Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitääkö minun taas alkaa käyttää sitä kuuluisaa rautalankaa...??? Johtuuko osallistuttamattomuus siitä että foorumistit eivät löydä turnausta... olisi kiva tehdä tästä traditio. Osallistukaa vaikka ette haluaisi. Kiitos.
Ei ole aikaa eikä haluja sitoutua mihinkään missä joutuu sopimaan kellonajat millon vedetään yms. Huonoja kokemuksia, joutuu pelaamaan ne pelit silloin kun ei nappaile tai ei ole aikaa. Siinon mun syy.

Pitääkö minun taas alkaa käyttää sitä kuuluisaa rautalankaa...??? Johtuuko osallistuttamattomuus siitä että foorumistit eivät löydä turnausta... olisi kiva tehdä tästä traditio. Osallistukaa vaikka ette haluaisi. Kiitos.

Jokainen osallistuu ihan halujensa mukaan... toisekseen ihan hyvä että turnaukset on kohtuu pieniä ja porukka jollain tavalla tuttua palstalta. Ei nimittäin kiinosta random jamppojen kanssa mihinkään alkaa... liian paljon säätöä ja pelitkin sitä samaa paskaa ku normi online.

Vastaus: TULOSSA : KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary LeagueCupTournament

Vaihtopenkki 5k ja päätiimissä käytössä olevat liigat. Mites tollanen ?

Itellä on aika lailla samat syyt turnaukseen osallistumattomuuten kuin mhartilla. En tykkää sopia mitään aikoja milloin pelaan pelejä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minä en osallistu siksi, että keksittiin jotkut idioottimaiset rajoitukset koko turneelle. Miksei vaan saa mennä yhden liigan jengillä? Kun aletaan kikkailemaan sääntöjen kanssa syntyy vain sekasortoa. 20k ja vähintään kolme liigaa, just joo.

Minä en osallistu siksi, että keksittiin jotkut idioottimaiset rajoitukset koko turneelle. Miksei vaan saa mennä yhden liigan jengillä? Kun aletaan kikkailemaan sääntöjen kanssa syntyy vain sekasortoa. 20k ja vähintään kolme liigaa, just joo.

Mulle käy ihan tuokin... jos turnaukset pysyy pieninä niin kerkeehän tuossa vetää vaikka millä setillä.

Ideana on kai se että sais hyviä pelejä foorumilla olevan porukan kanssa joita ei tarvii vetää vanne kireellä niinku normi onlineä.

Kyllä nyt perus sääntö foorumiturnauksissa on että tiimien pitää vähän erottua massasta. Kolmesta liigasta kun pitää tehdä niin siinä joutuu Sturrikkajengi edes vähän miettimään mitä rakentaa eikä pyöräytä sitä perus BPL squadia tulille. Niitä tiimejä varten on Champions Shield, vai mikä ikinä olikaan.

Kolme liigaa nyt on ihan iisi biisi, NLW-turnaukset onkin jo sitten asia erikseen.

Sehän sen pelaamisen tuo esille, pelaat jonkun muun vaivalla väkertämällä tiimillä, . Eikä millää sturrikoilla niinku mhartti sano.

Tarkoitatko että haluat rakentaa juuri sellaisen joukkueen kuin haluat, pelin ehdoilla?
Uskaltanen nyt vastata Killoseumin puolesta. Samassa viestissä oli myös kysymys "Miksei vaan vois mennä yhden liigan jengillä". Eikö tuossa nyt ole selvää että hän haluasi rakentaa joukkueensa siten että siinä on pelaajia vain yhdestä sarjasta? Jestas...

Uskaltanen nyt vastata Killoseumin puolesta. Samassa viestissä oli myös kysymys "Miksei vaan vois mennä yhden liigan jengillä". Eikö tuossa nyt ole selvää että hän haluasi rakentaa joukkueensa siten että siinä on pelaajia vain yhdestä sarjasta? Jestas...

Ei vaan että voi rakentaa minkälaisen joukkueen tahansa, ei myöskään rahakattoa.

Ei vaan että voi rakentaa minkälaisen joukkueen tahansa, ei myöskään rahakattoa.
Ihan näin pitkälle en lähde arvailemaan että minkälainen, kuinka kallis tai ylipäätään mistä liigasta hän nyt olisi halunnut tiiminsä tehdä. Vastatkoon itse. :)

Ihan näin pitkälle en lähde arvailemaan että minkälainen, kuinka kallis tai ylipäätään mistä liigasta hän nyt olisi halunnut tiiminsä tehdä. Vastatkoon itse. :)

Mikäs ihmeen lakimies sinusta on tullut? Välillä pitää mennä pois mukavuusalueelta, toivoisin niin kohtaavani kaikki kiusaajani pelin merkeissä.

Mikäs ihmeen lakimies sinusta on tullut? Välillä pitää mennä pois mukavuusalueelta, toivoisin niin kohtaavani kaikki kiusaajani pelin merkeissä.
Niin. Se että alunpitäenkään lähdin quote leikkiin johtui siitä että se sun eka kysymyksesi Killoseumin viestin jälkeen oli niin huonosti artikuloitu että oli pakko näpäyttää, kun Killoseumin viestissä selkeästi tuli esille että hän haluisi rakentaa tiiminsä vain yhden liigan pelaajista ja käsittääkseni isommalla rahalla kuin 20k.

Ja usko mua, mä olen aika useasti ulkona mukavuusalueeltani tämän pelin merkeissä. :)

Ja toivottavasti täällä ketjussa ei oikeasti ole ilmaantunut "kiusaamista". Välillä aina lähtee jutut lapasesta mut suht hyvin ne on vielä pysynyt hyvän maun rajoissa. Ehkä meillä on vähän tapana piikitellä turhista, periaattessa olisin itsekin voinut jättää kirjoittamatta parit viimeiset postit mut ei nyt ihan jeesutelemaan viitti ruveta vaikka tykkäänkin olla se Mr.Nice Guy. Aikuisia tässä kuitenkin suurinosa ollaan niin pitää pientä kuittailua ja kettuilua osata ottaa vastaan. :)

Voisitko laittaa sen ehdotuksen että näkee mistä kyse.
Juu sori epäselvästi kirjoitin. [emoji4] Tarkoitin tuota vaihtopenkkiä, eli penkinlämmittäjien yhteishinta 5k. [emoji4]

Kolmen liigan vuoksi en ole tulossa, koska kolmen liigan hybridit ei kiinnosta. Vaan käytän coinssini yhden porukan parantamiseen. Rahakatto ei ole missään nimessä syy poisjäämiseen. Helposti voisi tehdä vaikka pacerajoitetun jengin yhdestä liigasta. Enpä kyllä ajatellut, että kuinka ison haloon porukka saa tuostakin tehtyä. Ihmettelen suuresti, kuinka tämän foorumin rentous on kadonnut kahdessa viikossa näin järkyttävästi. Koko ajan ollaan jonkun kimpussa. Ensin kysytään miksi ette liity turnaukseen. Kerroin miksi ja se on nyt suuri ongelma. Lähinnä kritisoin sitä, että kun kerrankin joku turnaus saadaan aikaan niin pakotetaan hybridiin osallistuakseen. Ja jos taas joku haluaa käyttää jotain 15k arvoista pelaajaa vaikka Remyn sijasta niin miksi ei?

Niin ja squadissani ei ole Sturridgea eikä se ole BPL.

Juu sori epäselvästi kirjoitin. [emoji4] Tarkoitin tuota vaihtopenkkiä, eli penkinlämmittäjien yhteishinta 5k. [emoji4]

Voi hyvät hyssykät, kuinka paljon eri sääntöjä haluatte peliin? Johonkin pitää sitten tehdä yleisohje miten joukkue rakennetaan turnaus kuntoon. Olen edelleen kokematon pelin suhteen. Joo ja kuulemma ainoa koko Suomessa.

Helposti voisi tehdä vaikka pacerajoitetun jengin yhdestä liigasta.

Yritän sanoa että kyse on pelistä. Jalkapalloa saa pelata millä tavalla ikinä haluaa. UCL finaalissa Juve puolusti hyvin, Barca piti palloa ja hyökkäsi hitaasti tik-tak-tik-tak ... nyt jos joku olisi halunnut niin pallon olisi voinut potkaista 80-90 metriä ilmassa eteenpäin, vaikka koko ottelun ajan ... toisaalta nyt joku haluaa juosta ja prässätä koko ottelun.

Ainoa MIINUS tässä on se että pelaajan energiatason pitäisi laskea enemmän, jotta näin ei voisi toimia koko peliä. Yleensä kova prässi väsyttää joukkueen lopussa, kun tulee 70 min. niin silloin olisi hieno että pelaajat tosi puhki jos vaan juossut / prässännyt. Joku kertoi täällä että kun toinen vaan juoksee ja prässää niin pitää rikkoa tämän, siitä oli joku kuvakin olemassa, väitän että kovimmat UT pelaajat ovat niin hyviä että voittavat nämä juoksijat harhauttelemalla ja jotenkin taktisesti, ryhmitys, syöttely, jotain???

Tää on helvetin yksinkertainen setti jonka ymmärtää minun yhdeksän vuotias juniorikin....

Minä en ole sinun juniorisi, nämä kysymykset joita esitän ovat kokemattoman UT-pelaajan suusta, miksi aina tuomitaan kun kysyn jotain.

Ylös Bottom