Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Konsolisotaa" Stokkalla?

Tässä on ollut kyse mielestäni ihan normaalista pr-tilaisuudesta. On mielestäni ihan luonnollista, että jos paikalle tulee jonkun konsolin edustaja esittelemään jotakin peliä, että muut konsolit pistetään silloin pimeäksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa




xbox on paska kone



Mahtavaa verbaalisuutta.

Loke: Samaa mieltä. Miksi edes ihmetellä kyseistä asiaa. Jos esimerkiksi esittelisin Ladaa pitäisin tuskin samaan aikaan Porscheja esillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja ihan syystä.
Sähän sait sen siitä "Avatar-kavallus"-yrityksestä, Avanto käsittääkseni ihan vaan lausunnoistaan.

Itse sain sen siksi, että ihmettelin miksi jotkut miettivät myyntilukuja miettiessään konsolien paremmuutta.
 
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).

Lopettakaa, mä nauran itseni hengiltä täällä!

:)

-PV-
 
Pääsin kokeilemaan (kiireisesti) Splintter Celliä Gigantissa.:) hyvältä alku tuntuma tuntu.:D
Musta pörssi on halvin pelikauppa jonka tiedän - sielä boxi ja JSRF ja se SEGAn autopeli maksaa yht. 229e.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).

Heh hee, asiallista kettuilua. Frankin ja juupiksen välien selvittely on hauskaa luettavaa. :)

Kohta joku asswibe yrittää tosissaan hommata itselleen peelo "arvonimen".
 
sen verran noista boxien blackouteista tuolla kaupassa, että joidenkin huhujen mukaan ne kaupat joille toimitetaan PS2:sia, eivät saisi mainostaa julisteilla yms. mainontavälineillä toisia koneita, tai sony lopettaisi konsoleiden välittämisen kauppaketjuille, ketkä niin tekevät. heräsi vaan mieleen nuo kaukaiset huhut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vinkki ylläpitäjille: Seuraavan kilpailun aiheeksi voisi laittaa: 'Kenestä veikkaat KonsoliFIN BBS:n seuraavaa Peeloa? Palkintona Joren omin käsin signeerama pienoismalli Frankin konsolikaapista (mukana puhallettava Frank kylpylelu).


Hah hah hah hah hahhahahah!!! Meinasin kuolla nauruun...:p Itse olen sitä mieltä että ihailet Frankia. Haluaisit olla Frank? Frank puhui jostain avatar kavallus yrityksestä? Mikä juttu se on?? Ketä muuten itse epäilet seuraavaksi peeloksi??
 
No joo. Jos viimeisimmät epäilyt Frankin sukupuolesta pitävät paikkansa, niin suhtautumiseni häneen voi saada uuden vivahteen.

Avatarkaappaus oli tyhmä yritys laittaa avatarikseni 'Webmasta' teksti. Se näytti kyllä hienosti ihan aidolta, fontti ja tekstikokokin oli samat mitä näissä virallisissa 'Jäsen' ym. teksteissä.

Seuraavaksi peeloksi veikkaan 'nixte'.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Hah hah hah hah hahhahahah!!! Meinasin kuolla nauruun...:p Itse olen sitä mieltä että ihailet Frankia. Haluaisit olla Frank? Frank puhui jostain avatar kavallus yrityksestä? Mikä juttu se on?? Ketä muuten itse epäilet seuraavaksi peeloksi??
Kukapa meistä ei haluaisi olla Frank, hän jolla on kaikki hyvät konsolit sulassa sovussa ah niin kauniissa kaapissa. Tosin ottaen huomioon hänen juttunsa threadissa http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4075 , harkitsen asiaa uudemman kerran :)

Siitä avatar-kavalluksesta, muistaakseni juupis yritti laittaa, tässä taannoin kun avatarit olivat taas kehissä jonkin aikaa, avatariinsa tekstin Webmasta.

edit: ja eiköhän herra itse kerennyt ensin kun aloin runoilemaan liikaa ja hain vielä esiin tuon threadin linkinkin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Kukapa meistä ei haluaisi olla Frank, hän jolla on kaikki hyvät konsolit sulassa sovussa ah niin kauniissa kaapissa. Tosin ottaen huomioon hänen juttunsa threadissa http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=4075 , harkitsen asiaa uudemman kerran :)

Siitä avatar-kavalluksesta, muistaakseni juupis yritti laittaa, tässä taannoin kun avatarit olivat taas kehissä jonkin aikaa, avatariinsa tekstin Webmasta.

edit: ja eiköhän herra itse kerennyt ensin kun aloin runoilemaan liikaa ja hain vielä esiin tuon threadin linkinkin

Otapa selvää mitä koneita keiulla on. Veikkaan että et halua olla enää Frank sen jälkeen...
4 faktaa:
-Juupis on pimeä
-Juupis on yleisömagneetti
-Frankin ja juupiksen välienselvittely on ennaltasovittua modejen kanssa. Kun kansa saa kuulla siitä jäseniä ei ole enää alle 4000
-Peeló kisa on hyvä

Ps. Frankin konsolit eivät ole sulassa sovussa, koska Frankin lempilapsi Dreamcast kiusaa tiettävästi muita koneita ja Frank kommentoi asiaan vain: "Sillä on siihen oikeus kun se on sentään Dreamcast. Sitä paitsi Dreamcasteillä on ylivoima. Niitä kun Frankilla on kolme (!)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom