Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

TILANNEKATSAUS:

PS3-PUOLI: JOUKKUEET POSTATTU, READY TO RUMBLE

XBONE: JOUKKUEITA ODOTETAAN: HUPPE75

PS4: JOUKKUEITA ODOTETAAN: HAWKEATER_MOTH(TULOSSA ON)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Addatkaas kaikki jo xbonen puolella ShutTie00842.

Jos joku haluaa ottaa harjoituspelin niin lähettäkää viestiä psn Hemiis. :) Olen koko illan paikalla.

Taidan tällä sittenkin lähteä. Toimi vallan mainiosti äsken. Ei ihan uskalla enää Terryllä lähteä, kun näin muiden kärjet [emoji3] Managerilla 100 kemiat Näytä liitetiedosto 14387

Jos joku haluaa ottaa harjoituspelin niin lähettäkää viestiä psn Hemiis. :) Olen koko illan paikalla.

Vieläki huvittaa ku Castan veti Gerrardit :)

Mulla on tämä viikko sit sillein että yksi matsi kerrallaan. Sen jälkeen nostettava koipi kohti kattoa ja pidettävä taukoa.

Vieläki huvittaa ku Castan veti Gerrardit :)

Mulla on tämä viikko sit sillein että yksi matsi kerrallaan. Sen jälkeen nostettava koipi kohti kattoa ja pidettävä taukoa.

höh, pelaat selältäs, helppoa

Noniin, nyt pitäis olla mattimyöhäsenkin joukkue valmis koitoksiin.

pitch-2268128.jpg

Ei pahalla mutta eikö kaikilla pidä olla myös vaihtopenkki (5,000) ??? Mitä aiotte tehdä jos pelaaja loukkaantuu kesken pelin, ettekö vaihda pois ja kuka tulee tilalle? Bale, Messi, Totti...

Ei pahalla mutta eikö kaikilla pidä olla myös vaihtopenkki (5,000) ??? Mitä aiotte tehdä jos pelaaja loukkaantuu kesken pelin, ettekö vaihda pois ja kuka tulee tilalle? Bale, Messi, Totti...

itse en koskaan vaihda pelaajia loukkaantui ne tai ei.

Eiköhän jokanen saa tehdä riittävän halvan vaihtopenkin, ei niitä välttämättä tarvii postata. Itsekään en juurikaan vaihda

niin siis onko vaihtopenkki oltava, eli sinne ei kelpaa random pelaajat joita ei käytä?

niin siis onko vaihtopenkki oltava, eli sinne ei kelpaa random pelaajat joita ei käytä?

Eikös se niin mennyt, että se vaihtopenkki pitää mahtua tuohon 25K. Muuten ei varmaan mitään väliä. Itelläki on niin, että hyökkäykseen,keskikentälle ja puolustukseen on yksi vaihtomies ja sitten loput on randomeita.

Kyl mä vaihdan jos pelaan jotain peelopalloilijaa vastaan, sit tulee team guguballo kehiin :D

Eikös se niin mennyt, että se vaihtopenkki pitää mahtua tuohon 25K. Muuten ei varmaan mitään väliä. Itelläki on niin, että hyökkäykseen,keskikentälle ja puolustukseen on yksi vaihtomies ja sitten loput on randomeita.

Tämän käsityksen itsekkin sain. Eli siis minun pronssi pelaajat kelpaavat vaihtopenkille.

Ylös Bottom