Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Yllättävän helppoa ollut matsejen sopiminen ja pelaaminen. Nyt tosiaan pelit pelattu, viimeinen matsi päättyi mr. Jacksonin suvereeniin 1-0 voittoon.

- - - - -

Itse haaveilen että olisi liiga, jossa näkyisi Pleikassa sarjataulukko, laskisi pisteet, maalit, ottelut, loukkaantumiset, keltaiset- ja punaiset kortit.

Yllättävän helppoa ollut matsejen sopiminen ja pelaaminen. Nyt tosiaan pelit pelattu, viimeinen matsi päättyi mr. Jacksonin suvereeniin 1-0 voittoon.

- - - - -

Itse haaveilen että olisi liiga, jossa näkyisi Pleikassa sarjataulukko, laskisi pisteet, maalit, ottelut, loukkaantumiset, keltaiset- ja punaiset kortit.

Kaipa sitä leluasema nelosellakin joku nettiselain on? avaat sillä noi taulukot. PROFIT.

Jossain Gfinityllä varmaan on hiukan hienompia liigoja, rahapalkintoja jne.(pelit varmaan TOOSI herrasmiessäännöillä)

Milloinkas hawkeaterille ja hemikselle passaisi pelata pelit poies?

Kun nyt on ollut puhetta seuraavasta turnauksessta, niin itse olen maajoukkueiden kannalla ilman mitään rajoitteita.

DPK - Saxon 0-1 ( ROOOOONDON)

Varsin hyvä peli ja Alves piti kyllä hyvin vastustajan mukana :)

Hyvä turnaus kaiken kaikkiaan vaikka sisälti yhden epämääräisen matsin ja särkyi perkeleen ohjainkin :D
Toisaalla näyttää että on ollu lievää perseilyä matsissa ja minusta sellanen ei kuulu millään tavalla näihin turnauksin!

Kaipa sitä leluasema nelosellakin joku nettiselain on? avaat sillä noi taulukot.

Siis pointti oli se että kun on tämä hieno PS4 ja FIFA 15 UT, niin luulisi että tuollaisen liigan voisi tuosta vain luoda valikoissa.

Tuulis - JDinvasion, 1 - 1 , Dos Santos - Cuadrado

JD - Tuulis, 1 - 1, James - Dos Santos

Lähdin pelaamaan näitä jo valmiiks sillä asenteella et turpaan tulee, mut ei nyt sit kuitenkaa näköjäs tullu.

Toisessa pelissä olin kyl jyrän alla koko ajan

Äänestys!

Tein tosta taas äänestyksen:
http://strawpoll.me/4662333

Eiköhän noi kaks ole ne mitä nyt eniten tullut esille täällä eli sinne vaan äänestämään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei tätä tulosten takia pelata, vaan sen takia et saatais jotain hauskempaa tekemistä ku ainainen seasonsin läpijuoksentelu. Tulosten valossa sanoisin et ota ny ainakin enlargementtia vastaan vielä matsit
Mitä helevetti huutelet täällä hä :D kyllä on tekemistä ollu mua vastaan :(

Mitä helevetti huutelet täällä hä :D kyllä on tekemistä ollu mua vastaan :(

Ajattelin kato et rauhallinen ja hienostunut pelityylisi voisi hienosti sopia yhteen Laken puuskittaisen rykimisen kanssa, ja tuloksena voisi olla suorastaan avantgardistinen tunteiden sinhvonia.

:p

On muuten ollut yllättävän tasasia pelejä, vaiks mukana on porukkaa joka divarista

Tuo pacerajotus tois ainaki omasta mielestä huomattavasti enemmän mielenkiintoa kun olis aivan eri miehet käytössä ku aina muuten ja olis mukava samalla testailla nuita hitaampia iffejä, kaikki vois pelata ns. oman budjetin mukaan

Käsitinkö mä ihan väärin, että oli puhetta, että otetaan maajoukkueet joissa on mukana tuo pacerajoitus?

Noniin... onko tässä mitään järkeä???

1.) MANUAL: 80-85
2.) ASSISTED 50-79

Voitaisiin kokeilla pelata hieman heikommilla pelaajilla ja katsoa mitä tapahtuu + maajoukkueet. Itsellä kohta kaikki Ranskan kortit. Pelipaidat, stadionit, logo, valmentajat jne.

2.) ASSISTED 50-79

Voitaisiin kokeilla pelata hieman heikommilla pelaajilla ja katsoa mitä tapahtuu + maajoukkueet. Itsellä kohta kaikki Ranskan kortit. Pelipaidat, stadionit, logo, valmentajat jne.
Toi sääntö vaan tekis sen, et kannattaa ottaa manut käyttöön ja painella kaasu pohjassa läpi kentän

Hyvä turnaus kaiken kaikkiaan vaikka sisälti yhden epämääräisen matsin ja särkyi perkeleen ohjainkin :D

Missä pelissä näin kävi?[emoji14]

Zep, oletko linjoilla tänään? Voitaisiin pelata viimeiset pelit!

Huppe ja Lake, voitais illalla tempasta viimoset pelit pois alta kun J.U.Hannus puskee päälle.(Jos Lake vielä mukana? )

Siinä olis max. 80 pace tiimiä: (tosin toi Pastore on vielä hankkimatta, muut löytyy jemmasta)

pitch-2331878.jpg

Ei piru, mulla on boxilla pelejä vielä kahen kans vetämättä, luulin et oon kaikki jo pelannu. Mä pääsen töistä tänään kympiltä ja oon joskus puol 11 kotona, onko boxilaiset linjoilla ?

2.) ASSISTED 50-79

Ei todellakaan mitään erikois vapauksia... jos tykkäät pelata manuaaleilla niin sit pelaat. Jos tuntuu että on epreilua niin menet valikkoon ja pistät semi/assisted päälle.

Ei todellakaan mitään erikois vapauksia... jos tykkäät pelata manuaaleilla niin sit pelaat. Jos tuntuu että on epreilua niin menet valikkoon ja pistät semi/assisted päälle.

Vedetään jossain kohtaa manuska-turnaus kans, ni pääsee Manuaali-Maunot loistamaan(ehkä)

Ylös Bottom