Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mhart pääsetkö ottaa yhen reenimatsin
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Tosiaan, jos oot hyökkäämässä ja näet pystyjuoksun johon on pakko laittaa kukkupallo(koska pakki katkoo matalan syötön), ni laita se kukkupallo. Mieluusti sitten talteen se tilanne jos tosta tekee maalin, ni voidaan täällä todeta et ihan asiallinen tilanne oli, jos vastustaja on toista mieltä

Joo, ilman muuta näin. Eihän siinäkään olisi mitään ideaa, ettei yhtä pelin ominaisuutta saisi käyttää ollenkaan :D Kaikki varmaan suunnilleen ovat samaa mieltä siitä, missä menee raja guguballoilun kanssa. Kun on paikka, antaa mennä, mutta ei välttämättä tarvitse hakemalla hakea aina kun saa pallon haltuun.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Joo, ite luen guggupallon sellaiseksi juuri, että oikeastaan poikkeuksetta joka hyökkäyksestä pistetään toppareiden yli palloa eikä yritetä ikinä mitään muuta. Miten muuten täällä onko teidän mielestä puolen vaihto korkealla läpisyötöllä guggupallon pelaamista. Ite tykkään aina välillä paikan tullen pistää tuollaista, en siis todellakaan kuin ehkä pari kolme kertaa pelissä, mutta voin karsia pois jos tämä luetaan guggupallon pelaamiseksi:).
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Meillä oli äsken boriksen kanssa hyvä harjoitus ottelu joka päätti 2-3 Boriksen voittoon Mä johin välillä 2-0 mutta Boris tuli tasoihin ja teki voitto maalin 90 minuutilla

Siinä oli tiukka maaliton tasuri mhartin kanssa alla, enkä oikeastaan ehtinyt pelirytmiisi edes kiinni ennen kuin olin kaivanut pallon pari kertaa verkosta... onneksi ehdin vielä peliin mukaan, voitto oli jo vähän tuuria. Tasaiset hyvät pelit oli molempien kanssa, ja muutama champions shield yritelmä sen jälkeen oli pelkkää pettymystä. Tää turnaus on hauskaa vaihtelua (paitsi jos tulee sitten tosipeleissä pataan 6-0!)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Joo, ite luen guggupallon sellaiseksi juuri, että oikeastaan poikkeuksetta joka hyökkäyksestä pistetään toppareiden yli palloa eikä yritetä ikinä mitään muuta. Miten muuten täällä onko teidän mielestä puolen vaihto korkealla läpisyötöllä guggupallon pelaamista. Ite tykkään aina välillä paikan tullen pistää tuollaista, en siis todellakaan kuin ehkä pari kolme kertaa pelissä, mutta voin karsia pois jos tämä luetaan guggupallon pelaamiseksi:).

Eiköhän ne puolenvaihdot oo ihan OK.

-------------------------------------

Testailin äsken joukkuettani Seasonsissa, 5. divari, 7 pistettä, 3 peliä jäljellä(10p säilyy, 16 nousee)
DPK:n toiveesta vaihdoin ekan matsin puoliajalla syötöt manuaalille, ja sillä mentiin sit kaikki pelit...

Huomenna alotellaan nelosta taas vaihteeks :D
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

YSTÄVÄT JA KYLÄNMIEHET, SEKÄ SATUNNAISET HOTTIKSET CHICKSIT! JULISTAN KONSULIFIN INTERPLANETARY LEAGUEN AVATUKSI.

MUISTAKAA: REILU PELI JA SILLEE




"PAIN HEALS, CHICKS DIG SCARS, GLORY... LASTS FOREVER!" -SHANE FALCO
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

YSTÄVÄT JA KYLÄNMIEHET, SEKÄ SATUNNAISET HOTTIKSET CHICKSIT! JULISTAN KONSULIFIN INTERPLANETARY LEAGUEN AVATUKSI.

MUISTAKAA: REILU PELI JA SILLEE




"PAIN HEALS, CHICKS DIG SCARS, GLORY... LASTS FOREVER!" -SHANE FALCO

HELL YEAH...Footy time!!!!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Huomasin että juanfran onkin rb eikä cb, mutta en löytänyt sopivaa espanjoolea tilalle, ei ramos taida sopia budjettiin :D joten käänsin vaan indigon ja juanin toisinpäin, tuskin tarvii tehä uutta kuvaa.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Huomasin että juanfran onkin rb eikä cb, mutta en löytänyt sopivaa espanjoolea tilalle, ei ramos taida sopia budjettiin :D joten käänsin vaan indigon ja juanin toisinpäin, tuskin tarvii tehä uutta kuvaa.
Ei vois vähempää kiinnostaa! :D

Eli sopii mulle.

Joo puolenvaihto on täysin ok, kyllä tässä nyt kaikki varmaan jo tajuaa mitä se guggupalloilu tarkoittaa. Itse kans viljelen puolenvaihtoja, ja teen sitä välillä ihan peruskesollakin. Se on yks parhaita kikkoja hajottaa sumppuuntunut peli, mihin se vähän tuppaa menemään näillä meidän herrasmiessäännöillä. Muutenkin yks mun pahimpia vikoja tässä pelissä on se että pelaaminen menee liian pieneksi. Tartteis oikeesti opetella uusia skill moveja.

Jees eli mulla on tänään varmaankin vilskettä koko päivä, mut yritän olla iltasella saatavilla niin voidaan yrittää jokunen matsi vääntäistä.

Veikkaan että tässä käy ihan niinku mulla aina turnauksissa että pelaan kaikki pelit sit putkeen viimeisenä päivänä. Tässä syy miksi aina boikotoin näitä pääsääntöisesti. :D
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

PeeHoo vs mhart1 2-0

GS: Matuidi 1-0, Benzema (Pen) 2-0

Gg, hyvin puolustettu!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mukava oli kyllä pelata mhartia vastaan :) Osas kyllä pyörittää peliä ja siitä kertoo pallonhallinta n. 60% mhartille, mut sain onneks pidettyy sen pois vaarallisilta maalipaikoilta. Huomasin myös, että on vaikeempi pelata tällästä herrasmies pelaajaa vastaan, kun ibarbo tiimei ykkösessä. En nimittäin nyt saanu omaa peliä käyntiin oikeestaan missään vaiheessa. GG!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mukava oli kyllä pelata mhartia vastaan :) Osas kyllä pyörittää peliä ja siitä kertoo pallonhallinta n. 60% mhartille, mut sain onneks pidettyy sen pois vaarallisilta maalipaikoilta. Huomasin myös, että on vaikeempi pelata tällästä herrasmies pelaajaa vastaan, kun ibarbo tiimei ykkösessä. En nimittäin nyt saanu omaa peliä käyntiin oikeestaan missään vaiheessa. GG!

Pelit siis jo käynnissä?? Aika villiä...tästähän"saattaa"tulla ihan hauskaa...?
Minä olen illalla pelivalmiudessa, kunhan kotiudun pelijuomien(sponsoria ei voi pettää!!)kanssa...
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pelit siis jo käynnissä?? Aika villiä...tästähän"saattaa"tulla ihan hauskaa...?
Minä olen illalla pelivalmiudessa, kunhan kotiudun pelijuomien(sponsoria ei voi pettää!!)kanssa...
Sama täällä, sponsorille uskollisena illalla olen minäkin sit vireystilassa!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pääseekö joku ps3 puolella ottaa matsin
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Etusivun turnaustiedot ovat vähän puutteelliset. Onko siis kyseessä 1 peli / vastus tyyppinen "runkosarja" ja sen perään playoffit jotenkin noista seitsemästä pelaajasta vai miten? Monenko minuutin erät, mitkä säädöt online-pelille?
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

PeeHoo vs mhart1 2-0

GS: Matuidi 1-0, Benzema (Pen) 2-0

Gg, hyvin puolustettu!

Jes, hienoa et matsit on käynnissä.

Laittakaa vielä jatkossa nää tulokset vaikka punasella niin ne pompsahtaa heti silmille ketjusta(ja tosiaan yv:nä mulle)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Etusivun turnaustiedot ovat vähän puutteelliset. Onko siis kyseessä 1 peli / vastus tyyppinen "runkosarja" ja sen perään playoffit jotenkin noista seitsemästä pelaajasta vai miten? Monenko minuutin erät, mitkä säädöt online-pelille?

No näköjäs ovat, johonkin niitä kirjotin mut en muista mihin.. päivittelin tonne etusivulle nyt.

Eli pelataan kaksinkertainen sarja, sarjan voittaja on turneen voittaja. PS4-puolella lohkovoittajat pelaa finaalin.

Matsit yhtä vastustajaa vastaan kannattaa pyrkiä pelaamaan putkeen, ni pääsee hiukan helpommalla
 
Ylös Bottom