HideoMiyamoto
Well-Known Member
Täälläkin peli odottaa julkaisua, saisivat kyllä pre load mahdollisuuden tehdä tohon Epic launcheriin. ainut selkeä miinus siinä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvältä tuntuu ensitestin jälkeen, ja on kyllä mennyt peli eteenpäin edellisestä =) Pystyykö tässä nyt vaihtamaan uran vaikeustasoa kesken kaiken?
Pystyy, aina ennen eventin aloitusta on mahdollisuus muokata tasoa ja vauriomallinnuksen realistisuutta.
Kukaan testannut ohjaimella tätä onko eroa viime vuoden versioon?
Ai, luulin et ura on about täysin sama ku kasissa?On eroa, ja parempaan suuntaan mennyt.
Careeri on tässä kyllä tehty hyvin, on entistä koukuttavampi suunnitella omaa urapolkua =)
On eroa, ja parempaan suuntaan mennyt.
Todella nopealla yhden rallin kokemuksella ekaa kertaa rallipeli mikä tuntuu pädillä heti kivalta ajaa. Ihan erilainen kuin WRC8 ajomalliltaan pädillä.
Ajoin sit melkein koko ekan kauden läpi.
Itse ajaminen on mukavaa, EK:t on todella vaihtelevia. Mutta on kyllä liuta ongelmia, tai no bugeja.
- Vaihdevälitykset on edelleen nurinpäin.
- joka alustan oletus säädöissä kaikki arvot on nollissa.
- Vaihdelaatikko ei toimi kunnolla. Automaatti siis. Ruotsissa ekasta kiihdytyksestä asti (ei siis auto ollut mitenkään rikki), automaatti ei vaihtanut itse vaihteita kuin 4->5:lle ja 3->2:lle. Kaikki muut välit manuaalisesti vaihdettava. Seuraavassa rallissa toimi ok. Sit Suomen rallissa kaikki muu toimi, paitsi 4->5 ja 4->3:lle vaihdot.
- AI..90% tasolla (150 on maksimi) voitan EK parhaimmillaan 30sek. Sit nostin 100% ja ekalla väliajalla olin perässä 11sek. Sit siirsin sen 98% ja nyt saatan yhdellä väliajalla ottaa 5sek turpaan, seuraavalla 10sek edellä. Esim Suomen rallissa olin ekan EK jälkeen tappiolla 29sek. Toisen jälkeen 20sek. Harjulla otin naurettavat 7sek pohjat ja eroa 13sek ennen vikaa 10km pätkää. Voitin sen sit 24 sekunnilla, joten kevyesti nousu voittoon.
Mut tosiaan itse perus ajaminen kivaa, mutta kyllä nuo vähän iloa vie.
Mä en ymmärrä ku mulla esim Meksikon yleisö EK on ihan diashowta. Toisinaan myös joku yksittäinen mutka jossain EK:lla saa pelin kyykkäämään siten että ajan ulos tieltä.
Ihan sama mitä säätöjä koski ni ei ollu vaikutusta.
Fps:ää en näe mistään, kun ei tän pelin kohdalla ilmesty ruutuun mitään infoa kun painan overlayn päälle.
.
Mitä muuten meinaat, että vaihdevälityksen on nurinpäin?
Mä en ymmärrä ku mulla esim Meksikon yleisö EK on ihan diashowta. Toisinaan myös joku yksittäinen mutka jossain EK:lla saa pelin kyykkäämään siten että ajan ulos tieltä.
Ihan sama mitä säätöjä koski ni ei ollu vaikutusta.
Fps:ää en näe mistään, kun ei tän pelin kohdalla ilmesty ruutuun mitään infoa kun painan overlayn päälle.
AMD omalla systeemillä. Afterburner aiheutti osassa mun pelejä niin isoja ongelmia et poistin sen.Milläs yrität frameja katsella, itsellä on Afterburner ja toimii ihan kuin muissakin peleissä.