Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Vastaus: Konsolirallipelit

On tullut viime aikoina pelattua kahta rallipeliä, mikä on vähän yllättävää, kun olen enemmän rata-autoilun (Forzan) perään. Olen pelaillut Dirt Rallya ja WRC 5:sta. Molemmissa on hyvät puolensa. Dirt on autentisuutensa takia kiinnostavampi ja lopulta helpostikin parempi peli, mutta olen silti ajanut nyt myös kaksi kautta WRC: 5:sta. Se on se helppous. Nimenomaan ajamisen helppous. Voi vedellä vähän puolivaloilla ja silti voittaa EK:t ja saada onnistumisen fiiliksiä. Sitten taas Dirtissä pitää vääntää ihan kieli keskellä suuta päästäkseen kolmen parhaan joukkoon ja näin ollen taistellen edelleen mestaruudesta. Se on oikeasti hauskempaa ja huomattavasti koukuttavampaa, mutta joskus rankan duunipäivän jälkeen on vaan tehnyt enemmän mieli vetää mutkia sladissa ja voittaa kisoja helposti.

Molemmille peleille on mielestäni paikka rallipelikatalogissa. On arcadea ja on simulaatiota, näin se menee muissakin autopeleissä.

Pelailen tosiaan padilla. Ratti olisi huikea, mutta ei mahdu nykyiseen asuntoon.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

WRC7 TeamVVV video haastattelu+mietteet.


Top3 pelejä e3:lla hänen mielestään. Lisäksi hauskin rallipeli aikoihin. Ohjaus erittäin hyvä jne, tosi iso hyppäys viime vuoden versioon jne. Eli hyvältä vaikuttaa.
 
Ei nyt rallipeli mut Driveclubista kysyisin. Saako sillä season pass lisäosalla avattua kaikki maksulliset autot?
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Ei nyt rallipeli mut Driveclubista kysyisin. Saako sillä season pass lisäosalla avattua kaikki maksulliset autot?
Ei saa. Muutama auto on ostettavissa vain erikseen ja/tai pelaamalla tarpeeksi paljon. Lisäksi jotkin DLC-paketit on julkaistu vasta kausipassin päättymisen jälkeen, joten nekin täytyy hankkia erikseen.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

PS alesta tuli napattua WRC 6 ja ihan ok tuo vaikuttaa olevan.
Grafikaat hiukan karut, tulokset jotenkin oudosti menee. Ajettavuus tuntuu pädillä aika hyvältä yhdistettynä Simu asetuksiin ja autojen äänet ovat paljon parantuneet vitosesta.
Ei tätä Dirt Rallyn pysty vertaan, mutta kyllä uskon että tätä ihan mielellään pelaa kun pystyy kumminkin ajamaan koko mm-sarjan oikeilla kuskeilla. Joten rallifanille toimii :).
 
Toissapäivänä tuli Neste oil ralleissa testattua Wrc 7 peliä. Itellä on edellinen tän sarjan peli wrc 5 ja siihen verrattuna ero oli todella suuri. Ostoon menee heti kun tulee kauppoihin.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Toissapäivänä tuli Neste oil ralleissa testattua Wrc 7 peliä. Itellä on edellinen tän sarjan peli wrc 5 ja siihen verrattuna ero oli todella suuri. Ostoon menee heti kun tulee kauppoihin.
Minkälainen ero ajettavuudeltaan Dirt Rallyyn?
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Itse juuri mietin pitäisikö ostaa DiRT 4 :D
Sama täällä =D Itteä kyllä enemmän viehättää tuo WRC-sarja koska sitä pelatessa on enemmän fiilistä =) Millainen tuo Dirt 4 oikeen on ja koska WRC 7 julkaistaan Suomessa? Kova mietintä on päällä ostaako Dirt 4 alesta ja 7 heti.. :/
 
Vastaus: Konsolirallipelit

WRC suurin ongelma on todella raskas pelimoottori, aikaisemmat osat ei taida kyetä edes lukittuun 30fps normaali PS4 konsolilla.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Sama täällä =D Itteä kyllä enemmän viehättää tuo WRC-sarja koska sitä pelatessa on enemmän fiilistä =) Millainen tuo Dirt 4 oikeen on ja koska WRC 7 julkaistaan Suomessa? Kova mietintä on päällä ostaako Dirt 4 alesta ja 7 heti.. :/
Tulihan se Dirt 4 ostettua Ps storen kesäalesta. Oon kyllä ollut tyytyväinen, varsinkin rallipuolta tullut ajettua paljon.
 
Vastaus: Konsolirallipelit



WRC sarjan nykyisen kehittäjän versioita, kuten myös vanhan kehittäjän Milestonen kaikkia pelejä olen pitänyt monilta osin ihan hyvänä, mutta monen keskinkertaisuuden takia pelejä ei kauaa jaksa pelata ja ovat hyvi keskinkertaisia.

En odota uudelta tuotokselta paljoa enempää, mutta kyllä on myönnettävä, että tuo näyttää hyvältä.

Toki vain vuosi kehitysaikaa, mutta silti. Muissa rallipeleissä ei maisemat vaihdu noin monesti, jonka 13 mm rallia takaa.

Tänävuonna myös 60fps ja siitä voidaan notkahdellakin ja silti peli olisi pelattava, toisin kuin pari edellistä osaa.

Grafiikka mennyt paljon eteenpäin, mutta myös kuoppia näyttää olevan paljon enemmän.
Aikaisempien videoiden perusteella myös rattituntuma olisi vihdoin ok tasolla.

Eli alan jopa oikeasti vähän jo odottamaan tätä..
 
Vastaus: Konsolirallipelit

WRC sarjan seuraajille sellaisia hyviä uutisia, että Red Bull TV löytyy sovelluksena ihan storesta.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

Vauhti vaan on edelleenkin täysin epärealistinen ja tekee pelistä 1/5 arvoisen, ei todellakaan jatkoon.
 
Vastaus: Konsolirallipelit

No jaa, ei mulla vauhdin tunnun kanssa ole ollut ongelmia aikaisemmin ainakaan, eikö tuo mun silmiin vauhdin osalta näytä sen ihmeellisemmältä, kuin muutkaan rallipelit.
 
Vastaus: Konsolirallipelit



No ohhoh!!
Tuo näyttää oikeasti hyvältä. Tiet todella kapeita, piirtoetäisyys kunnossa. Valikot näyttää hyvältä. Peli on konsoleillakin tänä vuonna 60fps. Ja kuulema rattituntumakin hyvä. Ilmestyykin jo ensi viikolla 60e hintalapulla.

Ennakkotilaamalla nyt saa Porschen lisäautoksi. Nyt melkein täytyy ite ainakin tilailla.

https://store.playstation.com/#!/fi...tion/cid=EP4008-CUSA08226_00-WRC7PREORDERPACK

VPD:ltä fyysinen versio 49.99€ + 0.49€ postit.
Itse tilailin boksille sitä kautta.
 
Ylös Bottom