Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

Eka peli Borista vastaan

mhart1 vs Boris 3-2

1-0 Matuidi
2-0 Fekir
3-0 Fekir
3-1 Cahill
3-2 Fabregas


Saakutti meinas Boris vielä puskuillaan tulla tasoihin mut sain pidettyä tonttini. Lepsuiluksi meni mun osalta toinen puolisko ja siitähän sitä rankaistiin. Hienoja puskuja oli kyllä, harvemmin tommosia näkee!

Toka peli Borista vastaan:

Boris vs. mhart1 3-1

0-1 Pedro
1-1 Falcao
2-1 Falcao
3-1 Falcao
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

mhart1 vs. Boris 3-2, N. Fekir 2 maalia, B. Matuidi - Cahill, Fabrecas

Jäin telineisiin, ekalle puolikkaalle 3-0. 1-0 tilanteessa sain hienon rauhallisen vaparisyötön pilkun tienoille, mutta ei vaan pallo irronnut jalasta. Tokan puolikkaan rynnistys ei ihan riittänyt, vaikka tilanteita tulikin.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

ps4:

DPK vs enlargementti

0-0
Tiukka peli, väännettiin.

1-0 HULK

Upotti mut myös tässä sarjassa, meikän harhasyöttö ja pääsi apajille.

[/color=red]
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06


Moneygunx - ShutTie00842 3-3
Maalintekijät:
Moneygunx: Vidal , Bravo(og) , Tevez
ShutTie00842: Ramos , Martinez x 2

Tässä pelissä unohdettiin se maalivahdin aloitus sääntö, mutta hienosti ST antoi sen takaisin. Respectit siitä. Muutenkin tasaista peliä.

ShutTie00842 - Moneygunx 2-3
Maalintekijät:
ShutTie00842: Ramos x 2
Moneygunx: Tevez x 2 , De Rossi


Jälleen todella tasaista vääntöä omasta mielestäni.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

YNWE 3-3 Taabo

0-1 Musa
1-1 Mathieu
2-1 Griezmann
3-1 Mandzukic
3-2 Musa
3-3 Vitinho

Mitäs ihmettä tasurinhan tuosta sain vaikka peli näytti ihan toista. Posession oli 60%-40% YNWEn eduksi
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

YNWE 3-3 Taabo

0-1 Musa
1-1 Mathieu
2-1 Griezmann
3-1 Mandzukic
3-2 Musa
3-3 Vitinho

Mitäs ihmettä tasurinhan tuosta sain vaikka peli näytti ihan toista. Posession oli 60%-40% YNWEn eduksi

Kiitos! Olipa huikea peli, ettei meinannu penkissä pysyä!!! Musa kusitestiin, oli sen verran liukas pideltävä:)!!!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

Eka peli Borista vastaan

mhart1 vs Boris 3-2

1-0 Matuidi
2-0 Fekir
3-0 Fekir
3-1 Cahill
3-2 Fabregas


Saakutti meinas Boris vielä puskuillaan tulla tasoihin mut sain pidettyä tonttini. Lepsuiluksi meni mun osalta toinen puolisko ja siitähän sitä rankaistiin. Hienoja puskuja oli kyllä, harvemmin tommosia näkee!

Ja toinen peli Boris vs mhart1 3-1, Falcao hattutemppu - Busquets

Pelokkaana odotan protestia mun toisesta maalista, klap klap klap sweaty tyhjiin...

E: https://www.easports.com/fifa/game-data/media/Induhvidual/fifa15-ps3
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Jaaha, kersat nukkumassa, valmiina pelaamaan kunhan hakkaan noi tulokset tonne docseihin enste... eli kolmen aikaan aamulla tavataan...

Mitä mieltä ootte tosta maalipörssistä? onko sillä yleensäkään mitään virkaa? Kerätäänkö sinne et mitkä pelaajat(hulkit jne.) on tehnyt eniten maaleja, vai tehdäänkö esim. tälläne:

9 Doumbia(enlargementti)
7 Doumbia(JDinvasion)
5 Doumbia(moneygun9
5 Doumbia(Are)
5 Doumbia(Burski)

?
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Jaaha, kersat nukkumassa, valmiina pelaamaan kunhan hakkaan noi tulokset tonne docseihin enste... eli kolmen aikaan aamulla tavataan...

Mitä mieltä ootte tosta maalipörssistä? onko sillä yleensäkään mitään virkaa? Kerätäänkö sinne et mitkä pelaajat(hulkit jne.) on tehnyt eniten maaleja, vai tehdäänkö esim. tälläne:

9 Doumbia(enlargementti)
7 Doumbia(JDinvasion)
5 Doumbia(moneygun9
5 Doumbia(Are)
5 Doumbia(Burski)

?
Tollanen niinkun on noi doumbiat!!!
 
Jaaha, kersat nukkumassa, valmiina pelaamaan kunhan hakkaan noi tulokset tonne docseihin enste... eli kolmen aikaan aamulla tavataan...

Mitä mieltä ootte tosta maalipörssistä? onko sillä yleensäkään mitään virkaa? Kerätäänkö sinne et mitkä pelaajat(hulkit jne.) on tehnyt eniten maaleja, vai tehdäänkö esim. tälläne:

9 Doumbia(enlargementti)
7 Doumbia(JDinvasion)
5 Doumbia(moneygun9
5 Doumbia(Are)
5 Doumbia(Burski)

?

Eei sillä sinällään virkaa ole, MUTTA jos vaan jaksat, niin omasta mielestä olisi paras, että siihen merkittäisiin tuolla Doumbia tyylillä. Eli jos teen Doumbialla 2 maalia, ja DPK yhden, niin EI merkittäisi kolmea Doumbialle vaan eriteltäisiin 2 minun Doumbialle ja 1 DPK:n Doumbialle :)

Ihan hauska lisä olisi.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ps4 lohko z.

Hawkeater_Moth - Hemiis 2-1. Hawk: Costa, Eriksen. Hemiis: Lacazette.

Hemiis - Hawkeater_Moth 4-3. Hemiis: Lacazette 3x, Lavezzi. Hawk: Silva, Fabregas 2x.


Ihan jäätävän tiukkoja sekä jännittäviä pelejä molemmat! Molemmissa ratkaisut 90min. Hyvin osasit puolustaa kaikki 1vs1 tilanteet niin ei päässy paikkoihin kovin helposti. Kaikki maalit ei ehkä olisi pitänyt mennä maaliin mitä mä tein. Tais olla itsellä ainakin jännittävimmät pelit mitä oon pelannu. :)

PS: Hawk jos muistat sun ekan maalin tekijän ekassa pelissä niin kerroppa se psn viestillä niin saadaan sekin mukaan!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ps4 lohko z.

Hawkeater_Moth - Hemiis 2-1. Hawk: Costa, (?). Hemiis: Lacazette.

Hemiis - Hawkeater_Moth 4-3. Hemiis: Lacazette 3x, Lavezzi. Hawk: Silva, Fabregas 2x.


Ihan jäätävän tiukkoja sekä jännittäviä pelejä molemmat! Molemmissa ratkaisut 90min. Hyvin osasit puolustaa kaikki 1vs1 tilanteet niin ei päässy paikkoihin kovin helposti. Kaikki maalit ei ehkä olisi pitänyt mennä maaliin mitä mä tein. Tais olla itsellä ainakin jännittävimmät pelit mitä oon pelannu. :)

PS: Hawk jos muistat sun ekan maalin tekijän ekassa pelissä niin kerroppa se psn viestillä niin saadaan sekin mukaan!

Se taisi olla Christian Eriksen. Oli kyllä huikeat matsit. Näyttää siltä, että monella muullakin on täällä ollut äärimmäisen tiukkoja matseja. Hyvä niin. Kyllä tällainen turnajaispelaaminen tuo mielestäni futtiin ihan uutta eloa!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3

Boris-YNWA 2-0 Falcao (PEN + pusku)

Oli halpa penalti, mutta ei toi nyt tilastojen valossa aivan väärin silti mennyt?
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Eei sillä sinällään virkaa ole, MUTTA jos vaan jaksat, niin omasta mielestä olisi paras, että siihen merkittäisiin tuolla Doumbia tyylillä. Eli jos teen Doumbialla 2 maalia, ja DPK yhden, niin EI merkittäisi kolmea Doumbialle vaan eriteltäisiin 2 minun Doumbialle ja 1 DPK:n Doumbialle :)

Ihan hauska lisä olisi.

Juu kattotaan vaikka kauden päätteeks noi, kirjaan tonne Tulokset sivulle kaikki ne maalintekijät jotka pelaajat muistaa, ja ynnäillään sieltä sit kauden lopuks ne.

Mulle yv:nä laitetut tulokset hakattu taulukoihin, taulukot on ihan sikin sokin, eivätkä siis siinä järjestyksessä et eniten pisteitä saanut on ylimpänä. Kun ei oo kovin hienoja scriptejä just nyt käytössä, niin täytyy käsin järjestellä ne, eikä sitä viitti tehdä joka ikisen tuloksen jälkeen uusiks

Kattelin jo et teinpäs nopeesti kaikki matsit tonne, mut niitä näkyy olevan vielä noin 35 tässä ketjussa noiden yv:nä ilmotettujen lisäks...

nyt pelaamaan
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Juu kattotaan vaikka kauden päätteeks noi, kirjaan tonne Tulokset sivulle kaikki ne maalintekijät jotka pelaajat muistaa, ja ynnäillään sieltä sit kauden lopuks ne.

Mulle yv:nä laitetut tulokset hakattu taulukoihin, taulukot on ihan sikin sokin, eivätkä siis siinä järjestyksessä et eniten pisteitä saanut on ylimpänä. Kun ei oo kovin hienoja scriptejä just nyt käytössä, niin täytyy käsin järjestellä ne, eikä sitä viitti tehdä joka ikisen tuloksen jälkeen uusiks

Kattelin jo et teinpäs nopeesti kaikki matsit tonne, mut niitä näkyy olevan vielä noin 35 tässä ketjussa noiden yv:nä ilmotettujen lisäks...

nyt pelaamaan

Ens kaudella sit jako noitten hommien kanssa... niin kerkeet vähä paremmin pelata.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3:

Eka matsi YNWA:ta vastaan,

YNWA vs mhart1 1-1

0-1 Lacazette
1-1 Griezmann

Toinen matsi YNWA:ta vastaan,

mhart1 vs YNWA 3-0

1-0 Busquets
2-0 Lacazette
3-0 Lacazette


Täytyy sanoa että ompa ollut kiva pelata välillä ihan rauhassa rakennellen eikä pelkkää sweat helvettiä jatkuvasti! Hienoja herrasmiehiä meillä täällä kyllä! :) Yksi peli vielä PeeHoota vastaan mulla haastettavana, sit onkin pelit taputeltu alkusarjasta, tai miten tää nyt ikinä menikään. :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ens kaudella sit jako noitten hommien kanssa... niin kerkeet vähä paremmin pelata.

Juu näin tehdään.

Mul on näppärä exceli siihenki ku nakitin tänää mammat paistamaan makkaraa sunnuntaiks
 
Ylös Bottom