Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
YNWE 3-3 Taabo
0-1 Musa
1-1 Mathieu
2-1 Griezmann
3-1 Mandzukic
3-2 Musa
3-3 Vitinho
Mitäs ihmettä tasurinhan tuosta sain vaikka peli näytti ihan toista. Posession oli 60%-40% YNWEn eduksi
PS3:
Eka peli Borista vastaan
mhart1 vs Boris 3-2
1-0 Matuidi
2-0 Fekir
3-0 Fekir
3-1 Cahill
3-2 Fabregas
Saakutti meinas Boris vielä puskuillaan tulla tasoihin mut sain pidettyä tonttini. Lepsuiluksi meni mun osalta toinen puolisko ja siitähän sitä rankaistiin. Hienoja puskuja oli kyllä, harvemmin tommosia näkee!
Tollanen niinkun on noi doumbiat!!!Jaaha, kersat nukkumassa, valmiina pelaamaan kunhan hakkaan noi tulokset tonne docseihin enste... eli kolmen aikaan aamulla tavataan...
Mitä mieltä ootte tosta maalipörssistä? onko sillä yleensäkään mitään virkaa? Kerätäänkö sinne et mitkä pelaajat(hulkit jne.) on tehnyt eniten maaleja, vai tehdäänkö esim. tälläne:
9 Doumbia(enlargementti)
7 Doumbia(JDinvasion)
5 Doumbia(moneygun9
5 Doumbia(Are)
5 Doumbia(Burski)
?
Jaaha, kersat nukkumassa, valmiina pelaamaan kunhan hakkaan noi tulokset tonne docseihin enste... eli kolmen aikaan aamulla tavataan...
Mitä mieltä ootte tosta maalipörssistä? onko sillä yleensäkään mitään virkaa? Kerätäänkö sinne et mitkä pelaajat(hulkit jne.) on tehnyt eniten maaleja, vai tehdäänkö esim. tälläne:
9 Doumbia(enlargementti)
7 Doumbia(JDinvasion)
5 Doumbia(moneygun9
5 Doumbia(Are)
5 Doumbia(Burski)
?
Ps4 lohko z.
Hawkeater_Moth - Hemiis 2-1. Hawk: Costa, (?). Hemiis: Lacazette.
Hemiis - Hawkeater_Moth 4-3. Hemiis: Lacazette 3x, Lavezzi. Hawk: Silva, Fabregas 2x.
Ihan jäätävän tiukkoja sekä jännittäviä pelejä molemmat! Molemmissa ratkaisut 90min. Hyvin osasit puolustaa kaikki 1vs1 tilanteet niin ei päässy paikkoihin kovin helposti. Kaikki maalit ei ehkä olisi pitänyt mennä maaliin mitä mä tein. Tais olla itsellä ainakin jännittävimmät pelit mitä oon pelannu.
PS: Hawk jos muistat sun ekan maalin tekijän ekassa pelissä niin kerroppa se psn viestillä niin saadaan sekin mukaan!
Eei sillä sinällään virkaa ole, MUTTA jos vaan jaksat, niin omasta mielestä olisi paras, että siihen merkittäisiin tuolla Doumbia tyylillä. Eli jos teen Doumbialla 2 maalia, ja DPK yhden, niin EI merkittäisi kolmea Doumbialle vaan eriteltäisiin 2 minun Doumbialle ja 1 DPK:n Doumbialle
Ihan hauska lisä olisi.
Juu kattotaan vaikka kauden päätteeks noi, kirjaan tonne Tulokset sivulle kaikki ne maalintekijät jotka pelaajat muistaa, ja ynnäillään sieltä sit kauden lopuks ne.
Mulle yv:nä laitetut tulokset hakattu taulukoihin, taulukot on ihan sikin sokin, eivätkä siis siinä järjestyksessä et eniten pisteitä saanut on ylimpänä. Kun ei oo kovin hienoja scriptejä just nyt käytössä, niin täytyy käsin järjestellä ne, eikä sitä viitti tehdä joka ikisen tuloksen jälkeen uusiks
Kattelin jo et teinpäs nopeesti kaikki matsit tonne, mut niitä näkyy olevan vielä noin 35 tässä ketjussa noiden yv:nä ilmotettujen lisäks...
nyt pelaamaan
Ens kaudella sit jako noitten hommien kanssa... niin kerkeet vähä paremmin pelata.