Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Vastaus: Konsolirallipelit

Miten tuollainen kfin-sarja käytännössä toimisi?

Oikeastaan vaikka ihan samalla periaatteella kuin vaikkapa rallin MM-sarja.

PC:llä se tapahtuu niin että joku luo www.dirtgame.com/leagues saitilla sarjan mihin määrittää osakilpailut, autot, huolto taukojen välit, saako ottaa restartin yksittäisestä ek:sta tai vaikka koko rallista, osakilpailujen kesto, esim vaikka viikko aikaa ajaa osakilpailu, ynnä muuta:)

Sitten kun on liittynyt sarjaan se ilmestyy pelin leagues valikkoon mistä pääsee ajamaan, murobbs sarjassa tais olla yli 1000 kuskia.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Mitä nyt itse oon netistä hakenu niin näyttää siltä ettei Dirt Rallyssa ole tukea tuolle Thrustmaster T80 ratille mikä mulla on Pleikkarille? Tosin se on varmaan tämän hetken tilanne...
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Mitä nyt itse oon netistä hakenu niin näyttää siltä ettei Dirt Rallyssa ole tukea tuolle Thrustmaster T80 ratille mikä mulla on Pleikkarille? Tosin se on varmaan tämän hetken tilanne...

Eikö oliskin makea tilanne kun ei tulis edes missään vaiheessa. Itellä on T150 sille varmaan löytyy. Mutta se ihanuus tulee siinä että monikohan on joutunu sanomaan PS3 ja logitech ratin jälkeen että sony haista.... Luultavasti se tuki kyllä tulee vielä sillekin mallille. Ainakin toivottavaa se olis, niitäkin ratteja aika monelta löytyy.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Ihan huippua oli vedellä lööbissä 131 abarth rally fiiatilla suomen erikoiskokeita menemään....
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Viikko ajettu Loebia ja tämä alkaa jo nyt kyllästyttämään. Ei vaan voi mitään että oudon ohjauksen/ ajotuntuman takia pelistä ei voi täysillä nauttia ja ajaminen on suurimmilta osin tylsää.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

En tiedä millä ajat mutta omasta mielestäni juuri ohjaus on tässä pelissä parasta. Ikinä aiemmin rallipeleissä ei ohjaus ole ollut näin tarkka ja rattiin välittyvät liikkeet, tien eri pinnat ole tuntuneet näin aidoilta. Itse ajan t300 ja säätönä on säde automaatilla ja sitten itse ratista säädän sen 540:lle jolloin omaan käteen tuo tuntuu hyvältä ja auto taittuu mutkiin todella hyvin.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

[video=youtube;DVFGDXocSIM]https://www.youtube.com/watch?v=DVFGDXocSIM[/video] Siittä omaa ajelua. Finland paijala. Autona lööbi DS3. Kytkin ja H pattern vaihteet. Muutamia virheitä siinä tuli :D Aika 3:22
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolirallipelit

Kivahan näitä on katsoa. Olitko säätänyt vaihteistoa, kun menit vain 3 & 4 vaihteella?
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Kivahan näitä on katsoa. Olitko säätänyt vaihteistoa, kun menit vain 3 & 4 vaihteella?

Ajan aina vakio asetuksilla kun en osaa säätää, menee yleensä huonommaks vaan :D Ei kantti kestänyt ajaa kovempaa :D Mikäs on omenaraado aika kyseisellä EK:lla
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Tosi typerää ettei lööppi anna vertailla aikoja kavereihin tai ylipäätään muihin pelaajiin. Jotenkin pitäisin sitä itsestään selvyytenä nykypäivänä.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Uutta Traileria Dirt Rallysta

[video=youtube;6tI3doctnZ0]https://www.youtube.com/watch?v=6tI3doctnZ0[/video]

[video=youtube;_kmsHWH5fuc]https://www.youtube.com/watch?v=_kmsHWH5fuc[/video]

Tämä peli tulee räjäyttämään PS4:sella pankin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolirallipelit

Pitihän se loebbi ralli itekki hankkia kivaltahan tämä tuntuu, mutta eikö tässä ole varsinaista mm-sarjaa ku vaan yksittäisiä pätkiä edes joku juniori homma. vai miten tässä homma toimii olen tuolla career modessa vaan ajellu pösöllä siellä ja täällä, ois kiva vetää joku pitempi sarja?
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Kartanlukija sekos täysin alko vaa yhtäkkiä räppään putkeen kaikki mutkat liukuhihnalta ja finis sitte alotti uudestaan, häiritsee pikkasen ajamista
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Siittä omaa ajelua. Finland paijala. Autona lööbi DS3. Kytkin ja H pattern vaihteet. Muutamia virheitä siinä tuli :D Aika 3:22

Itse kokeilin samaa pätkää sillä 1999 Ford Focus WRC:llä, pääsin aikaan 03:16:228. Yhden hypyn jälkeen tuli mentyä vähän matkaa kahdella renkaalla ja hyvin lähellä olin kaataa :D

KepaGT, padilla ajelen, varmastihan tuo ratilla olisi parempi ajaa, mutta kun tuli myytyä ajopenkki pois niin ratilla ajelut jääneet.

Jos tuota ohjauksen viivettä saisi säädettyä padillekkin niin olisi hyvä.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Itse kokeilin samaa pätkää sillä 1999 Ford Focus WRC:llä, pääsin aikaan 03:16:228. Yhden hypyn jälkeen tuli mentyä vähän matkaa kahdella renkaalla ja hyvin lähellä olin kaataa :D

KepaGT, padilla ajelen, varmastihan tuo ratilla olisi parempi ajaa, mutta kun tuli myytyä ajopenkki pois niin ratilla ajelut jääneet.

Jos tuota ohjauksen viivettä saisi säädettyä padillekkin niin olisi hyvä.
Kovaa meette, itse koitin päijälää niin sainko 3,26 parhaaksi ajaksi. Tuohonkin aikaan perä viisti pöpelikköö pahasti monissa kohdissa, ei helppo pätkä tämäkään. Varsinkin lopun hyppypaikat ja sitten se yksi nelos vaihteen mutka vasuriin ja tie kääntyy heti nyppylän jälkeen vasemmalle, tuossa tuli muutamat ulosajot tehtyä. Myhinpää ehkä itselle se paras ek Suomesta tällä hetkellä, sen pystyn aika hyvällä luotolla tuleen läpi.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

[video=youtube;L3UlEJ913y0]https://www.youtube.com/watch?v=L3UlEJ913y0[/video]

Tuommosen Ajoin tässä myöhään yöllä. :D On pätkänä helpoimmasta päästä.
 
Ylös Bottom