Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Voisko se olla silleen että squadin average pace rajoitus olisi 80

Voisko se olla silleen että squadin average pace rajoitus olisi 80

Sitten sinne sais ne samat Doumbiat ja Musat kirmaamaan kärkeen...

AVG Pace= 80 --->

pitch-2332861.jpg

Noi maajoukkueet näyttää voittavan tuon äänestyksen varmaankin, joten otetaanko me siis valinnat sillälailla, että PS4:llä on oma valinta, XBONElla oma... Varmaankin näin?

Zepin kanssa ku pelattiin ja olin rankkia vetämässä niin tatti jäi jumiin ääriasentoon. Nyt se sit jää vähän väliä :mad:Jos siinä meijän pelissä ois jotain särkyny niin konsuli :p

Noi maajoukkueet näyttää voittavan tuon äänestyksen varmaankin, joten otetaanko me siis valinnat sillälailla, että PS4:llä on oma valinta, XBONElla oma... Varmaankin näin?

Nii jäi epäselväksi saako jokainen valita minkä maajoukkueen huvittaa, vai pidetäänkö huoli että maajoukkueita on vain yksi maa per konsoli? Nimim. jos espanja ja englanti napataan mun nenän alta, turnauksessa pelaa myös suomi... :)

E: tästä voidaan varmaan järjestää viikon verran polleja etukäteen ;)

Nii jäi epäselväksi saako jokainen valita minkä maajoukkueen huvittaa, vai pidetäänkö huoli että maajoukkueita on vain yksi maa per konsoli? Nimim. jos espanja ja englanti napataan mun nenän alta, turnauksessa pelaa myös suomi... :)

E: tästä voidaan varmaan järjestää viikon verran polleja etukäteen ;)

Joka konsolilla oma valintansa, jokainen maa saa olla kerran / konsoli.

Valintajärjestys vois olla niin et lähdetään tän kauden taulukon alapäästä liikkeelle

Joka konsolilla oma valintansa, jokainen maa saa olla kerran / konsoli.

Valintajärjestys vois olla niin et lähdetään tän kauden taulukon alapäästä liikkeelle

Arvotaan vaan samantien valinta järjestys niin pääsee tyhjentämään korttipakkaa, että saa kasattua jotain paskaa kasaan.

Missä pelissä näin kävi?[emoji14]

Zep, oletko linjoilla tänään? Voitaisiin pelata viimeiset pelit!

Eiköhän sitä illasta ehdi pelaamaan saatiin eilen muutto tehtyä ja nyt alkaa näyttää jo ihan asunnolta niin varmaan illalla pääsee jo kapulaan kiinni

Ei piru, mulla on boxilla pelejä vielä kahen kans vetämättä, luulin et oon kaikki jo pelannu. Mä pääsen töistä tänään kympiltä ja oon joskus puol 11 kotona, onko boxilaiset linjoilla ?
Täällä ollaan ei muuta kuin inviä sitten!

Nyt on hieman ongelma. Mä ja JonttuC ei pystytä jostain syystä pelaamaan meidän pelejä kun aina menee peliin niin tulee Connection lost with your opponent tai opponent left the match. Jos joku miettii, että se johtuu molempien nat 3 tyypistä, niin Jontulla on nat tyyppi 2 ja se riittää että toisella on nat2. Mikä ratkaisu tässä pitäisi tehdä reilun pelin hengessä?

Nyt on hieman ongelma. Mä ja JonttuC ei pystytä jostain syystä pelaamaan meidän pelejä kun aina menee peliin niin tulee Connection lost with your opponent tai opponent left the match. Jos joku miettii, että se johtuu molempien nat 3 tyypistä, niin Jontulla on nat tyyppi 2 ja se riittää että toisella on nat2. Mikä ratkaisu tässä pitäisi tehdä reilun pelin hengessä?

Tasapelit 0-0 ?

Jdinva 5 - 1 large

James x3 cuardaado x2 - alonso

Eihä se taas toiminu, mylly pyörii.

Jdinva 2 - 2 large

Gabi, james, godin (og) - ramos
Reina ja tolpat on kavereita + jdinvan oma maali mun keskityksestä.

Ylös Bottom