Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
xbox on paska kone
Ja ihan syystä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ha
avanto on perinyt vuorostaan 'Peelon'
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja ihan syystä.
Sähän sait sen siitä "Avatar-kavallus"-yrityksestä, Avanto käsittääkseni ihan vaan lausunnoistaan.
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).
Kukapa meistä ei haluaisi olla Frank, hän jolla on kaikki hyvät konsolit sulassa sovussa ah niin kauniissa kaapissa. Tosin ottaen huomioon hänen juttunsa threadissa http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4075 , harkitsen asiaa uudemman kerranLainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Hah hah hah hah hahhahahah!!! Meinasin kuolla nauruun... Itse olen sitä mieltä että ihailet Frankia. Haluaisit olla Frank? Frank puhui jostain avatar kavallus yrityksestä? Mikä juttu se on?? Ketä muuten itse epäilet seuraavaksi peeloksi??
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Kukapa meistä ei haluaisi olla Frank, hän jolla on kaikki hyvät konsolit sulassa sovussa ah niin kauniissa kaapissa. Tosin ottaen huomioon hänen juttunsa threadissa http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4075 , harkitsen asiaa uudemman kerran
Siitä avatar-kavalluksesta, muistaakseni juupis yritti laittaa, tässä taannoin kun avatarit olivat taas kehissä jonkin aikaa, avatariinsa tekstin Webmasta.
edit: ja eiköhän herra itse kerennyt ensin kun aloin runoilemaan liikaa ja hain vielä esiin tuon threadin linkinkin