Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Tänä iltana PS4 puolella olen tavoitettavissa. Tarkkaa kellon aikaa en osaa sanoa, mutta todennäköisesti joskus yhdeksän pintaan.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PeeHoo 6-2 Taabo

Maalintekijät PeeHoo: Griezmann, Matuidi, Benzema(2), James Rodriguez(2)
Maalintekijät Taabo: Musa, R.Eremenko

tää siis PS3

kiitos matsista taabo! Erityis mainintana Carlos Sanchezin 0+5 vaikka täällä ei syöttöjä kirjatakaan :) ja jamesin vapari 37 metristä.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PeeHoo 6-2 Taabo

Maalintekijät PeeHoo: Griezmann, Matuidi, Benzema(2), James Rodriguez(2)
Maalintekijät Taabo: Musa, R.Eremenko

tää siis PS3

kiitos matsista taabo! Erityis mainintana Carlos Sanchezin 0+5 vaikka täällä ei syöttöjä kirjatakaan :) ja jamesin vapari 37 metristä.
Hienohan se sun Jameson vapari oli
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Noni tulipa pelattua 2 tosi tasaista peliä Aren kanssa

Game 1:
Burski - Are, 3-2, Sanchez, Griezmann, Sanchez - Van Persie, Van Persie

Game 2
Are - Burski 2-2, Van Persie, Van Persie - Sanchez, Sanchez

Van Persie ja Sanchez siis kovia nimiä, varokaa vaan:D. Tosi hyviä otteluja molemmat. Ekassa pelissä ratkaisu venyi 90 minuutille, kun oma takaa-ajo 2-0 asemasta kruunautui Sanchezin pelin toisella maalilla. Ekassa pelissä mulle vihellettiin vähän helppo pilkku, kun Mangala kaatoi Santin boxissa Sanchez pisti pallon sisään. Toisessa pelissä taas Arelle vihellettiin helppo pilkku ja RVP pisti pallon sisään. Onneksi meni kuitenkin tasan noi pilkut! Kiitos vielä täälläkin peleistä Are!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

Taabo vs mhart1 1-2

GS: Hulk 1-0, Onuoha (OG) 1-1, Sturridge 1-2


Peli oli erittäin syöpätäytteinen. Meikäläisen ukot sössi paikkoja oikein urakalla. Possession mulle 65-35.

Piti ihan tallentaa noi sössimiset, mietein siinä pelin aikana että kiva kun EAids on mukana näissä friendly matseissakin! Sain sit vähän onnekkaastikin käännettyä ton pelin voitoksi.

Tästä pitäis näkyä sössimiset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Noni tulipa pelattua 2 tosi tasaista peliä Aren kanssa

Game 1:
Burski - Are, 3-2, Sanchez, Griezmann, Sanchez - Van Persie, Van Persie

Game 2
Are - Burski 2-2, Van Persie, Van Persie - Sanchez, Sanchez

Van Persie ja Sanchez siis kovia nimiä, varokaa vaan:D. Tosi hyviä otteluja molemmat. Ekassa pelissä ratkaisu venyi 90 minuutille, kun oma takaa-ajo 2-0 asemasta kruunautui Sanchezin pelin toisella maalilla. Ekassa pelissä mulle vihellettiin vähän helppo pilkku, kun Mangala kaatoi Santin boxissa Sanchez pisti pallon sisään. Toisessa pelissä taas Arelle vihellettiin helppo pilkku ja RVP pisti pallon sisään. Onneksi meni kuitenkin tasan noi pilkut! Kiitos vielä täälläkin peleistä Are!

Kiitos myös Burskille! Nyt uskallan väittää, että Burski on erittäin vahvoilla PS4-puolen mestariksi, on nimittäin kyseessä sellainen paketti: hyvin toimiva tiimi ja hyvä pelaaja!

Tosiaan pilkulta ja viime hetkien maaleilta ei vältytty, sanoisin silti, että nekin olivat loppupeleissä ansaittuja. Hyvät matsit oli, tästä on hyvä jatkaa vaikka kasassa onkin naurettavat 1 pistettä.

PS: Ensimmäinen matsi suorastaa jännitti etukäteen, sen verran hieno turnaus tässä käsillä! Naattikaa naattikaa toverit! ;)

E: Ei mutta hienointa tässä turnauksessa on se, että tämän kautta saanee peliseuraa jatkossakin, kun munaravi-guguballo alkaa kyrsiä. Ennen ei jostain syystä ole tullut kysyttyä peliseuraa, vaikka samaa peliä ollaankin tahkottu ja samalla foorumilla jauhettu. Ainakin Burski, DPK ja Hemiis tarjonnut oikein mukavaa vastusta! :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Minä on tästä eteenpäin koneella joten heitelkää kutsua..
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pelataanko pleikka kolmosellakin silleen et kaks kertaa per käyttäjä? Eli molemmat saa hostata matsin kertaalleen?
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Taulukot päivitelty suunnilleen sinnepäin, seuraavaks niitä kattellaan illalla. Nyt kiljumaan IRL-futiskentän laidalle...
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Noihin maalintekijä tilastoihin parannuksena niin olis kiva jos näkyis kenen joukkueessa ne pelaa!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ite oon 19.00 alkaen Fifan parissa. Joten voi heitellä sitten kutsuja tulemaan :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Haha, meitsi tulee näyttää kaikille mistä kana pissii molemmilla next geneillä. Melkein myöhästyin töistä aamulla kun tein joukkuetta enkä malttanu lähtee :D mä varmaan häviän joka pelin 10-0
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ei mutta hienointa tässä turnauksessa on se, että tämän kautta saanee peliseuraa jatkossakin, kun munaravi-guguballo alkaa kyrsiä. Ennen ei jostain syystä ole tullut kysyttyä peliseuraa, vaikka samaa peliä ollaankin tahkottu ja samalla foorumilla jauhettu. Ainakin Burski, DPK ja Hemiis tarjonnut oikein mukavaa vastusta! :)

Ja karmeinta tässä turnauksessa on se, että tämän jälkeen kun pelaa normipelejä, ei ota huomioon että vastustajat rikkoo näitä meidän sääntöjä. Nimim. eilen Sturridge katkaisi maalivahdin syötön, kun pistin lyhyenä, mitä en normaalisti tee oikeastaan koskaan.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PSraudan äärellä klo.19 jälkeen...!!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Pääsiskö joku ps4 z-lohkosta peleille 19-21?

Ja niin tosiaan.. tuon ilmoittamani squadin formaatio vaihdettu hieman tönköstä 4411 -> 442 (2). Pelaajia ei vaihdettu.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

mhart1 vs Gameking 0-0

Gameking vs mhart1 2-1

GS:

Lacazette (Pen) 0-1
Lucas 1-1
Vidal (Pen) 2-1

Hyviä pelejä molemmat!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Minä myös nyt linjoilla. Lohko Z:n pelailijat voipi ottaa yhteyttä heti kun siltä tuntuu.
 
Ylös Bottom