Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joku kertoi täällä että kun toinen vaan juoksee ja prässää niin pitää rikkoa tämän, siitä oli joku kuvakin olemassa, väitän että kovimmat UT pelaajat ovat niin hyviä että voittavat nämä juoksijat harhauttelemalla ja jotenkin taktisesti, ryhmitys, syöttely, jotain???
Yritän sanoa että kyse on pelistä. Jalkapalloa saa pelata millä tavalla ikinä haluaa. UCL finaalissa Juve puolusti hyvin, Barca piti palloa ja hyökkäsi hitaasti tik-tak-tik-tak ... nyt jos joku olisi halunnut niin pallon olisi voinut potkaista 80-90 metriä ilmassa eteenpäin, vaikka koko ottelun ajan ... toisaalta nyt joku haluaa juosta ja prässätä koko ottelun.
Ainoa MIINUS tässä on se että pelaajan energiatason pitäisi laskea enemmän, jotta näin ei voisi toimia koko peliä. Yleensä kova prässi väsyttää joukkueen lopussa, kun tulee 70 min. niin silloin olisi hieno että pelaajat tosi puhki jos vaan juossut / prässännyt. Joku kertoi täällä että kun toinen vaan juoksee ja prässää niin pitää rikkoa tämän, siitä oli joku kuvakin olemassa, väitän että kovimmat UT pelaajat ovat niin hyviä että voittavat nämä juoksijat harhauttelemalla ja jotenkin taktisesti, ryhmitys, syöttely, jotain???
Minä en ole sinun juniorisi, nämä kysymykset joita esitän ovat kokemattoman UT-pelaajan suusta, miksi aina tuomitaan kun kysyn jotain.
Jospa vaan päätetään, että millä tahansa jengillä saa pelailla. Saataisiin myös ne mukaan, jotka tätä hybrid systeemiä vastustivat. Ei niillä tiimeillä niin väliä, kun hyviä pelejä kuitenkin tiedossa ja pelihän se pääasia kuitenkin on![emoji4]
Jospa vaan päätetään, että millä tahansa jengillä saa pelailla. Saataisiin myös ne mukaan, jotka tätä hybrid systeemiä vastustivat. Ei niillä tiimeillä niin väliä, kun hyviä pelejä kuitenkin tiedossa ja pelihän se pääasia kuitenkin on![emoji4]
Voisin olla kiinnostunut liittyä mukaan PS4 puolelle, mikäli saa itse tehdä tiimin.
Kolmen liigan vuoksi en ole tulossa, koska kolmen liigan hybridit ei kiinnosta. Vaan käytän coinssini yhden porukan parantamiseen. Rahakatto ei ole missään nimessä syy poisjäämiseen. Helposti voisi tehdä vaikka pacerajoitetun jengin yhdestä liigasta. Enpä kyllä ajatellut, että kuinka ison haloon porukka saa tuostakin tehtyä. Ihmettelen suuresti, kuinka tämän foorumin rentous on kadonnut kahdessa viikossa näin järkyttävästi. Koko ajan ollaan jonkun kimpussa. Ensin kysytään miksi ette liity turnaukseen. Kerroin miksi ja se on nyt suuri ongelma. Lähinnä kritisoin sitä, että kun kerrankin joku turnaus saadaan aikaan niin pakotetaan hybridiin osallistuakseen. Ja jos taas joku haluaa käyttää jotain 15k arvoista pelaajaa vaikka Remyn sijasta niin miksi ei?
Niin ja squadissani ei ole Sturridgea eikä se ole BPL.
Voisin olla kiinnostunut liittyä mukaan PS4 puolelle, mikäli saa itse tehdä tiimin. Sopii kyllä tuo hyvin että max 20k ja 3 liigan hybridi, niin tulee ainakin vähän haastetta ja vaihtelua peliin, koska jos ei hintarajaa niin itse ainakin painan Rollet yms. kentälle, joilla on tullut pelattua jo satoja pelejä. Muista säännöistä ei niin väliä, mutta voisin kyllä ehdottaa että Doumbia kielletään
Kunhan nyt vaan saadaan kaikki vähänkään kiinnostuneet mukaan ensmäiseen turneeseen, ni sais homman jatkossa pyörimään nätisti.
Osa luultavasti feidaa kesken, joten varmaan näppärin tehdä niin et vedetään Tää läpi Liiga-muotoisena. Katsotaan sit vähän alustan osanottajamäärästä riippuen, et onko kaksinkertainen vai yksinkertainen sarja. Kaksinkertainen kyllä pyörähtää kans ihan nätisti kun ne matsit vedetään putkeen.
EA:n foorumeilla on ollut niin että yks kausi kestää 2 viikkoa, jonka aikana pelurit hoitaa pelit pois kuleksimasta, olisko toi hyvä aikataulu myös meille? Olis ainakin joustavuutta ja jokanen sais pelattua pelit sillon kun itelle sopii(helpoinhan on, kun lisää jannut friendeiksi, ja kysyy suoraan konsolilla, et miten olis matsi nyt, kun näkee jannun muutenkin pelaavan Fiffeä)
Tänne kun ei saada EA:n virallisia palkintoja hommattua, eikä coinssien siirroilla viitti alkaa nyt riskeeraamaan, kun banniaallot loiskuu, niin mites jos sit vaan jaetaan titteleitä?
Julistetaan Sarjojen voittajat Wirallisiksi Mestareiksi, ja sit vielä koko turneen Makeimman squadin suunnittelija valitaan(äänestyksellä)?
Kelpaisko squadisäännöks tollanen:
- Yksittäisen pelaajan MAX CAP on ENINTÄÄN 20K.
- LUOVUUS KUNNIAAN
- Penkillä oltava samantasoisia pelaajia kuin kentällä, hopeasquad saa pitää hopeisia subeja jne.
?
Eli siis jokainen tehköön mitä haluaa, mieluiten kuitenkin mahdollisiman erikoisen, mutta toki toimivan porukan. Tolla Capilla pitäis olla kivasti liikkumavaraa suunnittelussa?
Lisää vaan ehdotuksia tulemaan squadeista.
-vedetäänkö siis drafti?
-vai esim. jokanen suunnittelee joukkueen ja sit arvotaan kenelle ne menee? esim. 5-10K max. hinta?
-vaaditaanko esim. 3 liigan täyden kemia hybridi(joutuis vähän pohtimaan)
?
Kiussaaminen on kovin subjektiivinen termi, ja hankalasti määriteltävissä, sillä jokainen kokee käyttäytymisen itse joko kiusaamiseksi tai ei. Nevertheless, tarkoituksemme ei varmasti ole ollut kiusata sinua, joten pahoittelut, jos se on siltä tuntunut. Itse tunnen kiusoitelleeni, en kiusanneeni.
Itse en myöskään jaksa osallistua turnaukseen samasta syystä kuin muut: en jaksa pelata aikataululla. MUTTA DPK: Haluaisin lisätä sinut kaverilistalleni, ja voisimme ottaa matseja silloin, kun olemme molemmat konsolin äärellä. Tämä siksi, että toivot kohtaavasi "kiusaajasi" ja haluan toteuttaa toiveesi sekä siksi, että meillä oli aiemmin pientä vääntöä noista statseista. Voin jopa laittaa asetukset full manuaaleiksi, jotta olisit mahdollisimman tyytyväinen
Sitten vielä jos haluat, niin voin viihdyttää sinua esittelemällä kaikki glitchit, mitä vaan tiedän tässä pelissä. Ihan vain siksi, ettet näytä ymmärtävän, miksi joitakin sapettaa pace horottaminen ynnä muu. Sitten nähdään, oletko edelleen sitä mieltä, että on ihan ok pelata peliä tyylillä kuin tyylillä. Ketään ei tietenkään voi siinä estää, mutta ainakin minulle, tämän pelin pitäisi toimia ennen kaikkea viihteenä, ei kiroilun ja vitutuksen lähteenä
Tää myös mööhartille: Entäs jos aikataulu on et matsit pelataan kahden viikon aikana? Liigamuotoisena, eli kaikkia vastaan matsit, silloin kun sattuu sopimaan. Ja sopii ne matsit kun näkee et jannu on muutenkin pelaamassa fifaa?