljonko suunnilleen puuttuu.
Ite ajattelin ensin myös käyttää tuota Youtubesta löytyvää keinoa, missä auto mällätään lunastuskuntoon ekan 10s sisään ja restartilla uutta yritystä, mutta siinä alkoi hämäämään tosiaan se, että ei trackata lainkaan näitä restartteja, joten jos jossain kohtaa mielenkiinto hiipuis, ei pystyis sanoo, jäikö tää viimeinen trophy muutamasta kymmenestä restartista vaiko muutamasta sadasta kiinni.

Joten uusi suunnitelma ois ajaa 12 stagen custom ralleja Indonesian 2,5km pätkällä siten, että tavoitteena ajaa tuo custom rally jokaisella pelistä löytyvällä autolla. Siitä taitaa uramoodin staget mukaan lukien saada melkein 800 stagea täyteen, joten loput 200 meneekin sitten vaikka vasurilla...

Ylös Bottom