Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolirallipelit

Uuh, näyttääpäs tuo WRC 8 tosi hyvälle, taidan jäädä odottamaan sitä kun Dirt 2 ei täyttänyt odotuksia. 2 vuoden kehitys sykli näyttää tehneen hyvää sarjalle ja tämä voi olla eka rallipeli jonka ostan sitten WRC 5 joka oli aika valtais pettymys.
Mä ny ostan kaikki rallipelit muutenkin ja Dirt Rally 2 on omaan makuun ihan kevyesti paras rallipeli konsoleilla. WRC menee aina rennompana menona lisenssin kera.
WRC 8 näyttää tosi hyvältä, mutta 60fps menee ajopeleissä nykyisin prioriteetti ykkösenä. Jos ei ole, en enää osta.
On niin kamala palata WRC 7 pariin. Tukkäisin Loeb rallystäkin jos ois 60fps.
 
Mä ny ostan kaikki rallipelit muutenkin ja Dirt Rally 2 on omaan makuun ihan kevyesti paras rallipeli konsoleilla. WRC menee aina rennompana menona lisenssin kera.
WRC 8 näyttää tosi hyvältä, mutta 60fps menee ajopeleissä nykyisin prioriteetti ykkösenä. Jos ei ole, en enää osta.
On niin kamala palata WRC 7 pariin. Tukkäisin Loeb rallystäkin jos ois 60fps.

Joo on se varmaan iso ero konsoleilla jos toinen peli on 60 FPS ja toinen 30, varmasti itsekkin kääntyisin tuolloin Dirt Rally 2 pariin. PCllä kun ei tarvitse siitä murehtia niin pelin sisältö ratkaisee sitten asian, en niin välitä onko peli semi realistinen vai realistinen kunhan sitä on hauska pelata. Voin myös veikata että kun peli on ottanut noin ison harppauksen teknisesti (WRC 8) ettei se ole 60 FPS konsoleilla, mutta toivottavasti olen väärässä ja siellä on velhot loihtineet jotain hienoa.
 
50 tallia, 14 osakilpailu ja yli 100 erikoiskoetta ja peli näyttää noin mielettömän hyvältä, vielä kun se ajettavuus olis kohdallaan ja ura modia ei ole kustu kuten Dirt 2 niin on herkkua luvassa.
 
Näyttää hyvältä kyllä tuo WRC 8. Jopa niin hyvältä, että saatan jopa ostaa. Ainoa kysymysmerkki on ajomalli, mutta jos se on edes simulaation suuntainen, niin mennee hankintaan. Tosin tuo kartanlukijan ääni särähtää korvaan aika pahasti! Kuulostaa aivan liian mekaaniselta ja sellaiselta, että nuotit vaan luetaan kauheaa vauhtia putkeen. Mieleen tulee lähinnä joku Google kääntäjän tekstistä puheeksi-ääni. Aika pitkä matka miellyttävyydessä esim. Dirt Rally-sarjaan.
 
Katsoin tuota 40 min pätkää sieltä täältä ja voi jehna kun näyttää upealta ja auton käyttäytyminen näyttää todella hyvältä, varsinkin uusinnoissa hyvin usein peleissä se rikkoo immersion koska autot käyttäytyy pelimäisesti, Codemastersin F1 pelit on tästä hyvä esimerkki. 3kk vielä aikaa hioa peliä joten uskoisin että tästä tulee erinomainen rallipeli, hyvä uutinen on se että tehokonsolit tähtää 60 FPS ja toivottavasti pääsevät siihen jotta konsoleillakin saisivat nauttia sulavasta ajettavuudesta.
 
^^Wow tuota olisi niin siistiä kokeilla. Missä ja paljon maksaa?
En tiedä onko koko firmaa enää olemassa. Tekivät rallisimun lisäksi esim linja-autosimun autokoulukäyttöön jne.
Käsittääkseni heidän tiloihin sai mennä ainakin silloin ajelemaan, sekä vuokrattua omaan tapahtumaan.

Itse olen aikanaan ajanut Jyväskylän mm rallin aikana siellä huoltoalueen liepeillä. Maksoi sillon suht kovat 20e, mutta oli se kyllä jokaisen euron arvoinen kokemus ajaa ”oikealla” autolla ouninpohjaa.
Tuntu lievästi erilaiselta kuin Dirt rally ajopenkissä. :D
Sen muistan etten meinannut osata edes käynnistää autoa ja ekassa mutkassa olin ekan kerran ulkona.
 
Uusi video Alanilta, tällä kertaa ohjaimella ja hyvältä näyttää.



EDIT: huh, näyttipä upealta tuo sään vaihtuminen.
 
Viimeksi muokattu:
WRC8:sta lähes 40min videota e3:lta:


On kyllä hyvän näköinen, mutta pelin kehitysstudiota kohtaan on vähän negatiiviset ennakkoluulot. Jos autenttisuuden kanssa päästään Rally Dirtin tasolle, niin sillä pötkii jo pitkälle. Seuraan mielenkiinnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom